Olenko turn off sinulle nainen jos saavun treffeille hyvin pukeutuneena kukkakimppu kädessä?
Treffit ovat ravintolassa, joten ajattelin laittaa merkkipuvun päälleni ja ojentaa sinulle punaisia ruusuja.
Olen 30-vuotias mies, KTM, vakituisessa työssä, omistan omakotitalon ja minulla on koiranpentu.
Kommentit (118)
Ruusut ja puku ovat teennäisiä ja päälle liimattuja kohteliaisuuden osoituksia. Todellinen ja aito kohteliaisuus vaatii enemmän kuin että luulee ja väittää olevansa herrasmies. Lisäksi paljastat, ettet taida oikeasti tajuta naisista mitään. Olen ollut monessa "hienossa" ravintolassa. Puku on ok jos käytät sitä muutenkin esim. töissä etkä kerran 20 vuodessa. Puku sopii myös jos tiedät naisen pukeutuvan samantasoisesti. Jos yrität puvulla viestiä jotakin mitä et oikeasti ole tekee se sinusta lipevän huijarin. Älä laita kravattia vaan edes jokin rento paita puvun takin alle. Punaiset ruusut - voi ei! Ne annetaan rakkaalle, ei ventovieraalle. Teet treffeistä kiusalliset jos viet kukkapuskan. Yksi muun värinen kukka voi sopia tilanteeseen.
Nyrkkisääntö: Koska ensitreffit ovat käytännössä vieraan kanssa ja silloin yritetään aistia, millainen toinen on, niin kannattaa yrittää vaikuttaa mahdollisimman normaalilta. Ei mitään friikkivivahdetta mihinkään suuntaan, koska vieras ihminen voi vetää siitä vääriä ikäviä johtopäätöksiä. Eli pitää esiintyä mahdollisimman tervejärkisesti ja yavanomaisesti, erikoisempia luonteenpiirteitä voi paljastaa ajan mittaan pikkuhiljaa.
Kukat eivät lämmittäisi mutta ele kertoo kyllä mulle sen tavan jolla mies huomiotaan ja myöhemmin helliä tunteitaan osoittaa. Ei hyvä, koska itse pidän koskettelusta, silittelystä ja paijaamisesta ja kokemukseni mukaan kukkia tuovat miehet eivät ole näitä paijaajia. Miksi olisivatkaan, kukathan hoitavat viestin perille, että joo, sä oot kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsiiko ap high maintenance -prinsessaa? Silloin täytyy myös ap:llä olla hyvin homma hanskassa. Kömpelö autisti ruusupuskaa ojentamassa ei toimi.
En ole kömpelö enkä autisti, enkä etsi hemmoteltua prinsessaa. Tavoite on löytää tasavertainen rehellinen kumppani, joka haluaa elämältä samoja asioita sekä jakaa samanlaisen arvomaailman.
Jos etsit tasavertaista kumppania niin miksi ihmeessä meet heittämään sen eteen viiskytlukulaisen kukkapuskan joka oikein huutaa pikkurouvaa. Oikeasti laitat tuolla naista alisteiseen asemaan ja omalta kohdaltani voin sanoa, että kukkapuska olisi varsinainen seksintappaja.
No itseasiassa tykkäisin kukista (jopa ensimmäisillä treffeillä), jos ovat sellaisessa paketissa mikä on helppo kantaa mukana. Kyllähän ne säilyvät, jos ovat paketissa. Punaiset ruusut on kyllä kieltämättä vähän kliseiset, mutta eipä miehet oikein muita kukkia osaa ostaa:) Monesti olen yrittänyt myydä jotain muuta, mutta miehet ovat sitä mieltä, että ruusuja niiden olla pitää.
T. Kukkakauppias
Vierailija kirjoitti:
Ruusut ja puku ovat teennäisiä ja päälle liimattuja kohteliaisuuden osoituksia. Todellinen ja aito kohteliaisuus vaatii enemmän kuin että luulee ja väittää olevansa herrasmies. Lisäksi paljastat, ettet taida oikeasti tajuta naisista mitään. Olen ollut monessa "hienossa" ravintolassa. Puku on ok jos käytät sitä muutenkin esim. töissä etkä kerran 20 vuodessa. Puku sopii myös jos tiedät naisen pukeutuvan samantasoisesti. Jos yrität puvulla viestiä jotakin mitä et oikeasti ole tekee se sinusta lipevän huijarin. Älä laita kravattia vaan edes jokin rento paita puvun takin alle. Punaiset ruusut - voi ei! Ne annetaan rakkaalle, ei ventovieraalle. Teet treffeistä kiusalliset jos viet kukkapuskan. Yksi muun värinen kukka voi sopia tilanteeseen.
En esitä lipevää huijaria ja pukeudun pukuun arkenakin töiden puolesta. Tunnen oloni kotoisaksi puku päällä, mutta tietenkin osaan pukeutua myös rennon tyylikkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkisääntö: Koska ensitreffit ovat käytännössä vieraan kanssa ja silloin yritetään aistia, millainen toinen on, niin kannattaa yrittää vaikuttaa mahdollisimman normaalilta. Ei mitään friikkivivahdetta mihinkään suuntaan, koska vieras ihminen voi vetää siitä vääriä ikäviä johtopäätöksiä. Eli pitää esiintyä mahdollisimman tervejärkisesti ja yavanomaisesti, erikoisempia luonteenpiirteitä voi paljastaa ajan mittaan pikkuhiljaa.
Olen tavannut naisen muutaman kerran aiemmin, mutta en treffimielessä. Kyseessä ei ole sokkotreffit eivätkä nettitreffit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsiiko ap high maintenance -prinsessaa? Silloin täytyy myös ap:llä olla hyvin homma hanskassa. Kömpelö autisti ruusupuskaa ojentamassa ei toimi.
En ole kömpelö enkä autisti, enkä etsi hemmoteltua prinsessaa. Tavoite on löytää tasavertainen rehellinen kumppani, joka haluaa elämältä samoja asioita sekä jakaa samanlaisen arvomaailman.
Jos etsit tasavertaista kumppania niin miksi ihmeessä meet heittämään sen eteen viiskytlukulaisen kukkapuskan joka oikein huutaa pikkurouvaa. Oikeasti laitat tuolla naista alisteiseen asemaan ja omalta kohdaltani voin sanoa, että kukkapuska olisi varsinainen seksintappaja.
Ensinnäkään en harrasta seksiä treffeillä ja millä tavalla muka alistan naista jos vien kukkia? En millään tavalla enkä niin tarkoita.
Ensin miehet valittaa että naiset elää prinsessaharhoissaan, ja sitten vahvistavat vanhentuneita käyttäytymismalleja jotka pyrkii asettamaan naisen prinsessan ja miehen ritarin rooliin. Onneksi ei tarvi enää deittailla koska en jaksais millään riemastua rasittavista kukista. Moni pitää oikeasti kukista mutta minä en. En muutenkaan halua että ventovieras on tunkemassa minulle jotain tavaraa kun en minäkään tee sitä hänelle.
Ketään ei kiinnosta. Mene maksullisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta. Mene maksullisiin.
Sinua kuitenkin kiinnosti, kun kommentoit. En ole kiinnostunut postimyyntikuvastosta tilatuista vaimoista.
Ekoille treffeille ei, mutta toisille voi viedä yhden ruusun tai muun pienen kukkasen.
Pohdippa hetki millaiset treffit on tarkoitus tehdä.
kukat tosiaan unohda jo heti.
Ja onko tarkoitus mennä syömään vai kahville.. onko puku vähän yliampuva.
Ja se koiranpentu.. hommaa sille hoitaja siksi aikaa. Se on nimittäin melkovarmasti se kaikkein tärkein ja varmasti ainoa kaveri joka sulle tästä käteen jää.
Semmoset merkit on ilmoilla nyt...
Mies, joka työskentelee ammatissa, jossa on normaalia pukeutua merkkipukuun, ei tule kyselemään tällaiselta palstalta pukeutumis- ja kukkaneuvoja.
Olen joskus deittaillut myös "pukumiehiä" eivätkä he todellakaan kyselleet keskustelupalstoilta mielipiteitä. En usko, että tiesivät edes tällaisen olemassaolosta.
Itse pidän kukista, ja ilahdun kyllä jos joku niitä minulle tuo. Mutta kuten niin monet muutkin täällä, en ottaisi mielelläni niitä kukkia ensimmäisillä treffeillä, kun menen syömään jonkun suht vieraan kanssa. Tärkeintä mielestäni olisi, että ilta (?) olisi rento ja mukava, ensi treffeillä on ideana tutustua, ja sen perusteella sitten miettiä, haluaako tavata kenties uudelleenkin. Ruusukimppu saisi minut vaivaantuneeksi. Säästä ruusut siihen, jos menet naisen kotiin kyläilemään jossain vaiheesssa tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Pohdippa hetki millaiset treffit on tarkoitus tehdä.
kukat tosiaan unohda jo heti.
Ja onko tarkoitus mennä syömään vai kahville.. onko puku vähän yliampuva.
Ja se koiranpentu.. hommaa sille hoitaja siksi aikaa. Se on nimittäin melkovarmasti se kaikkein tärkein ja varmasti ainoa kaveri joka sulle tästä käteen jää.
Semmoset merkit on ilmoilla nyt...
Treffeillä olin tänään ja annoin seuralaiselleni yhden kukan. Nainen ilahtui paljon ja koiralla oli hoitaja sen ajan kun olin treffeillä. :) Ap
Tule jälkeen päin kertomaan, mitä nainen tykkäsi kukkakimpusta. Se voi hyödyttää palstan muita miehiä.