Sinä joka pidät työstäsi tai työsi on edes "ihan ok", mitä teet työksesi ja mikä koulutus?
Kommentit (271)
Olen Kelalla töissä etuuskäsittelijänä. Työ on ihan mukavaa, sopivan itsenäistä :)
Olen lastenhoitaja. Pidän työstäni päiväkodissa. Lapset ovat ihania, asiakasperheet pääsääntöisesti mukavia ja työ vauhdikasta.
Olen henkilökohtainen avustaja kehitysvammaiselle tytölle.
Olen kirjanpitäjä ja työni on ihan ok. Sopii erityisen hyvin tähän pikkulapsivaiheeseen, koska työtä voi tehdä koska vain ja missä vain, kunhan on tietokone ja netti.
Hämmentävän paljon opettajia, koska olen heidän puheestaan ymmärtänyt, että työ on ylitsepääsemättömän raskasta ja kamalaa.
Sosionomi ja ratkaisuasiantuntijana Kelassa.
Henk. koht. avustaja. Kuntoutus, luovuus ja yhteistyö terapeuttien kanssa on jännittävää!
Vierailija kirjoitti:
Maatalousalan perustutkinto, maaseutuyrittäjä. Teen töitä maatalouslomittajana. Tykkään paljon.
Täällä toinen lomittaja, 14 vuoden jälkeen vieläkin tykkään työstäni.
Rakennuksilla ja joka päivä vituttaa. Myös nyt.
Taidemaalari. Kuvataide AMK.
Itsenäistä, yksinäistä ja rankkaa, mutta olen onnellinen ja en voisi kuvitella tekeväni muuta.
Vierailija kirjoitti:
Rakennuksilla ja joka päivä vituttaa. Myös nyt.
Hei, se "työ vituttaa" -ketju on muualla - tää on niille, jotka tykkäävät työstään tai joille oma työ on vähintään OK. :)
Projektipäällikkö, rakennusala. En vaihtaisi.
Ohjaajana kehitysvammaisten päivätoiminnassa. Se vaan on niin mun juttu. Koulutus on lähihoitaja.
Tutkija valtion sektoritutkimuslaitoksessa. FT luonnontieteistä. Työssä on parasta mukavat työtoverit ja älyllisesti haastavat työtehtävät. Johdossa olisi toivomisen varaa, mutta missäpä työpaikassa ei?
Asentaja/ohjelmoija, ylioppilas olen.
Kirjanpitäjä kansainvälisessä konsernissa. Laskentatoimen tradenomi/hallintotieteiden kandi.
Olen leipuri pienessä leipomossa ja rakastan työtäni :) Koulutus toistaiseksi YO.
Kasvatus -/ opetusala,