Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko turn off sinulle nainen jos saavun treffeille hyvin pukeutuneena kukkakimppu kädessä?

Vierailija
03.10.2017 |

Treffit ovat ravintolassa, joten ajattelin laittaa merkkipuvun päälleni ja ojentaa sinulle punaisia ruusuja.
Olen 30-vuotias mies, KTM, vakituisessa työssä, omistan omakotitalon ja minulla on koiranpentu.

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt ravintolaan puvussa mennä.

Vierailija
42/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puku on liikaa. Ruusu tai pari on ok, ei kimppua.

Miten pitäisi pukeutua? Puku on osa minua.

Etsi nainen joka pitää puvuista.;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan et heti ryhdy kehumaan puvun hinnalla, omakotitalon hinnalla, ruusujen hinnalla ja koiranpennun hinnalla. Mieluusti saa myös etukäteen vihjata, että ollaan menossa paikkaan, jonne kannattaa pukeutua hyvin. 

Tapanani ei ole kehuskella omaisuudella eikä muutenkaan pröystäillä mistään.

Vierailija
44/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ollenkaan mitään henkistä pääomaa vai ainoastaan noita materiaalisia omistuksia, merkkipuku, omakotitalo, koiranpentu yms.?

Tietenkin on

Kaksi yläpeukkua, kun vastaus on pelkkä "tietenkin on" ilman pistettä? Kun kysytään henkisestä pääomasta. Oikeasti?

Vierailija
45/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuisin ja miettisin mikä vittu tää ukko luulee olevansa. Pääryisin tulokseen, että niin itseään täynnä (jos vielä tuon mammonakortin iskisi alussa pöytään) että kääntyisin ovelta ympäri.

Vierailija
46/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo olisi suloista. Kuten muutkin täällä ovat jo sanoneet, niin ruusupuska on vähän yliampuva. On olemassa muitakin nättejä kukkia.

Se on sitten eri asia, haluatko olla naisen silmissä nimenomaan suloinen vai jotakin muuta.

Vierailija
47/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-mamman miesihanne on partanaamainen, rasvalettinen, bändi-T-paidassa, hupparissa, miescapreissa ja tennareissa aggressiivisesti ölisevä jonne.

Ap:n ihanne on sitten av-mamma, kun nimenomaan tulee kysymään av-mamman mielipidettä. 

Anteeksi nyt, mutta elämäni tärkein 'mamma' on oma äitini. :)

Vierailija
48/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo olisi suloista. Kuten muutkin täällä ovat jo sanoneet, niin ruusupuska on vähän yliampuva. On olemassa muitakin nättejä kukkia.

Se on sitten eri asia, haluatko olla naisen silmissä nimenomaan suloinen vai jotakin muuta.

Jatkan tätä ajatusta sen verran vielä, että monella suomalaisilla naisilla on sen verran maanläheinen ajattelutapa, että nuo ulkoiset asiat eivät hirveästi merkkaa. Perusasiat on hyvä olla kunnossa, mutta omalla kohdalla se ainakin menee niin että jos mies viehättää omana itsenään, niin olen aivan myyty ilman ruusujakin. Jos taas ei iske, niin sitä ei mikään kukkapuska pelasta.

Vierailija
49/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää ääripäistä valita, niin piereskelykisa olisi mieluisampi kuin kukkapuska :-)

Vierailija
50/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiranpennun jättäminen yksin kotiin kokopäivätyön jälkeen random-deitin tapaamisen takia olisi riittävän suuri turnoff jo itsessään.

En sanonut missään, että koira jää yksin. Treffien ajan pentu on hyvässä hoidossa. :)

Vierailija
51/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalainen nainen tuollaista suureellisuutta tahdo. Rehti, aivan tavallista työtä tekevä, sopivan mutkaton ja vähän karukin mies on paras.

Vierailija
52/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo olisi ihanaa ja huomaavaista <3

Vierailija
53/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkakimppu on kiva kun jo tapaillaan tai seurustellaan. Ja se viedaan naisen kotiin tuliaisena. Ekoilla treffeilla se osoittaa, etta ainoa kokemuksesi naisesta on elokuvat. Siita onko puku sopiva treffeille on vaikea sanoa mitaan, riippuu missa tapaatte. Vaikutat miehelta, jolla ei ole ymmarrysta tilanteiden vivahteista. Hyva, etta kysyit.

Loukkaavaa sanoa noin, kun et tunne minua. Kenties minun ei kannata treffailla Suomessa laisinkaan, kun ei teille näytä mikään kelpaavan. :(

Vierailija
54/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakimppu on ravintolatreffeillä tiellä ja punaiset ruusut muutenkin yliampuvia ensitreffeille. Jos välttämättä haluat naiselle kukan viedä, osta yksi leikkogerbera. Se on kaunis, sopivasti rento eikä viestitä niin suurista tunteista kuin punaiset ruusut. Gerbera on myös kukkana ruusuja huomattavasti kestävämpi. Tämän huomaa kun esim töissä saa joskus asiakkailta kukkia. Ruusut ovat nuupallaan jo parin tunnin päästä kun taas leikkogerbera jaksaa loistavasti kotiin asti ja kestää pari kolme viikkoa maljakossakin kauniina.

Vierailija
55/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn on!! Uh huh ;)

Hyvin istuva puku (ei liian tiukka, ei liian pitkiä lahkeita, ehkä sininen tai jos olet erittäin itsevarma, ruudullinen) on todella kaunista katseltavaa. Itse olen nainen ja pukeudun aina hyvin; saan välillä kyselyitä että miksi olen mekossa, hiukset föönattuina ja kiharoilla sekä vähän meikattuna. Minusta on ihanaa kun miehet tekevät saman! Liian usein tapaa miehiä joilla on joku huppari tai t-paita joka ei sovi paikkaan. Vähän vaatimattomampaan paikkaan siistit farkut/chinot, kauluspaita ja hyvät nahkakengät sopivat myös hyvin.

Ruusut vähän liikaa. Tämän sanottuani huomautan myös, että riippuu mitä treffeillä tehdään ja minne mennään.

T.nainen 23v

Kiitos. :) Saan usein kehuja tyylikkyydestä. Minulle on tärkeää, että vaatteet istuvat hyvin.

Vierailija
56/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat muistaa daamia kukilla, niin hyvän säväytyksen tekee kun kukkalähetti vie kauniin asetelman hänen työpaikalleen päivä tai pari treffien jälkeen.

Vierailija
57/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Jatkoon!

Vierailija
58/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat muistaa daamia kukilla, niin hyvän säväytyksen tekee kun kukkalähetti vie kauniin asetelman hänen työpaikalleen päivä tai pari treffien jälkeen.

Ai kamala! Häpeäisin silmät päästäni, jos työpaikalleni tulisi kukkalähetys! Yksityiselämäni ei todellakaan kuulu työpaikalle.

Vierailija
59/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit ovat ravintolassa, joten ajattelin laittaa merkkipuvun päälleni ja ojentaa sinulle punaisia ruusuja.

Olen 30-vuotias mies, KTM, vakituisessa työssä, omistan omakotitalon ja minulla on koiranpentu.

Riippuu vähän siitä, millainen koiranpentu. Jos on joku kultainen noutaja tai jotain ärsyttävää pikkuräksyttäjärotua tai joku sairaaksi jalostettu englanninbulldoggi tms., lähden kävelemään. Romaniasta pelastetulla rescuekoiralla veisit multa varmaan jalat alta. :D

Vierailija
60/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on vähän paremmasta ravintolasta ja osaat olla puvussa luontevasti, niin puku on ihan jees. Kyllä nainen näkee heti, onko mies puvussa kuin kotonaan vai onko tälläytynyt liikaa. Monissa ammateissa on normaalia pukeutua pukuun työaikana ja silloin sitä on helppo pitää vapaa-aikanakin, kun se ei ole mikään juhla-asu. 

Kukkakimppu on tosiaan hankala. Ja jos nainen tietää missä tapaatte, niin hän osaa itse googlettaa minkälainen ravintola on kyseessä ja osaa pukeutua sen mukaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi