Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka pidät työstäsi tai työsi on edes "ihan ok", mitä teet työksesi ja mikä koulutus?

Vierailija
24.09.2017 |

?

Kommentit (271)

Vierailija
41/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pph, ylempi korkeakoulututkinto (FK). Ainut työ, mistä oikeasti olen tykännyt. Lasten kanssa ei tarvitse teeskennellä eikä heidän kanssaan oleminen ole rasittavaa niin kuin aikuisten kanssa.

Vierailija
42/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen merkonomi ja S-marketin myyjä. Töihinmeno ei vituta, meillä on hyvä ilmapiiri ja mukava porukka. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

trukkikuski, amis

Vierailija
44/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirahieroja ja koirien ravintoneuvoja. Harrastuksesta tuli ammatti .

Vierailija
45/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museoala, FM

Vierailija
46/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopettaja alkuopetuksessa. Jestas, kun huomenna saa taas nähdä ne innokkaat lapset.

Vierailija
47/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röntgenhoitaja (AMK), työ on todella mielenkiintoista ja joka päivä lähden mielelläni töihin. Ala kehittyy vauhdilla, pidän siitä että työn ohessa pääsee myös opiskelemaan koko ajan jotain uutta, joka kehittää minua työssäni. 

Vierailija
48/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä. En tyrkytä mitään turhanpäiväisiä lehtiä tai luontaistuotteita ihmisille jotka ei osaa sanoa ei, vaan myyn yrityksille sellaista tuotetta jonka koen aidosti merkitykselliseksi. Nautin työn sisältämästä vapaudesta ja palkkakin on suht ok.

Koulutukseltani olen ylioppilas. Yliopisto-opintoni jäi parin vuoden jälkeen kesken, kun en kokenut alaa omakseni.

Vierailija
49/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatustieteen maisteri, lastentarhanopettaja. Tällä hetkellä eskariopena ja tykkään työstäni paljon.

Vierailija
50/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja, olen anestesiahoitajana leikkaussalissa ja heräämössä, potilaat vauvasta vaariin. Todella mielenkiintoista ja haastavaakin, nautin!

Vierailija
51/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optikko, ammattikorkeakoulu

Vierailija
52/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen avustaja. Mulla on käynyt tuuri ja molemmat avustettavani on aivan ihania ihmisiä. Olen välivuotta viettävä ylioppilas, en tiedä vielä mitä haluan opiskella.

Vierailija
53/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KTM ja hankinnan hommia teen. Todella monipuolinen työ, hyvä porukka, sopivasti painetta ja haastetta. Tykkään!

Vierailija
54/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutettu yksisarvishoitaja. Mikä voisi olla sen ihanampaa kuin välittää korkeinta ja puhtainta, parantavaa rakkautta yksisarvisilta ihmisille?

Vierailija
55/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä lidlissä. Koulutus ihan eri alalle, kosmetologiksi, mutta se ei tuntunut myöhemmin enää siltä omalta jutulta.

Vierailija
56/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trade assarin hommissa IT-alalla. Tykkään työstäni, mutta en tässä työyhteisössä. Huono ilmapiiri ei ilmennyt työhaastattelussa, mikä on sikäli harmi. Olisin harkinnut kahdesti. Mun tilalle on palkattu toinen, joten en voi palata edelliseen työpaikkaan.

Vierailija
57/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomi päiväkodin ope

Vierailija
58/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röntgenhoitaja (amk). Tykkään paljon työstä, monipuolinen. Jokainen asiakas ja päivä on erilainen. Varsinaista hoitotyötä on vähän, enemmän se on asiakaskohtaamista ja pelataan sen tekniikan kanssa, laitteet muuttuu ja kehittyy. Jos sitä ei kestä eikä 3D hahmotuskykyä ole, ammatti ei ole oikea.

Vierailija
59/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointipäällikkö, Tradenomi.

Vierailija
60/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koulutettu yksisarvishoitaja. Mikä voisi olla sen ihanampaa kuin välittää korkeinta ja puhtainta, parantavaa rakkautta yksisarvisilta ihmisille?

Mä voin pitää sulle jatkokoulutuksen, vaikkapa samalla hinnalla kuin toi basic tutkinto. Mun mielestä maksava asiakas on äärettömän ihana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi