Olenko turn off sinulle nainen jos saavun treffeille hyvin pukeutuneena kukkakimppu kädessä?
Treffit ovat ravintolassa, joten ajattelin laittaa merkkipuvun päälleni ja ojentaa sinulle punaisia ruusuja.
Olen 30-vuotias mies, KTM, vakituisessa työssä, omistan omakotitalon ja minulla on koiranpentu.
Kommentit (118)
Heh, no näille av-mammoille varmasti on turn off moinen tyylikkäämpi ja toisen huomioon ottava treffeille meno. Itse kun todennäköisesti istuvat pipot päässä ja kännyköitä räpläten ilman että montaakaan keskustelua itse aloittavat...
Jos nainen olisi tosissaan hommassa mukana niin nuo olisi varmasti oikein positiivisia yllätyksiä, mutta näille "elämänkoululaisille" sitten turn offeja...
Vierailija kirjoitti:
Heh, no näille av-mammoille varmasti on turn off moinen tyylikkäämpi ja toisen huomioon ottava treffeille meno. Itse kun todennäköisesti istuvat pipot päässä ja kännyköitä räpläten ilman että montaakaan keskustelua itse aloittavat...
Jos nainen olisi tosissaan hommassa mukana niin nuo olisi varmasti oikein positiivisia yllätyksiä, mutta näille "elämänkoululaisille" sitten turn offeja...
Voi siellä olla myös niitä siideristä kiinnostuneita jotka ryystävät kuin sieni...
Ensinnäkin oot liian vanha mulle, toiseksi vihaan ruusuja ja kolmanneksi tykkään rennommista treffeistä.
Kyllä olisit. Ruusupuskan aika olisi vasta sitten, kun tulisit ensivierailulle kotiini. Mutta siihen saakka emme varmaankaan etene, tuskin edes treffeille, ellet osaa markkinoida itseäsi muuten kuin tavaroilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffit ovat ravintolassa, joten ajattelin laittaa merkkipuvun päälleni ja ojentaa sinulle punaisia ruusuja.
Olen 30-vuotias mies, KTM, vakituisessa työssä, omistan omakotitalon ja minulla on koiranpentu.Riippuu vähän siitä, millainen koiranpentu. Jos on joku kultainen noutaja tai jotain ärsyttävää pikkuräksyttäjärotua tai joku sairaaksi jalostettu englanninbulldoggi tms., lähden kävelemään. Romaniasta pelastetulla rescuekoiralla veisit multa varmaan jalat alta. :D
Lyhytkarvainen Collie
Ei kiitos, eihän tuon lonkat kestä edes portaiden kävelyä. Ei jaksa koko ajan nostella esteiden yli. Muutenkin hermoheikkoja takaapäin pohkeenpurijoita.
Sen kukkapuskan kohtalo riippuisi ihan siitä, millaiset fibat minulla tulisi sinusta itsestäsi. Jos ne kukat olisivat parasta, mitä voit antaa naiselle, ne menisivät roskiin joko sinun nähden tai heti kun silmäsi välttäisi.
Liian innokasta ja sliipattua, ei jatkoon. Ahdistaa ajatuskin että tapailusta väännetään jotain unelmien poikamiestä. Joku muu voisi tykätäkin.
Vierailija kirjoitti:
Sen kukkapuskan kohtalo riippuisi ihan siitä, millaiset fibat minulla tulisi sinusta itsestäsi. Jos ne kukat olisivat parasta, mitä voit antaa naiselle, ne menisivät roskiin joko sinun nähden tai heti kun silmäsi välttäisi.
Ensi treffeillä ei todennäköisesti vielä ole tarkempaa tietoa mikä on "parasta" mitä toinen voi antaa. Sinun "fibat" ei todennäköisesti osaa niitä myöskään ennustaa.
Kuulostaa tosi kliseiseltä, sori vaan. Punaiset ruusut? Kamoon, ihan kuin jostain harlekiinista. Hehheh. Ei sillä kukat on kyllä kaunis ele mutta punaiset ruusut nyt vaan jotenkin on, emt, kertoo mielikuvituksettomuudesta ja kaavamaisesta ajattelusta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosi kliseiseltä, sori vaan. Punaiset ruusut? Kamoon, ihan kuin jostain harlekiinista. Hehheh. Ei sillä kukat on kyllä kaunis ele mutta punaiset ruusut nyt vaan jotenkin on, emt, kertoo mielikuvituksettomuudesta ja kaavamaisesta ajattelusta.
Juuri näin. Ja lisäksi punaiset ruusut ei sovi yhteen sinun venytetyn pipon ja virttyneiden lökäri-housujen kanssa.
Jos haluat välttämättä viedä kukkia, niin vie jotain vähän hillitympää kuin punaisia ruusuja. Ja merkkipuvut on kivoja, mutta varo ylipukeutumista. Jos et oo ihan Savoyhin menossa treffeille, niin laittaisin jonkun fiksun neuleen päälle tai jättäisin ainakin puvuntakin kotiin.
Mulle toi kolmikymppinen hyvinpukeutunut maisterinplanttu kukkapuskan ekoille treffeille ravintolaan. Olin tosi otettu, mutta jos ei olisi muuten synkannut niin olisin saattanut kokea kiusallisena. Fast forward seitsemän vuotta, ollaan naimisissa, kaksi lasta ja omakotitalo.
Jos itse annan kukkakimpun, haluan vastineeksi jotain. Esimerkiksi seksiä. Jopa pikkukimput ovat yllättävän kalliita.
Ihme tyyppejä täällä... itse olisin ihan myyty moisesta. Vanhan ajan charmia ❤!
Ensinnäkään en lähtisi ensimmäisillä treffeillä ravintolaan. Olen elämäni aikana käynyt monilla ensimmäisillä treffeillä ja ehdottomasti suurin osa niistä on ollut vain ja ainoastaan ajanhukkaa tai jopa kiusallisia. Olen oppinut läksyni ja nykyisin lähtisin vain kävely- tai kahvitreffeille, jos olisin sinkku ja hakisin seuraa netistä.
Toiseksi, jos vaikkapa toisella tapaamisella (kun siis olisi jo kertaalleen tavattu livenä ja molemminpuolista kiinnostusta olisi) lähtisin ravintolatreffeille, niin lähtisin mieluummin johonkin etniseen ravintolaan kuin fine dining -paikkaan. En juo sidukkaa, en istu pipo päässä enkä käytä kännykkää kun olen toisen seurassa; olen käynyt fine dining -ravintoloissa niin Suomessa kuin ulkomailla, mutta en koe niitä omakseni. Vegenä tykkään paljon enemmän kasvis- ja etnisistä ravintoloista. Niihin olisit aivan ylipukeutunut.
Kolmanneksi, tuossa vaiheessa et vielä tuntisi makuani niin hyvin, että osaisit tuoda sopivan kukkakimpun. Ruusukimppu olisi aivan liikaa, olivat ne sitten punaisia tai vaaleanpunaisia ruusuja.
MUTTA. Eihän sinun minua tarvitsisikaan miellyttää, eikä monia muitakaan. Riittää, että löydät juuri sen naisen, joka tykkäisi juuri tuollaisesta miehestä. Minusta on tärkeää, että olet nimenomaan oma itsesi, koska vain sillä tavalla voit löytää ihmisen, jonka kanssa sovit yhteen. Älä siis kysy tykkäisimmekö me naiset yleisesti ottaen tuollaisesta ja yritä mukautua meidän kaikkien toiveisiin vaan ole oma erityislaatuinen itsesi ja etsi erityislaatuinen nainen!
Mutta koiranpennun sijaan olisin kyllä minäkin toivonut, että olisi tarjonnut kodin löytökoiralle. Tosin jos olet kovin urasuuntautunut niin ehkä ei olisi pitänyt ottaa minkäänlaista koiraa, paitsi jos sinulla on sille arkisin hoitaja tai hoitopaikka.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisit. Ruusupuskan aika olisi vasta sitten, kun tulisit ensivierailulle kotiini. Mutta siihen saakka emme varmaankaan etene, tuskin edes treffeille, ellet osaa markkinoida itseäsi muuten kuin tavaroilla.
Haluan ilahduttaa seuralaistani kukilla. Ei kai kukaan selaisesta pahastu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan ilahduttaa seuralaistani kukilla. Ei kai kukaan selaisesta pahastu?
Mitä jos sulle sanotaan että kyllä pahastuu? Jatkatko silti "ilahduttamista"? Oikeastihan tuskin olet koskaan vielä treffeille edes päässyt, kunhan haluat nostaa itsesäälikierroksia että voit sitten sammua soperrellen khuinkha khukaan ei arvhosta khilthiä mhieshtä. Toiset saa tällaisesta suurta tyydytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkakimppu on kiva kun jo tapaillaan tai seurustellaan. Ja se viedaan naisen kotiin tuliaisena. Ekoilla treffeilla se osoittaa, etta ainoa kokemuksesi naisesta on elokuvat. Siita onko puku sopiva treffeille on vaikea sanoa mitaan, riippuu missa tapaatte. Vaikutat miehelta, jolla ei ole ymmarrysta tilanteiden vivahteista. Hyva, etta kysyit.
Loukkaavaa sanoa noin, kun et tunne minua. Kenties minun ei kannata treffailla Suomessa laisinkaan, kun ei teille näytä mikään kelpaavan. :(
Varmaan parempi niin. Mies joka ensin kysyy mielipiteitä ja sitten loukkaantuu niistä ei kuulosta kovin houkuttelevalta. Kannattaisi mennä treffeille omana itsenään eikä rakennella jotain esitystä, jonka odottaa sitten "kelpaavan" kaikille naisille. Kuten täällä on sanottu, jotkut tykkäävät, toiset eivät. Kannattaisi varmaan keskittyä kuuntelemaan sitä naista jota olet treffaamassa. Ja jos et hänen kanssaan voi olla oma itsesi, vaan suhdetta pitää rakentaa lyömällä pöytään cv, omistukset ja palkkakuitit, niin kannattaisi harkita uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse annan kukkakimpun, haluan vastineeksi jotain. Esimerkiksi seksiä. Jopa pikkukimput ovat yllättävän kalliita.
En ajattele naisista noin alhaisesti. Minulle kukat ovat osoitus siitä, että otan toisen huomioon ja haluan olla kohtelias.
Lyhytkarvainen Collie