Sinä joka pidät työstäsi tai työsi on edes "ihan ok", mitä teet työksesi ja mikä koulutus?
Kommentit (271)
Tykkään työstäni kovasti. Olen terveyskeskuslääkäri, koulutuksena lääketieteen lisensiaatin tutkinto.
Lakimiesharjoittelija perheoikeuteen erikoistuneessa asianajotoimistossa. Työ on raskasta mutta todella palkitsevaa ja opettavaista :)
olispa kiva lähteä töihin :'((( haluaisin tietää miltä se tuntuu
Invataksin kuljettaja.
Tykkään ajaa ja päivät on todella vaihtelevia. Yleensä asiakkaat ovat aivan ihania, joskus öisin känniääliöt ottaa päähän. Työvuoron aikana näkee ja kuulee monenlaista. Palveluammatti parhaimmillaan.
Monelle vanhukselle tmv. saattaa taksinkuljettaja olla viikon ainut sosiaalinen pitempi aikainen kontakti jolloin heillä puhetta riittää ja en minäkään sieltä hiljaisimmasta päästä ole 😊, mukavia reissuja.
Prostituoitu. Nautin työstäni, kirjaimellisesti. ;)
ICT-ammattilainen, ohjelmistokehittäjä ja tykkään työstäni joka on helppoa ja hauskaa, hassua että siitä maksetaan palkkaa. Olen koulupudokas, ikiteekkari eli elämämkoululainen.
Monipuolisen majoitusliikkeen vastaanottovirkailija / myöskin laaja-alainen myyjä ja toimistotyöntekijä. Työni on hyvin vaihtelevaa ja ihanaa, en vaihtaisi mitään pois. Joka vuosi tykkään töistäni enemmän :)
Olen lähihoitaja, päiväkodissa töissä. Kyllähän tuossa nyt moni asia on ihan päin honkia - mutta pääasiassa kyllä tykkään työstäni.
Työni on ihan ok. Terveyskeskuslääkäri. Rasittavaa, mutta välillä ihan mielenkiintoistakin ja palkka on hyvä eikä tartte toistaiseksi pelätä työttömyyttä.
Koulutukseltani olen taloushallinnon merkonomi. Töissä ison yrityksen kirjanpitoyksikössä, mukava pienehkö työporukka, tykkään!
Aineenopettaja yläkoulussa (matemaattiset aineet)
Markkinointia vielä aika pienessä, mutta nopeasti kasvavassa yrityksessä. Tradenomin tutkinto nyt loppuvaiheessa, myöhemmin tarkoitus jatkaa maisterin opintoihin.
Luokanopettaja 3. Lk. Viihdyn. Tosi luova ja motivoitunut työyhteisö. Itsenäinen työ, voi muokata haluamaansa suuntaan. Koko ajan pitää opetella uutta.
Uutistoimittaja, yliopistotutkinto. Pidän paljon. Vaihtelevaa ja nopeatempoista työtä, pakko tehdä päätöksiä itse mutta myös ryhmätyö jokapäiväistä
Gynekologi, mukavaa näpertelyä :)
Läjihoitaja kunnan kotihoidossa. Rakastan työtäni ja voisin tehdä tätä eläkeikään asti.
Rakastan työtäni. Olen data-analyytikkona teollisuudessa. Koulutus maisteri, sovellettu matematiikka
Eläintieteilijä/tutkija, työ on sellaista että tekisin sitä vaikka ei maksettaisikaan. I LOVE IT <3
Kasvatustieteen maisteri, opena yläkoulussa. Tykkään todella paljon!