Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko turn off sinulle nainen jos saavun treffeille hyvin pukeutuneena kukkakimppu kädessä?

Vierailija
03.10.2017 |

Treffit ovat ravintolassa, joten ajattelin laittaa merkkipuvun päälleni ja ojentaa sinulle punaisia ruusuja.
Olen 30-vuotias mies, KTM, vakituisessa työssä, omistan omakotitalon ja minulla on koiranpentu.

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole riittävän kiinnostunut sinusta, niin on kiusallista, oli taloa ja koiranpentua tai ei.

Vierailija
2/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkipuku kuulostaa pinnalliselta ja mihin se ruusupuska olisi tarkoitus koko illaksi laittaa? Toivottavasti ymmärrät hankkia pennulle hoitajan, kun itse lähdet rilluttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On !! Yöks

Vierailija
4/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ollenkaan mitään henkistä pääomaa vai ainoastaan noita materiaalisia omistuksia, merkkipuku, omakotitalo, koiranpentu yms.?

Vierailija
5/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kilttimiehet toimivat noin.

Vierailija
6/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse ekoista treffeistä? Silloin ei kannata antaa punaisia ruusuja.

Vierailija
7/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kukkia. Niitä on ärsyttävä kantaa mukana. 

Vierailija
8/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sinänsä turn off ole, mutta kukkakimppu on vähän epäkäytännöllinen. Roudaa sitä sitten koko ilta mukanasi. Ja merkkivaatteita en tunnista, mutta jos viihdyt niissä itse niin asu on tietenkin ok.

Vierailija
9/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne ne kukat laitetaan? Ne tarvii vettä. Lähdetäänkö viemään heti kotiin maljakkoon, vai saavatko nuupahtaa piloille? Mua ärsyttäis ne kukat tosi paljon. Jos haet mut kotoa, kukat on kivat. Ravintolassa EI!

Vierailija
10/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana. Kuten Sinä <3

Vierailija
11/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkipuku? Jos puvussa on merkki näkyvissä, leimaannut toopeksi joka ei tunne tapoja. Jos minä lähden treffeille, olemme jo tuttuja muuta kautta, ja välillämme on jo jotain, joten kukat olisivat kiva juttu. Jos puhut jostain nettitreffeistä, pitäisin sitä pelleilynä. Koiranpentu on tietysti niin iso plussa, että sillä saa paljon anteeksi.

Vierailija
12/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä ruusuista, mutta mieluummin vain yksi ruusu ja tuo on hurmaava ele vain, jos olet kiinnostava. Ehkä tekisin noin vasta siinä vaiheessa vasta, kun on selvinnyt, että kiinnostusta on molemmin puolin ja haluaa syventää vaikutusta. Ekoilla treffeillä voi olla hitti tai huti koko kukkahomma.

Vierailija
13/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne ne kukat laitetaan? Ne tarvii vettä. Lähdetäänkö viemään heti kotiin maljakkoon, vai saavatko nuupahtaa piloille? Mua ärsyttäis ne kukat tosi paljon. Jos haet mut kotoa, kukat on kivat. Ravintolassa EI!

Treffit kestää ehkä pari tuntia, tuskin ne kukat siinä ajassa vielä nuupahtaa? Toisekseen kukat on ele, mitä väliä nyt sillä on, jos eivät sitten kestä..

Vierailija
14/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan vakituisessa suhteessa, silloin olisi turn on. Jos kyseessä vasta tapailu, yli-innokasta ja suoraan sanoen säälittävää ja epätoivoista. Aivan liian yliampuvaa suomalaiseen deittailukulttuuriin.

Vierailija
15/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo nuorella miehellä on turn-off.

-ohis-

Vierailija
16/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku on liikaa. Ruusu tai pari on ok, ei kimppua.

Vierailija
17/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojillani on mittatilauspuvut, he opiskelevat rahoitusta. Joten eikö tuo ole normaali työunivormu rahoituspuolella?

Vierailija
18/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et heti ryhdy kehumaan puvun hinnalla, omakotitalon hinnalla, ruusujen hinnalla ja koiranpennun hinnalla. Mieluusti saa myös etukäteen vihjata, että ollaan menossa paikkaan, jonne kannattaa pukeutua hyvin. 

Vierailija
19/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo turn-off ole, mutta kukat ovat minusta epäkäytännölliset ja tarpeettomat ravintolatreffeillä. Itse haluaisin saada ne maljakkoon, koska mitä iloa niistä on, jos ne ovat treffien aikana vain tiellä ja ehtivät nuupahtaa ennen kotiin pääsyä? Ele on toki kaunis, mutta sinuna jättäisin sen väliin. Kukkia voit viedä sitten myöhemmin, kun olette jo tutumpia ja menet naisen luokse.

Vierailija
20/118 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamman miesihanne on partanaamainen, rasvalettinen, bändi-T-paidassa, hupparissa, miescapreissa ja tennareissa aggressiivisesti ölisevä jonne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan