Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko turn off sinulle nainen jos saavun treffeille hyvin pukeutuneena kukkakimppu kädessä?

Vierailija
03.10.2017 |

Treffit ovat ravintolassa, joten ajattelin laittaa merkkipuvun päälleni ja ojentaa sinulle punaisia ruusuja.
Olen 30-vuotias mies, KTM, vakituisessa työssä, omistan omakotitalon ja minulla on koiranpentu.

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, no näille av-mammoille varmasti on turn off moinen tyylikkäämpi ja toisen huomioon ottava treffeille meno. Itse kun todennäköisesti istuvat pipot päässä ja kännyköitä räpläten ilman että montaakaan keskustelua itse aloittavat...

Jos nainen olisi tosissaan hommassa mukana niin nuo olisi varmasti oikein positiivisia yllätyksiä, mutta näille "elämänkoululaisille" sitten turn offeja...

Miksi sitten edes kysyä mielipidettä näiltä av-mammoilta? Outo palstavalinta ap:lta.

Vierailija
82/118 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaisihan se jos toivoisi tapaavansa kivan miehen ja siellä onkin joku jolta puuttuu sosiaalinen silmä kokonaan. Jos se kukkakimppu on ihan must niin sitten täytyy olla hyvät perslihakset että jaksaa kahlata läpi suuret määrät naisia että löytyy joku jolle tuo ei ole turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kukkapuskan kohtalo riippuisi ihan siitä, millaiset fibat minulla tulisi sinusta itsestäsi. Jos ne kukat olisivat parasta, mitä voit antaa naiselle, ne menisivät roskiin joko sinun nähden tai heti kun silmäsi välttäisi.

Ensi treffeillä ei todennäköisesti vielä ole tarkempaa tietoa mikä on "parasta" mitä toinen voi antaa. Sinun "fibat" ei todennäköisesti osaa niitä myöskään ennustaa.

Eiköhän ihminen ensitreffeillä huomaa, onko toinen niin kiinnostava, että voisi tavata toistekin, vai urpo jolla ei tosiaan ollut muuta annettavaa kuin kukat.

Vierailija
84/118 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse annan kukkakimpun, haluan vastineeksi jotain. Esimerkiksi seksiä. Jopa pikkukimput ovat yllättävän kalliita.

En ajattele naisista noin alhaisesti. Minulle kukat ovat osoitus siitä, että otan toisen huomioon ja haluan olla kohtelias.

Ja kun vaikutus ei ole toivottu, et pysty sopeutumaan ja tämä on perussyy sille miksi jäät kokonaan ilman. Oikeassa oleminen on tärkeämpää kuin sen toisen ajatukset ja toiveet.

Vierailija
85/118 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme tyyppejä täällä... itse olisin ihan myyty moisesta. Vanhan ajan charmia ❤!

Jep, vanhan ajan charmia. Vanhoina aikoina tuollainen liehittely edelsi sitä kodinhoidon ja lastenhoidon täyttämää avioliittoa pakkoseksillä, ja siitä liitosta erottiin vasta kun kuolema erotti. 

Vierailija
86/118 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse annan kukkakimpun, haluan vastineeksi jotain. Esimerkiksi seksiä. Jopa pikkukimput ovat yllättävän kalliita.

Monet miehet ajattelevat samoin, ja siksi en itse halua vastaanottaa mitään lahjoja ennen kuin suhde on todella vakavalla pohjalla. 

Vierailija
87/118 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisit. Ruusupuskan aika olisi vasta sitten, kun tulisit ensivierailulle kotiini. Mutta siihen saakka emme varmaankaan etene, tuskin edes treffeille, ellet osaa markkinoida itseäsi muuten kuin tavaroilla.

Haluan ilahduttaa seuralaistani kukilla. Ei kai kukaan selaisesta pahastu?

Mitä jos sulle sanotaan että kyllä pahastuu? Jatkatko silti "ilahduttamista"? Oikeastihan tuskin olet koskaan vielä treffeille edes päässyt, kunhan haluat nostaa itsesäälikierroksia että voit sitten sammua soperrellen khuinkha khukaan ei arvhosta khilthiä mhieshtä. Toiset saa tällaisesta suurta tyydytystä.

Jos pahastuu niin enpä usko, että lähden toisille treffeille tällaisen naisen kanssa.

Vierailija
88/118 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, no näille av-mammoille varmasti on turn off moinen tyylikkäämpi ja toisen huomioon ottava treffeille meno. Itse kun todennäköisesti istuvat pipot päässä ja kännyköitä räpläten ilman että montaakaan keskustelua itse aloittavat...

Jos nainen olisi tosissaan hommassa mukana niin nuo olisi varmasti oikein positiivisia yllätyksiä, mutta näille "elämänkoululaisille" sitten turn offeja...

Miksi sitten edes kysyä mielipidettä näiltä av-mammoilta? Outo palstavalinta ap:lta.

Työkaverin vaimo ehdotti, että kysyisin täältä.

Vierailija
89/118 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vähän...

Vierailija
90/118 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajattele naisista noin alhaisesti. Minulle kukat ovat osoitus siitä, että otan toisen huomioon ja haluan olla kohtelias.

Ja kun vaikutus ei ole toivottu, et pysty sopeutumaan ja tämä on perussyy sille miksi jäät kokonaan ilman. Oikeassa oleminen on tärkeämpää kuin sen toisen ajatukset ja toiveet.

Olet todella väärässä jos edes ajattelet minua urpona, jolla ei ole muuta annettavaa kuin kukat. Ainakin olen oma itseni ja haluan todella, että seuralaiseni viihtyy treffeillä.

Vierailija
91/118 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todella väärässä jos edes ajattelet minua urpona, jolla ei ole muuta annettavaa kuin kukat. Ainakin olen oma itseni ja haluan todella, että seuralaiseni viihtyy treffeillä.

Jos haluat todella että seuralaisesi viihtyy treffeillä, älä vie ruusupuskaa. Hyvä idea se on sitten kun menet ekaa kertaa naisen kotiin. Silloin puska edistää treffeillä viihtymistä. Silloinkin itse tykkäisin muista kuin punaisista ruusuista, ne on aika vanhahtavia ja kliseisiä.

Vierailija
92/118 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap nyt oikeasti menossa jonkun kanssa tregfeille vai oliko kysymys teoreettisen? Täällä on se ikisinkkumies, joka kyseli viimeksi, onko ok laittaa verkkarit huoltoasematreffeille. Sitten lävi ilmi, että hänellä ei ollut mitään treffejä, oli vain aikeissa päästä joskus nettitreffeille. Kuulostaa vähän samalle tyypille.

Vierailija
93/118 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kysymys on teoreettinen.

Vierailija
94/118 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi boss tuli eka treffeille kukan kanssa. Hän oli järkännyt kukan boksiin ja kassiin, että olisi helpompi kantaa. Ihan ok. Ois mennyt sellaisenaan.

Itse olen sen verran naisellinen että kantaisin iloisena vaikka minkälaista kukkavihkoa pitkänkin illan.

Eka treffit kestää yleensä tunnin eli ihan okei.

Jos pitää lähteä baarikierrokselle niin kaikkialta yksi maljakko löytyy. Kukka on aina kaunis pöydässä.

Mutta jos nainen tulee duunista farkuissa ja lenkkareissa ja sadetakissa ja tyyppi keikaroi puvussa niin öh..

Vierailija
95/118 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap nyt oikeasti menossa jonkun kanssa tregfeille vai oliko kysymys teoreettisen? Täällä on se ikisinkkumies, joka kyseli viimeksi, onko ok laittaa verkkarit huoltoasematreffeille. Sitten lävi ilmi, että hänellä ei ollut mitään treffejä, oli vain aikeissa päästä joskus nettitreffeille. Kuulostaa vähän samalle tyypille.

😂😂😂

Vierailija
96/118 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiiko ap high maintenance -prinsessaa? Silloin täytyy myös ap:llä olla hyvin homma hanskassa. Kömpelö autisti ruusupuskaa ojentamassa ei toimi.

Vierailija
97/118 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti menossa treffeille ja olen eri mies kuin hän, josta kirjoitit. En ole ikisinkkumies.

Vierailija
98/118 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi boss tuli eka treffeille kukan kanssa. Hän oli järkännyt kukan boksiin ja kassiin, että olisi helpompi kantaa. Ihan ok. Ois mennyt sellaisenaan.

Itse olen sen verran naisellinen että kantaisin iloisena vaikka minkälaista kukkavihkoa pitkänkin illan.

Eka treffit kestää yleensä tunnin eli ihan okei.

Jos pitää lähteä baarikierrokselle niin kaikkialta yksi maljakko löytyy. Kukka on aina kaunis pöydässä.

Mutta jos nainen tulee duunista farkuissa ja lenkkareissa ja sadetakissa ja tyyppi keikaroi puvussa niin öh..

Treffit ovat viikonloppuna ja olemme jo sopineet seuralaiseni kanssa, että syömme hienossa ravintolassa. Ei ole vaaraa ali- tai ylipukeutumisesta.

Vierailija
99/118 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne ruusut on cheesy. Toivotaan että nainen on samanhenkinen.

Vierailija
100/118 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsiiko ap high maintenance -prinsessaa? Silloin täytyy myös ap:llä olla hyvin homma hanskassa. Kömpelö autisti ruusupuskaa ojentamassa ei toimi.

En ole kömpelö enkä autisti, enkä etsi hemmoteltua prinsessaa. Tavoite on löytää tasavertainen rehellinen kumppani, joka haluaa elämältä samoja asioita sekä jakaa samanlaisen arvomaailman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi