Onko kaikilla diplomi-insinööreillä diplomi kehyksissä kodin parhaalla paikalla?
Kommentit (11)
Mikä diplomi :D
Jep olen diplomi-insinööri ja joskus saanut kommenttia siitä kun olen korjannut olevani diplomi-insinööri kun joku on sanonut minun olevan insinööri. Sattumalta vaan amk ja yliolistotutkinnolla on samantyyppinen nimi vaikka uilla aloilla ne ei oo samantyyppiset ollenkaan esim. tradenomi/kauppatieteenmaiseri, oikeustradenomi/lakimies
Ei dippainsseillä ole tarvetta tuoda joka välissä esille oppiarvoaan kuten joillakin huuhaa.... eikun humanisteilla. Asiallinen liksa riittää.
Tutkintotodistus on kaapissa ja diplomityö työhuoneen kirjahyllyssä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä diplomi :D
Jep olen diplomi-insinööri ja joskus saanut kommenttia siitä kun olen korjannut olevani diplomi-insinööri kun joku on sanonut minun olevan insinööri. Sattumalta vaan amk ja yliolistotutkinnolla on samantyyppinen nimi vaikka uilla aloilla ne ei oo samantyyppiset ollenkaan esim. tradenomi/kauppatieteenmaiseri, oikeustradenomi/lakimies
Ja varmaan ottaa päähän ihan älyttömästi, jos päätyy töihin, joissa tehtävänimike on -insinööri (esim. tuotantoinsinööri, tuotekehitysinsinööri tms). Sitten pitää aina korjata, että siis tuotekehitysdiplomi-insinööri! :)
Mitä diplomi-insinööri sanoi humanistimaisterille?
- Yksi hampurilainen ja kokis.
Minun mieheni ei ole koskaan korjannut, jos joku on kutsunut häntä insinööriksi. Koko ajan on tehnyt kovasti töitä, johtanut projekteja Suomessa ja ympäri maailmaa, toiminut tehtaanjohtajana jne. Jää ensi vuoden alussa 64-vuotiaana(synt 1954) eläkkeelle. Hänen eläkkeensä tulee olemaan 7.280€!
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni ei ole koskaan korjannut, jos joku on kutsunut häntä insinööriksi. Koko ajan on tehnyt kovasti töitä, johtanut projekteja Suomessa ja ympäri maailmaa, toiminut tehtaanjohtajana jne. Jää ensi vuoden alussa 64-vuotiaana(synt 1954) eläkkeelle. Hänen eläkkeensä tulee olemaan 7.280€!
Niiden, jotka on oikeasti hyviä ja päteviä tyyppejä, ei tarvitse päteä tutkinnoillaan.
Ei, omissa kansissaan kirjahyllyssä diplomityön vieressä.
Arkkitehti
En tunne yhtäkään dippainssiä, lääkäriä, tohtoriksi väitellyttä yms kenellä olisi se tutkintotodistus seinällä. Sillä ei se mikään diplomi ole vaan tylsästi tutkintotodistus