Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka pidät työstäsi tai työsi on edes "ihan ok", mitä teet työksesi ja mikä koulutus?

Vierailija
24.09.2017 |

?

Kommentit (271)

Vierailija
241/271 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopettaja olen ja työ on yleensä kivaa, välillä jopa tosi kivaa.

Vierailija
242/271 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja, toiveammatti jo lukiossa. Pidän työstäni, koska on mahdollista kohdata  eri ikäisiä ihmisiä erilaisissa tilanteissa ja jatko-opiskelukin onnistuu hyvin monelle sektorille. Mitään muuta en osaisi tehdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/271 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosionomi, asiantuntijana vakuutusalalla. Tykkään 😀

Miten olet päässyt tuohon työhön? Itseänikin kiinnostaisi!

Vierailija
244/271 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin nyt opiskelut korkeakoulussa, mutta olen muutaman vuoden ajan työskennellyt eräässä hyvin isossa huonekaluyrityksessä myyjänä. Tykkään työstäni. Päivät ovat hyvin erilaisia ja työnkuva sangen vaihteleva.

Vierailija
245/271 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomi myös kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosionomi, asiantuntijana vakuutusalalla. Tykkään 😀

Miten olet päässyt tuohon työhön? Itseänikin kiinnostaisi!

Yleensä suoraan ei pääsekään sosionomikoulutuksella asiantuntija tehtäviin vaan vakuutusalan asiantuntijatehtävät edellyttävät ensin työssä perehtymistä alaan (esim. korvauskäsittelijänä tmv) ja kun kokemusta karttunut voi alkaa hakea vakuutusalan asiantuntijatehtäviä.

T. Sairaanhoitaja asiantuntijana vakuutusalalla

Vierailija
246/271 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pappi. Tykkään kohdata työssäni eri ikäisiä ihmisiä ja olla mukana ihmisten arjessa ja juhlassa. Toisaalta välillä istun koneella ja teen kirjallisia juttuja. Työ on itsenäistä ja aikataulutus on melko vapaata. Välillä toki pitkät päivät väsyttävät. 

Vierailija
247/271 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimintaterapeutti, työ on mukavaa ja mielenkiintoista, vaikkakin haastavaa. Tykkään todella. Amk käytynä+lisäkoulutukset

Vierailija
248/271 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaussalissa instrumenttihoitajana. Sairaala o nkeskikokoinen keskussairaala, eli eri aloja pääsee leikkaamaan. Aivan ihana duuni! Vaativaa toki ja kiireistä, mutta minä tykkään! Olen siis sairaanhoitaja.

Vierailija
249/271 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijä. Työ on vaihtelevaa ja monipuolista. Vuosikymmenten varrella asiantuntemista asumisesta, hallinnosta, rakennusalasta ja -tekniikasta on kertynyt kosolti.

Myös koulutuksia, merkonomi, isännöitsijän ammattitutkinto, mikrotukihenkilö, pedakogisia koulutuksia avoimessa, JET ts. johtamisen erikoisammattitutkinto, LVV-tutkinto ja repullinen kaiken maailman lyhyempiä koulutuksia mm. asunto-osakeyhtiö lakia käsitteleviä, AHVL- tupakkalaki, kirjanpitolaki ym ym. 

Vierailija
250/271 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työterveyshoitaja. Pidän työstäni paljon. Asiakkaiden kanssa on mukavaa ja olen parhaimmillani aikuisten asiakkaiden kanssa, ja nykyinen työ on kuin tehty minulle.

Vierailija
251/271 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peligraafikko, tarkemmin 3d-animaattori. Tekisin tätä vaikken saisi palkkaa.

Vierailija
252/271 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajana teholla. Haastavaa, mielenkiintoista, henkisesti raskasta mutta ihan mun juttuni.

Vierailija
253/271 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja laikkarinkoulutuksella. Ikinä en ole ottanut vitutus-saikkua.

Vierailija
254/271 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kanssa gynekologi. Yksi huono puoli on se, ettei töitä voi viedä kotiin.

Vierailija
255/271 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VTM (sosiaalityö) koulutuksena. Sossuna vammaispalveluissa. Pidän työstä - sopivassa suhteessa hallinnollista työtä, päätösten tekoa ym. ja asiakastapaamisia (mutta ei liikaa kuten esim. terveydenhuollon sosiaalityössä oli). 

Vierailija
256/271 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutkija, koulutukseltani DI. Tykkään työstäni, mutta pystyisin helposti täyttämään elämäni ilmankin, jos vaan olisi varaa. 

Vierailija
257/271 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. merkonomin koulutus, työskentelen ruokakaupassa. Tykkään tavata työssäni erilaisia ihmisiä. Mikään työpäivä ei seuraa toista.

Vierailija
258/271 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipuri ja olen ravitsemistyötekijänä catering yrityksessä.

Vierailija
259/271 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VTM, myyn tällä hetkellä (viimeiset 4 vuotta) päiväkahviseuraa ja pidän työstäni. En maksa veroja. 

Vierailija
260/271 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen avustaja, media-assistentti koulutukseltani. Työstä ihanaa kyllä tekee itse avustettava, enkä ole varma, onko minulla mahdollisuuksia enää itse alaa jatkaa, jos tämä työ loppuu ennen eläkeikää. Harvoin käy näin hyvä tuuri, että kemiat kohtaavat, tyä ei ole rankkaa henkisesti tai fyysisesti ja työajatkin ovat vielä inhimilliset. Osa-aikatyötä kyllä, mutta tuleehan tälläkin palkalla toimeen, niin ei haittaa.