Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetys ja rokahalu. Onko tämä normaalia..??

Vierailija
25.03.2006 |

Tuntuu että voisin syödä jatkuvasti ja aivan hirvittäviä määriä. Päivällisellä meni 1 1/2 pihviä ja kermaperunoita, vanukas ja 3keksiä+ monta lasia maitoa.

Ennen iltapalaa oli jo hirvittävä nälkä ja kun vihdoin pääsin syömään upposi 2 suurta sämpylää, jugurtti ja banaani..

Olen jo palautunut synnytyksestä ja ylimääräisiä kiloja ei ole, mutta hieman pelottaa mitä tästä syömisestä seuraa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää, ei se syöminen jää päälle imetyksen loputtua.

Vierailija
2/4 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taitaa olla hieman harvinaisempaa. Sanomattakin on selvää, että lasta ei sitten juurikaan imetetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoin soittaa miehelle, että tuo töistä tullessaan pussillisen sämpylöitä. Mieshän aina toi ja ehdin syödä ne vielä ennen iltaruokaa... Mun ruokahalu oli aivan valtava, mutta yhtään ylimääräistä kiloa ei kertynyt ja kaikki raskauskilot hävisi parissa kuukaudessa.

Vierailija
4/4 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me joilla ei ole kehossa vararavintoa, hankitaan maidontekoenergia syömällä. Kroppa vain ilmoittelee, että se tarvii ruokaa. Eli ei siitä mitään pahaa seuraa, vaan päinvastoin hyvää: vauva saa ruokaa. On meitä imetyssyömäreitä paljon, enkä minä ainakaan syönyt edes aina kovin terveellisesti, mutta mitään kiloja ei kyllä jäänyt, saatoin jopa pari kiloa laihtua, vaikka tarkoitus ei ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä