Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko turn off sinulle nainen jos saavun treffeille hyvin pukeutuneena kukkakimppu kädessä?

Vierailija
03.10.2017 |

Treffit ovat ravintolassa, joten ajattelin laittaa merkkipuvun päälleni ja ojentaa sinulle punaisia ruusuja.
Olen 30-vuotias mies, KTM, vakituisessa työssä, omistan omakotitalon ja minulla on koiranpentu.

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mamman miesihanne on partanaamainen, rasvalettinen, bändi-T-paidassa, hupparissa, miescapreissa ja tennareissa aggressiivisesti ölisevä jonne.

Ap:n ihanne on sitten av-mamma, kun nimenomaan tulee kysymään av-mamman mielipidettä. 

Vierailija
22/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakotitalo nuorella miehellä on turn-off.

-ohis-

NO EI OLE!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpennun jättäminen yksin kotiin kokopäivätyön jälkeen random-deitin tapaamisen takia olisi riittävän suuri turnoff jo itsessään.

Vierailija
24/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mamman miesihanne on partanaamainen, rasvalettinen, bändi-T-paidassa, hupparissa, miescapreissa ja tennareissa aggressiivisesti ölisevä jonne.

Ei ole. Oma mieheni tuli ensimmäisille treffeille tilanteeseen tilanteen mukaisesti pukeutuneena. Ei omista yhtään bändi-T-paitaa, hupparia, miescapreja eikä tennareita. Hiukset on puhtaat, ei partaa eikä todellakaan ölise.

Vierailija
25/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omakotitalo nuorella miehellä on turn-off.

-ohis-

NO EI OLE!!

On. Kertoo paikoilleen jämähtämisestä nuorella iällä. Silloin kun muut matkustelee, lähtee opiskelijavaihtoon, asuu ulkomailla tms. niin jotkut juuttuu leikkaamaan omakotitalon nurmikkoa ja putsaamaan rännejä. 

Vierailija
26/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök! Oksennus!

Vierailija
27/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Oma mieheni tuli ensimmäisille treffeille tilanteeseen tilanteen mukaisesti pukeutuneena. Ei omista yhtään bändi-T-paitaa, hupparia, miescapreja eikä tennareita. Hiukset on puhtaat, ei partaa eikä todellakaan ölise.

Ja kukkakimpun toi toisella tapaamisella, kun tuli hakemaan minut kotoa eli kiinnostusta oli jo molemmin puolin ja pystyin laittamaan kimpun maljakkoon ennen kuin lähdimme ulos treffeille.

Vierailija
28/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyse ekoista treffeistä? Silloin ei kannata antaa punaisia ruusuja.

Ensimmäiset treffit

Vierailija
29/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin mutta kukat on siitä hankalia että niitä pitää sitten kantaa mukana. Kukat sopisivat paremmin treffeille jossa tapaatte jomman kumman kotona.

Vierailija
30/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kyse ekoista treffeistä? Silloin ei kannata antaa punaisia ruusuja.

Ensimmäiset treffit

No sitten ei todellakaan mitään punaisia ruusuja. Liian innokasta. Jos kukkia haluat antaa, niin joku kevyempi kimppu tai vaikka joku isompi yksittäinen kukka sellaista laatua, joka ei julista intohimoista rakkautta vaiheessa, jossa sitä ei voi vielä olla. 

Vierailija
31/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakimppu on kiva kun jo tapaillaan tai seurustellaan. Ja se viedaan naisen kotiin tuliaisena. Ekoilla treffeilla se osoittaa, etta ainoa kokemuksesi naisesta on elokuvat. Siita onko puku sopiva treffeille on vaikea sanoa mitaan, riippuu missa tapaatte. Vaikutat miehelta, jolla ei ole ymmarrysta tilanteiden vivahteista. Hyva, etta kysyit.

Vierailija
32/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On !! Yöks

Miksi?

Vierailija
33/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aika urpolta. Eli varmaan olisit turnoff.

Vierailija
34/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä voi ja kannattaa pukeutua siististi, mutta merkkipuku voi olla helposti liikaa. Kukkakimppu on teennäinen. Ravintolaillallinen ok, mutta ekoille treffeille voisi hyvin lähteä myös kivaan kahvilaan. 

Kukat kotiovelle ovat ok siinä vaiheessa, kun on tapailtu jo pari kertaa enemmän ja kiinnostus on selvästi molemminpuolista. Silloin ne eleet merkitsevät jotakin. 

"Eleenä" ruusukimppu ensitreffeillä on rajua yliyrittämistä. Luotaan työntävä ajatus. 

Vierailija
35/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ollenkaan mitään henkistä pääomaa vai ainoastaan noita materiaalisia omistuksia, merkkipuku, omakotitalo, koiranpentu yms.?

Tietenkin on

Vierailija
36/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkkipuku? Jos puvussa on merkki näkyvissä, leimaannut toopeksi joka ei tunne tapoja. Jos minä lähden treffeille, olemme jo tuttuja muuta kautta, ja välillämme on jo jotain, joten kukat olisivat kiva juttu. Jos puhut jostain nettitreffeistä, pitäisin sitä pelleilynä. Koiranpentu on tietysti niin iso plussa, että sillä saa paljon anteeksi.

Merkki näkyy vain takin sisäpuolella, mutta ei muuten kun on päällä. Housuissa sama.

Vierailija
37/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ollaan vakituisessa suhteessa, silloin olisi turn on. Jos kyseessä vasta tapailu, yli-innokasta ja suoraan sanoen säälittävää ja epätoivoista. Aivan liian yliampuvaa suomalaiseen deittailukulttuuriin.

Minkälainen deittikulttuuri täällä on, kun palstan mukaan suurin osa naisista on kiittämättömiä ja romantiikka puuttuu? En ole koskaan treffaillut täällä, mutta muualla kylläkin.

Vierailija
38/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on!! Uh huh ;)

Hyvin istuva puku (ei liian tiukka, ei liian pitkiä lahkeita, ehkä sininen tai jos olet erittäin itsevarma, ruudullinen) on todella kaunista katseltavaa. Itse olen nainen ja pukeudun aina hyvin; saan välillä kyselyitä että miksi olen mekossa, hiukset föönattuina ja kiharoilla sekä vähän meikattuna. Minusta on ihanaa kun miehet tekevät saman! Liian usein tapaa miehiä joilla on joku huppari tai t-paita joka ei sovi paikkaan. Vähän vaatimattomampaan paikkaan siistit farkut/chinot, kauluspaita ja hyvät nahkakengät sopivat myös hyvin.

Ruusut vähän liikaa. Tämän sanottuani huomautan myös, että riippuu mitä treffeillä tehdään ja minne mennään.

T.nainen 23v

Vierailija
39/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta kuulostat. Punaiset ruusut ovat kuitenkin liikaa ekoille treffeille, lue mitä eri kukat viestittävät. Joku soma kepeä kukkakimppu taas olisi ihana yllätys.

Koiranpentu olisi mulle jo aivan liikaa, varmaan kosisin sua ekoilla treffeillä, eläinrakas kun olen. Onneksi olen liian vanha sinulle.

Vierailija
40/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puku on liikaa. Ruusu tai pari on ok, ei kimppua.

Miten pitäisi pukeutua? Puku on osa minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan