Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka pidät työstäsi tai työsi on edes "ihan ok", mitä teet työksesi ja mikä koulutus?

Vierailija
24.09.2017 |

?

Kommentit (271)

Vierailija
81/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvalmentaja Suomen toiseksi suurimmassa työpajassa. Työ on todella vaihtelevaa ja haasteellista, mutta todella antoisaa. Palkka saisi olla isompi, kuitenkin monipuolinen esimiestehtävä, niin mun mielestä vähän alle kaks tonnia on liian vähän. Se vaan on että taloudellinen tilanne on haastava, ei tahdo systeemi pyöriä sillä rahalla mitä eri lähteistä saadaan kokoon raavittua, se tuo turhaa stressiä työntekoon joka heijastuu ikävä kyllä myös valmentautujiin. Joillakin paikkakunnilla kunta maksaa koko systeemin tai on ainakin voimakkaammin tukemassa sitä, meillä kaupunki on vain yksi maksava asiakas, vaikka ilman meitä kaupunki olisi kusessa.

Vierailija
82/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä myös :D Työtehtävät vaihtelee turkimushaastatteluista buukkauksiin, "perinteiseen" myyntiin ja varainhankintaan. Suurin osa asiakkaista on perus ystävällisiä, ikävänä jää mieleen 1/300 niistä joiden kanssa puhuu, hieman projektista riippuen. Työporukka hyvä, mukavat esimiehet ja työajat joustaa. Vuorot voi suunnitella opiskelujen ja muiden menojen mukaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaseppä. Kultasepän alan artesaani. Tää on mun unelmatyö 😃❤️

Vierailija
84/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaratalon varastotyöntekijä. Työtä voi tehdä omaan tahtiin, palkka on hyvä, työaikoihin voi vaikuttaa. Ei koulutusta.

Vierailija
85/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri, työtehtävä liiketoiminnan prosessikehitys. Mielenkiintoista työtä vaikka ei siltä ehkä kuulostakaan!

Vierailija
86/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarhanopettaja, kasvatustieteen kandidaatti.

Vierailija
87/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sh psykiatrialla.

Vierailija
88/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion äikänope. Luokassa on kivaa ja muutenkin yleensä.

Vierailija
89/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä marketin elintarvikeosastolla, koulutus myynnin ammattitutkinto ja pari muuta eri alan koulutusta. Tykkään, hyvä yhteishenki, paljon työtä ja tekemistä, kivat asiakkaat. Päivät menee nopeasti. Saispa vakipaikan. Kaupanalalla viimeiset 15v.

Vierailija
90/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankeinhoidon perustutkinto, vartijana vankilassa.

Vierailija
91/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja aikuispuolella. Ihania opiskelijoita.

Vierailija
92/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma tekee softaa ja rautaa. Yritysasiakkaat on hyvin monelta sektorilta ja usein tulee tilanteita, että itse asiassa se asiakkaan bisnes on kiinnostavaa.

Vierailija
93/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erikoislääkäri (kardiologi), ja lähes jokaikinen päivä tyytyväinen työhöni ja ammatinvalintaani.

Vierailija
94/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tradenomi ja töitä teen kansainvälisen henkilöverotuksen asiantuntijana. Mielenkiintoistaja ja haastavaa.

Vierailija
95/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työvalmentaja Suomen toiseksi suurimmassa työpajassa. Työ on todella vaihtelevaa ja haasteellista, mutta todella antoisaa. Palkka saisi olla isompi, kuitenkin monipuolinen esimiestehtävä, niin mun mielestä vähän alle kaks tonnia on liian vähän. Se vaan on että taloudellinen tilanne on haastava, ei tahdo systeemi pyöriä sillä rahalla mitä eri lähteistä saadaan kokoon raavittua, se tuo turhaa stressiä työntekoon joka heijastuu ikävä kyllä myös valmentautujiin. Joillakin paikkakunnilla kunta maksaa koko systeemin tai on ainakin voimakkaammin tukemassa sitä, meillä kaupunki on vain yksi maksava asiakas, vaikka ilman meitä kaupunki olisi kusessa.

No ilmankos, oon pitkään ihmetellyt miksi työvalmentaja suhtautui nihkeesti siihen kun lopetin tuon karenssin uhalla pakotetun työpajapuuhastelun kun työllistyin ja toin siitä todisteeksi työsopimuksen jotta sopimukseni työpajalla voidaan katkaista. Työskentelen nyt siis tehtaassa ja palkkaa tulee käteen yli pari tonnia kuussa, koulutusta ei mulla työhön ole vaan pelkästään työkokemuksen perusteella sain tuon työn, olen tuon työn siis oppinut tekemällä. On mulla "oikea" ammattikin ja senkin alan hommia olen tehnyt, mutta siinä työ on stressaavaa ja palkka on pienempi kun tuossa tehdastyössä. Ja tykkään tuosta tehdastyöstä jota nyt teen. Simppeliä hommaa ilman suurempaa stressiä.

Vierailija
96/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokan opettaja. Kolmas ekaluokan syksy menossa ja on tämä aina yhtä kivaa!!

Vierailija
97/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalouslomittaja, peruskoulu pohjalta. Tykkään! Haastavaa mutta antoisaa.

Vierailija
98/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemian DI, tutkijana tuotekehitysryhmässä teollisuudessa. Rakastan työtäni!

Vierailija
99/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinteistösihteeri isännöintitoimistossa. Koulutus taloushallinnon merkonomi, laillistettu vuokrahuoneistonvälittäjä, isännöinnin ammattitutkinto.

Oletkohan kotipaikkakuntani OPKK:ssa, siellä on teitä kolme, voi jestas mitä saanattomia mänttejä. Yksi niistä on taloyhtiömme isännöitsijä, mitään osaamaton vätys

Vierailija
100/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tradenomi LKV. Sijoitusasuntojen välittäjä 8v..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi