Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun itsetunto on murennettu sillä, että mun mielipiteet kiellettiin

Vierailija
03.10.2017 |

Siis ne kiellettiin, jos ne menivät ristiriitaan kasvattajani näkemysten kanssa. Ja voin sanoa, että hän oli erittäin ahdasmielinen ja yksiniitinen ihminen. Mutta hän opetti minulle, että minä olen pahaa mieltä, jos olin eri mieltä kuin hän. Vaikka en minä mitään pahaa halunnut, ei, useimmiten minä en esimerkiksi halunnut, että minä saan kärsiä jostakin ja olin siksi jotakin mieltä. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?
Että esimerkiksi kaikki, mitä kavereilla tai naapureilla on, on paljon arvokkaampaa, kuin se, miten sinä ajattelit? Enkä siis tarkoita, etteikö toisia ihmisiä ja naapureita voisi tai sopisi arvostaa, ei, sehän on vain hieno ominaisuus, mutta kun ne asetettiin sen, mitä minä olin, yläpuolelle. Aina. Oli kysymys ihan mistä tahansa asiasta, niin se saatiin väännettyä niin, että minä halusin muille pahaa. Jos minä valitin naapureiden melusta, niin heidän pitää antaa elää. Mutta jos he valittivat minun melustani, niin olin törkeä röyhkimys, joka ei osaa käyttäytyä, ja häiritsee muita. Itsetunto siinä mureni.

Kommentit (283)

Vierailija
281/283 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tämän on pakko olla provo. En edes ymmärrä, miten pystyt kirjoittamaan noin tyhmänkuuloisesti.

Tai sitten sinulla on jonkinasteinen kehitysvamma.

Itselläsi on, aivan selvästi.

ap

Vierailija
282/283 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ongelmayksilöt ovat koululaiseni luokkatovereiden äitejä ? Toivottavasti helvetin kaukana saastuttamassa hyvää ilmakehää.

Sinä saastutat siellä hyvää ilmakehää, vai mitä sä teet koululaisesi luokan hyväksi?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/283 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.lla kun oli ongelmaa myöskin sen kanssa, että äiti pakotti pienenä siivoamaan huoneensa.

Tästä olisi mielenkiintoista kuulla. Kun huone oli väärin siivottu, äiti sanoi ilmeisesti että pitäisi siivota paremmin ja tästäkin traumoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän