Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka ihminen voi olla näin tyhmä?!? :DDDDDDD

Vierailija
06.04.2006 |

Pääkaupunkiseudulla asuva tuttavanainen kertoi käyvänsä Helsingissä harvoin omalla autolla, ja kun käy niin pois halutessaan lähtee seuraamaan jotakin autoa toivoen, että se menis samaan suuntaan kuin missä tuttuni asuu! :DDDDDDTämä nainen pelkää myös ajaa moottoriteillä!?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jotain muuta on tapahtunut.

30

Vierailija
22/34 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi automaattivaihteinen auto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun osaan niin hyvin vaihteisella ajaa. Oikeasti koen olevani suht hyvä ja rauhallinen kuski liikenteessä. Töppäilyjä ei ole ja enimmäkseen saa ihmetellä muiden kuskien ajotaitoa tai sen puuttumista....

Vierailija
24/34 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ohjasin tien sivuun pysähtyäkseni, tämä tuli perässä ja jäi siihen kököttämään.

Vierailija
25/34 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä on hauskoja!

Vierailija
26/34 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekkään uskalla ajaa mootoritiellä. saati sitten yhtikäs missään. Ja ekoja kertoja kun ajoin autolla keskustassa jouduin sellaseen paniikkiin että jouduin seuraamaan edessä olevaa autoa, koska muuten olis takuu varmasti tullu kolari.

Nykyään en suostu autolla ajamaan ollenkaan.

Mies vaan äksyilee kun en pysty enään autoo ajamaan. eipä muuten helpota yhtään tuollainen äksyily. Päin vastoin...=(((((

Vierailija
27/34 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helsingissä ajelemassa yöllä. Autoja ei ollut paljon liikkeellä ja ajoin niitä tärkeimpiä reittejä. Kaksi yökäyntiä riitti, sitten uskaltauduin jo hieman ruuhkaisempaan aikaan. SUOSITTELEN! =D

Vierailija
28/34 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelusta huolimatta ;-D. Ketuttaa kertoa miehelle joka toinen päivä, että joo, minä rikoin sivupeilin taas... Varmaan on ostanut 5 uutta viime vuonna. Naarmut ja kolhut taas jätän kertomatta, kun se huomaa ne, niin sanon vaan, että joku on varmaan parkkipaikalla naarmuttanut, vaikka se olin minä itse. Niin ja tuosta peruuttamisesta: minun pitää esim. suunnitella matkat jotta ei tarvitse yhtään peruuttaa vaikka parkkipaikasta ulos jne. Mulla on myös noita ' helvetti oli hilkulla' tapauksia melkein joka päivä. Joskus ajaminen on aivan helvettiä ja haluun vaan kotiin, ja silloin lopetan murehtimisen, ja kaahaan vaan samalla toivoen ettei kukaan tule eteen... Vaarallinen olen siis, heh, joten varokaa punasta autoa...

Vierailija
29/34 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen Espoosta ja jätän auton suosiolla Leppävaaran asemalle parkkiin.

Ei tarvitse panikoida ja etsiä parkkipaikkaa. Ja juna kulkee useasti ja nopeasti. Suosittelen.

Vierailija
30/34 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 4 suuttu tuosta ap:n jutusta? Eikä! :D

Mut aika hauska kyllä, minnekähän kaikkialle se on ajellu ku on vaan seurannu toisten perässä? Ois kyllä hauska tietää..

Vierailija
31/34 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. kokemusta on

Vierailija
32/34 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen yrittänyt ajaa, ajaa, ajaa ja ajaa... eipä ole auttanut. Olen luopunut jo toivosta että koskaan ajaisin enään autolla...=(

4

Vierailija
33/34 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujuvasti sompailen missä tahansa muussa kaupungissa ja ympäristössä, mutta Helsingin keskusta on suuri punainen vaate. Kädet hikoaa kun vain ajattelenkin että pitäisi sinne lähteä.

Olen muutaman kerran koittanut käydä harjoittelemassa aikaisin su-aamuna kun ei ole ollut muuta liikennettä, mutta eipä ole auttanut.. Vetelen punaisia päin, ryhmityn päin helvettiä ja posotan pitkin yksisuuntaisia sydän jyskyttäen. Vittumaisinta on, että kun on katsonut jonkun reitin valmiiksi kartasta, ei tarvita kuin se eka yksisuuntainen niin pasmat on jo täysin sekaisin ja paniikki päällä. En tajua, miksei karttoihin voida jollain tapaa merkitä yksisuuntaisia!

Vierailija
34/34 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika oli aluksi etten uskaltanut pakitella. nyt menee jo peräkärrykin siinä samalla. Teki asiaa paljon kun asuttiin sellasessa paikassa että oli aina pakko joko peruuttaa pihalle tai sieltä pois. Siinä sitä oppi. Ja taalvisin oli takalasi niin jäässä, että piti opetella peilestä peruuttamaan. Nyt se jo onnistuu.

Pikkuhiljaa sitä uskaltaa myös ajella jo kaupunkien keskustoissa. Helsingissä kieltäydyn vielä kunniasta, sen homman saa mies ja minä oon kartanlukijana.