Sinä joka pidät työstäsi tai työsi on edes "ihan ok", mitä teet työksesi ja mikä koulutus?
Kommentit (271)
Olen merkonomi ja S-marketin myyjä. Töihinmeno ei vituta, meillä on hyvä ilmapiiri ja mukava porukka. :)
Koirahieroja ja koirien ravintoneuvoja. Harrastuksesta tuli ammatti .
Luokanopettaja alkuopetuksessa. Jestas, kun huomenna saa taas nähdä ne innokkaat lapset.
Röntgenhoitaja (AMK), työ on todella mielenkiintoista ja joka päivä lähden mielelläni töihin. Ala kehittyy vauhdilla, pidän siitä että työn ohessa pääsee myös opiskelemaan koko ajan jotain uutta, joka kehittää minua työssäni.
Puhelinmyyjä. En tyrkytä mitään turhanpäiväisiä lehtiä tai luontaistuotteita ihmisille jotka ei osaa sanoa ei, vaan myyn yrityksille sellaista tuotetta jonka koen aidosti merkitykselliseksi. Nautin työn sisältämästä vapaudesta ja palkkakin on suht ok.
Koulutukseltani olen ylioppilas. Yliopisto-opintoni jäi parin vuoden jälkeen kesken, kun en kokenut alaa omakseni.
Kasvatustieteen maisteri, lastentarhanopettaja. Tällä hetkellä eskariopena ja tykkään työstäni paljon.
Sairaanhoitaja, olen anestesiahoitajana leikkaussalissa ja heräämössä, potilaat vauvasta vaariin. Todella mielenkiintoista ja haastavaakin, nautin!
Henkilökohtainen avustaja. Mulla on käynyt tuuri ja molemmat avustettavani on aivan ihania ihmisiä. Olen välivuotta viettävä ylioppilas, en tiedä vielä mitä haluan opiskella.
KTM ja hankinnan hommia teen. Todella monipuolinen työ, hyvä porukka, sopivasti painetta ja haastetta. Tykkään!
Olen koulutettu yksisarvishoitaja. Mikä voisi olla sen ihanampaa kuin välittää korkeinta ja puhtainta, parantavaa rakkautta yksisarvisilta ihmisille?
Myyjä lidlissä. Koulutus ihan eri alalle, kosmetologiksi, mutta se ei tuntunut myöhemmin enää siltä omalta jutulta.
Trade assarin hommissa IT-alalla. Tykkään työstäni, mutta en tässä työyhteisössä. Huono ilmapiiri ei ilmennyt työhaastattelussa, mikä on sikäli harmi. Olisin harkinnut kahdesti. Mun tilalle on palkattu toinen, joten en voi palata edelliseen työpaikkaan.
Röntgenhoitaja (amk). Tykkään paljon työstä, monipuolinen. Jokainen asiakas ja päivä on erilainen. Varsinaista hoitotyötä on vähän, enemmän se on asiakaskohtaamista ja pelataan sen tekniikan kanssa, laitteet muuttuu ja kehittyy. Jos sitä ei kestä eikä 3D hahmotuskykyä ole, ammatti ei ole oikea.
Markkinointipäällikkö, Tradenomi.
Vierailija kirjoitti:
Olen koulutettu yksisarvishoitaja. Mikä voisi olla sen ihanampaa kuin välittää korkeinta ja puhtainta, parantavaa rakkautta yksisarvisilta ihmisille?
Mä voin pitää sulle jatkokoulutuksen, vaikkapa samalla hinnalla kuin toi basic tutkinto. Mun mielestä maksava asiakas on äärettömän ihana.
Pph, ylempi korkeakoulututkinto (FK). Ainut työ, mistä oikeasti olen tykännyt. Lasten kanssa ei tarvitse teeskennellä eikä heidän kanssaan oleminen ole rasittavaa niin kuin aikuisten kanssa.