Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut sinkkuna vajaan vuoden. Nautin taloudellisesta tilanteesta!

Vierailija
29.09.2017 |

On se niin mukava kun raha jää yksin omaan käyttöön. Tuntuu, että mihinkään ei menisi hirveästi rahaa ja että kaikki tavara mitä ostaa, niin kestää ja kestää. Ihan sama onko kyseessä wc-paperi, pesuaineet, leivinpaperi tai vaikka kahvi, niin ne vaan kestää pitkään eikä tarvitse hirveästi rahaa niihin kuluttaa. Lisäksi laskuja on nyt vähemmän, puhelin/nettilasku ja sähkölasku, jonka maksan kerran 3kk. Vuokran maksaminen tottakai kirpaisee niin kuin aina, mutta asun kaksiossa edullisesti. Tulot nettona n. 2100e/kk. Rahaa menee kuitenkin paljon vähemmän elämiseen ja kaikkeen kuin parisuhteessa. Jos en käy ulkona syömässä, niin viikossa voi ruuan suhteen ihan hyvin pärjätä jopa 20 eurolla!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono taloudellinen tilanne johtuu yleensä liian isoista menoista verrattuna tuloihin. Ei osata ajatella omaa rahankäyttöä tai omaa tulevaisuutta vaan kaikki laitetaan heti palamaan. Sit itketään kun ei ole rahaa ikinä. Kuulostat raha-asioissa fiksulta "mieheltä"?

Vierailija
2/36 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle. Itse olen sinkku ja työtön, joten alkaa pikkasen masentaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen parisuhteessa mutta allekirjoitan tuon, että parisuhteessa rahaa kuluu enemmän. Me emme asu yhdessä, joten kumpikin maksaa omat asumiskulunsa ja laskunsa, mutta yhdessä tulee tehtyä parempia ja kalliimpia ruokia, käytyä ulkona syömässä, elokuvissa jne. Ja tietysti matkat toisen luo maksavat, itselläni menee keskimäärin 200 e/kk pelkästään siihen, että matkustan tapaamaan miesystävääni.

Vierailija
4/36 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanoittiin, että ap on mies??

Vierailija
5/36 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa maksaa se että nainen haluaa kaikkea extraa ja hyvää kun miehelle kelpaisi halvin mahdollinen.

Vierailija
6/36 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa 20e ei riitä kauppareissuilla mihinkään.

Vierailija
7/36 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on. Parisuhteessa ollessani jouduin kustantamaan naisen menoja (mm. tupakkaa, huumeita ym. joutavaa), maksoin myös vuokrasta suurimman osan. Nyt saan itse käyttää palkkani niin kuin sen parhaaksi näen, palkkani on nettona peräti noin 1600 euroa kuukaudessa. Viihdyn kyllä paremmin itsekseni, olen aika introvertti, että ei ole pakkomiellettä parisuhteesta.

Vierailija
8/36 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tuhoavat maailman kirjoitti:

Parisuhteessa maksaa se että nainen haluaa kaikkea extraa ja hyvää kun miehelle kelpaisi halvin mahdollinen.

Ainakin meillä se menee täsmälleen toisinpäin.

Nr 3

Vierailija
9/36 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo on. Parisuhteessa ollessani jouduin kustantamaan naisen menoja (mm. tupakkaa, huumeita ym. joutavaa), maksoin myös vuokrasta suurimman osan. Nyt saan itse käyttää palkkani niin kuin sen parhaaksi näen, palkkani on nettona peräti noin 1600 euroa kuukaudessa. Viihdyn kyllä paremmin itsekseni, olen aika introvertti, että ei ole pakkomiellettä parisuhteesta.

Jouduit? Vai tarkoititko, että valitsit kustantaa?

Vierailija
10/36 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! jos on sellainen tilanne, ettet autoa tarvitse niin älä sitä hanki. Siitä tulee tuhansien eurojen kulut joka vuosi.

Vierailija
11/36 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä asuminen on isoin kulu jonka jakaminen on merkittävä asia. Nytkö ap sitten kököttää himassa ja syö ankeasti lopun elämäänsä? Vaikea uskoa.

Vierailija
12/36 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just päinvastoin. Eiköhän aloittajakin ole nainen.

Vierailija
13/36 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samat tulot mutta vielä liian suuri asunto, eli maksan tonnin kuussa vuokraa. Kunhan löydän pienemmän asunnon niin rahaa jää enemmän käteen.

Tykkään kyllä siitä ettei tarvi tehdä niin paljon kotitöitä, eikä laittaa ruokaa ja siivota toisen jälkiä.

Vierailija
14/36 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, miehet tunnetusti ostelevat niitä kalliita hedelmiä smoothieta varten ja panostavat hygieniätuotteisiin, kun taas naiset syövät yksinkertaista perusruokaa (peruna, jauheliha jne.). Jep, jep.

Vierailija
15/36 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä asuminen on isoin kulu jonka jakaminen on merkittävä asia. Nytkö ap sitten kököttää himassa ja syö ankeasti lopun elämäänsä? Vaikea uskoa.

Miksi sinulla on käsitys, että vain istuisin kotonani kököttämässä ja söisin huonosti? Syön ihan terveellisesti ja edullisesti. Nykyään ei vain rahaa mene kaikkeen turhaan kauppareissuilla kun saa itse päättää ostoksistaan tyyliin miksi ostaisin jugurtin, joka maksaa 3e kun samanlaista saa eurolla jne. Sosiaalista elämää on lisäksi muutakin kuin jonkun tyttöystävän kanssa oleminen.-ap

Vierailija
16/36 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, miehet tunnetusti ostelevat niitä kalliita hedelmiä smoothieta varten ja panostavat hygieniätuotteisiin, kun taas naiset syövät yksinkertaista perusruokaa (peruna, jauheliha jne.). Jep, jep.

Tässä se säästö yleensä juuri tulee. Miehille pakolliset hedelmät = banaaniterttu, jogurtti = joku litran jogurttipurkki ja salaatti = kurkku, tomaatti ja salaattipussi. Naiset taas saavat noihinkin kulumaan kymmeniä euroja kun pitää tehdä kaiken maailman variaatioita.

Vierailija
17/36 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se säästö yleensä juuri tulee. Miehille pakolliset hedelmät = banaaniterttu, jogurtti = joku litran jogurttipurkki ja salaatti = kurkku, tomaatti ja salaattipussi. Naiset taas saavat noihinkin kulumaan kymmeniä euroja kun pitää tehdä kaiken maailman variaatioita.

Ja kumpi sukupuoli elää pidempään?

Vierailija
18/36 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono taloudellinen tilanne johtuu yleensä liian isoista menoista verrattuna tuloihin. Ei osata ajatella omaa rahankäyttöä tai omaa tulevaisuutta vaan kaikki laitetaan heti palamaan. Sit itketään kun ei ole rahaa ikinä. Kuulostat raha-asioissa fiksulta "mieheltä"?

Mä luulin että ap on nainen?

Vierailija
19/36 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että ap on nainen?

Se on mies

Vierailija
20/36 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt miten muka yksinäisellä voi olla enemmän rahaa kuin pariskunnalla.

Siinähän joutuu maksamaan asumismenotkin täysin itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme