Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loukkaantui kun vaadin siltä itselleni orgasmia

Vierailija
23.09.2017 |

Ei suuttunut, mutta selvästi loukkaantui, eikä siis riidelty asiasta vaan mies vetäytyi kuoreensa toiseen huoneeseen yksin. Näin, että hän pahoitti mielensä. Sanoin mielestäni sen ihan nätisti pyyntönä, mutta ehkä siinä oli vähän painostava sävy myös? En juuri koskaan saa orgasmia hänen kanssaan, koska hän ei malta sitä minulle antaa (on niin kiire itsellä laueta). Tietenkin olen otettu että tykkää seksistä kanssani ja haluaa minua usein jne, mutta kun minäkin haluaisin edes joka toinen kerta laueta. Mitä teen miehen loukkaantumiselle? Yritin puhua, mutta ei suostu puhumaan, kuulemma aiheesta ei ole mitään sanottavaa (kommentti, jos tiedän hänen edelleen olevan minulle loukkaantunut).

Kommentit (323)

Vierailija
121/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tarviit jotain pervoa sormeilua, ehkä se ei ole miehesi mielestä seksiä. Eikä varsinkaan yhteistä seksinharrastamista. Ei minustakaan suihinotto ole kivaa, enkä nauti vetää käteen mieheltäni sängyssä.

Vierailija
122/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niin, että koska miehen (kenen tahansa miehen) sukupuolielämä keskittyy hänen penikseensä hän ei siedä ajatusta, että pelkkä penis ei riitäkään naiselle? On loukkaus, että nainen kehtaa vielä vaatia jotain muutakin (eli jotain sellaista, mistä nainen todellisuudessa saa nautintoa). 

Minusta tässä ei ole mitään ihmeellistä. Aivan sama kuin mä naisena ajattelen, että miehelle tulee riittää panna mua pilluun. Jos tarttee suuseksiä tai jotain muuta vastenmielistä ja pesvoa, ei rakasta juuri minua.

No minä ainakin satun pitämään kaikesta, joka sinun mielestä on "sitä vastenmielistä ja pervoa". 

AP.

No, ehkä sun miehesi ei pidä.

Sinun mielestäsi esim. suihinotto oli sitä vastenmielistä ja pervoa, siihen kommentoin että minä tykkään ottaa suihin, ja kyllä se mies myös tykkää siitä, kokeiltu on. AP.

Niin, taas vain sinä sinä sinä. Oliko ketjusi siitä, nauttiiko miehesi sun pervoista tekemisistäsi? Ei. Oliko se siitä, että hän inhoaa olla pervo sulle? Oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä tarviit jotain pervoa sormeilua, ehkä se ei ole miehesi mielestä seksiä. Eikä varsinkaan yhteistä seksinharrastamista. Ei minustakaan suihinotto ole kivaa, enkä nauti vetää käteen mieheltäni sängyssä.

Mutta sinun miehesi kuitenkin laukeaa vaikka et ottaisi koskaan suihin että vetäisi siltä käteen? Entä jos ne olisivat ainoa tapa hänelle laueta? Etkö niitä silloinkaan tekisi? Vaikka et pitäisi niitä edes seksinä vaan vaikka jonain muuna harrastuksena? AP.

Vierailija
124/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se haluaa, että teeskentelet.

Miksi joku sellaista haluaisi?? 

En ole koskaan teeskennellyt, enkä aio teeskennellä. 

AP.

Katsos osa miehistä on rakentanyt huojuvan seksuaalisen itsetuntonsa päälle valheellisen mielikuvan omista taidoista.

On ehkä ollut paljon irtojuttuja joissa nainen ei oikeasti ole saanut taikka joku läheisriippuvainen nainen tehnyt mitä vaan kun vain mies.

On siis kova pala myöntää, että ei osaa, mieluummin nämä jatkavat valheessa.

Mietin tätä, ja miehellä on siis ollut useampi pidempi suhde ennen minua, lyhyempiä suhteita myös. Voiko olla silti niin, että olen ensimmäinen nainen, joka häneltä jotain vaatii, vaikka hän on jo 41-vuotias? Onko oikeasti mahdollista, että hänelle olisi osunut monta sellaista naista ennen minua, jotka eivät halua itselleen mitään sängyssä? Vaikea uskoa, mutta onko mahdollista? Ap.

Onhan se mahdollista, että ne muut saavat orgasmin helpommin ja ovat saaneet miehen kanssa.

Miehellä on kuitenkin ollut yli kymmenen naisen kanssa seksiä ennen minua. Ei kai ne kaikki ole voineet olla sellaisia, jotka osaavat saada kahden minuutin sormipelillä? AP.

Mies on 41, yli 10 suhdetta ennen sinua, ja edelleen vapailla markkinoilla? Eikö tämä jo kerro, ettei aarteesta ole kyse?

Ja joo, mies on huono sängyssä, eikä edes yritä oppia. Minusta molempien pitää saada joka kerta, miksi hommaan muuten edes ryhdytään?

Nyt minusta tiukka linja. Ei seksiä enää kertaakaan ilman sinun orgasmiasi. Kyllä se mieskin osaa olla vastuussa omasta orgasmistansa, jos sinunkin kerran pitää olla.

Mies ei siis koskaan ole sanonut minulle, että hänen mielestään nainen on itse vastuussa omasta orgasmistaan. En usko hänen ajattelevan noin. Mutta hän on monta kertaa sanonut, että ei malta sormettaa pitkään koska haluaa edetä yhdyntään eli ei malta antaa orgasmia, koska nauttii niin paljon kanssani yhdynnästä. En tiedä mitä sanan "malta" taakse sitten oikeasti ehkä kätkeytyy.. Mutta hän tuntuu olevan vähän yllättynyt siitä että edes puhun hänelle omasta tarpeestani laueta, ihan kuin se olisi hänelle naisessa jotenkin epätyypillinen asia? Olen tulkinnut niin että hän ehkä ajattelee että "mitähän tuo nyt tuossa siitä laukeamisesta puhuu, meidänhän on tarkoitus panna ja eihän kukaan nainen ole minulle koskaan mistään laukeamisista puhunut". AP.

Jos ei ennen onnistu, niin miksi ei hänen orgasminsa jälkeen? Siihen en keksi mitään tekosyytä (kuin itsekkyys).

Ehkei pidä seksinä naisen sormeilua. En mäkään pidä sellaista seksinä, mitä miehelle voi vastaavasti tehdä.

Vierailija
125/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinun miehesi kuitenkin laukeaa vaikka et ottaisi koskaan suihin että vetäisi siltä käteen? Entä jos ne olisivat ainoa tapa hänelle laueta? Etkö niitä silloinkaan tekisi? Vaikka et pitäisi niitä edes seksinä vaan vaikka jonain muuna harrastuksena? AP.

Laukeaa kyllä, mutta en mä ole hän. Jos hän ei laukeaisi, niin en alkaisi muuttaa käsityksiäni siitä, mikä on mulle vastenmielistä seksissä.

Vierailija
126/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin niitä vastenmielisenä, olisi se harrastus tai seksiä.

Seksissä tykkään, että se on yhteistä tekemistä, en toimintaa sulle ja toimintaa mulle.

Vierailija
127/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän orgasmin saanti ole ihan omalla vastuulla.

Sama sääntö sitten kummallakin.

Miksi ap:n pitäisi vaivautua antamaan miehelleen orgasmi jos miehen ei tarvitse vaivautua antamaan ap:lle.

Vierailija
128/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niin, että koska miehen (kenen tahansa miehen) sukupuolielämä keskittyy hänen penikseensä hän ei siedä ajatusta, että pelkkä penis ei riitäkään naiselle? On loukkaus, että nainen kehtaa vielä vaatia jotain muutakin (eli jotain sellaista, mistä nainen todellisuudessa saa nautintoa). 

Minusta tässä ei ole mitään ihmeellistä. Aivan sama kuin mä naisena ajattelen, että miehelle tulee riittää panna mua pilluun. Jos tarttee suuseksiä tai jotain muuta vastenmielistä ja pesvoa, ei rakasta juuri minua.

No minä ainakin satun pitämään kaikesta, joka sinun mielestä on "sitä vastenmielistä ja pervoa". 

AP.

No, ehkä sun miehesi ei pidä.

Sinun mielestäsi esim. suihinotto oli sitä vastenmielistä ja pervoa, siihen kommentoin että minä tykkään ottaa suihin, ja kyllä se mies myös tykkää siitä, kokeiltu on. AP.

Niin, taas vain sinä sinä sinä. Oliko ketjusi siitä, nauttiiko miehesi sun pervoista tekemisistäsi? Ei. Oliko se siitä, että hän inhoaa olla pervo sulle? Oli.

Joo ja tuollaisen kanssa kannattaa suhde lopettaa heti.

Vierailija
129/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kun sekunttimuna tökkii 2 sekunttia ja se on siinä? Hyvin ehtii mukaan.

Vierailija
130/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se haluaa, että teeskentelet.

Miksi joku sellaista haluaisi?? 

En ole koskaan teeskennellyt, enkä aio teeskennellä. 

AP.

Katsos osa miehistä on rakentanyt huojuvan seksuaalisen itsetuntonsa päälle valheellisen mielikuvan omista taidoista.

On ehkä ollut paljon irtojuttuja joissa nainen ei oikeasti ole saanut taikka joku läheisriippuvainen nainen tehnyt mitä vaan kun vain mies.

On siis kova pala myöntää, että ei osaa, mieluummin nämä jatkavat valheessa.

Mietin tätä, ja miehellä on siis ollut useampi pidempi suhde ennen minua, lyhyempiä suhteita myös. Voiko olla silti niin, että olen ensimmäinen nainen, joka häneltä jotain vaatii, vaikka hän on jo 41-vuotias? Onko oikeasti mahdollista, että hänelle olisi osunut monta sellaista naista ennen minua, jotka eivät halua itselleen mitään sängyssä? Vaikea uskoa, mutta onko mahdollista? Ap.

Onhan se mahdollista, että ne muut saavat orgasmin helpommin ja ovat saaneet miehen kanssa.

Miehellä on kuitenkin ollut yli kymmenen naisen kanssa seksiä ennen minua. Ei kai ne kaikki ole voineet olla sellaisia, jotka osaavat saada kahden minuutin sormipelillä? AP.

Mies on 41, yli 10 suhdetta ennen sinua, ja edelleen vapailla markkinoilla? Eikö tämä jo kerro, ettei aarteesta ole kyse?

Ja joo, mies on huono sängyssä, eikä edes yritä oppia. Minusta molempien pitää saada joka kerta, miksi hommaan muuten edes ryhdytään?

Nyt minusta tiukka linja. Ei seksiä enää kertaakaan ilman sinun orgasmiasi. Kyllä se mieskin osaa olla vastuussa omasta orgasmistansa, jos sinunkin kerran pitää olla.

Mies ei siis koskaan ole sanonut minulle, että hänen mielestään nainen on itse vastuussa omasta orgasmistaan. En usko hänen ajattelevan noin. Mutta hän on monta kertaa sanonut, että ei malta sormettaa pitkään koska haluaa edetä yhdyntään eli ei malta antaa orgasmia, koska nauttii niin paljon kanssani yhdynnästä. En tiedä mitä sanan "malta" taakse sitten oikeasti ehkä kätkeytyy.. Mutta hän tuntuu olevan vähän yllättynyt siitä että edes puhun hänelle omasta tarpeestani laueta, ihan kuin se olisi hänelle naisessa jotenkin epätyypillinen asia? Olen tulkinnut niin että hän ehkä ajattelee että "mitähän tuo nyt tuossa siitä laukeamisesta puhuu, meidänhän on tarkoitus panna ja eihän kukaan nainen ole minulle koskaan mistään laukeamisista puhunut". AP.

Jos ei ennen onnistu, niin miksi ei hänen orgasminsa jälkeen? Siihen en keksi mitään tekosyytä (kuin itsekkyys).

Ehkei pidä seksinä naisen sormeilua. En mäkään pidä sellaista seksinä, mitä miehelle voi vastaavasti tehdä.

Ja onko olemassa joku järkevä syy harrastaa seksiä tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
131/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kun sekunttimuna tökkii 2 sekunttia ja se on siinä? Hyvin ehtii mukaan.

Tämäpä se. Sekuntimuna ei sormeta ja panee vain sen 20 sekuntia ja se on siinä. Onpa ihme kun nainen ei ikinä laukea. Mutta hei, ei mitään ongelmaa, kun sehän on sen naisen oma vastuu!

Vierailija
132/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, sinä haluat pelkkää yhdyntää ilman esileikkiä. Entä jos mies on ennenaikaisesti laukeava, ja se pelkkä yhdyntä kestää vain 30 sek?

Vierailija
133/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt AP:

1) Lakkaat miettimättä miten lepyttelisit miestä. Et ole vastuussa hänen loukkaantumisestaan. Teit asiallisen ja perustellun pyynnön ja on täysin yksinomaan miehen ongelma, jos hänellä on seksin saralla estoja tai muuta sellaista, mistä sinä et voi tietää.

2) Tilaat jostain verkkokaupasta kunnon värisevän vibraattorin (sellaisella isolla hieromapäällä) ja otat sen käyttöön yhdynnän aikana. Eli vibra klitoriksen päälle seksin aikana. Ei tarvitse enää ilman jäädä koskaan.

En voi muuta kuin säälitellä naisia, jotka yrittää ja kiemurtaa sen pelkän peniksen kanssa, kun fakta on, että valtaosa naisista tarvitsee klitorikselle stimulaatiota saadakseen orgasmin. On naisia, jotka saa ilmankin, mutta taisi olla muutamissa prosenteissa se määrä.

Jos mies on niin estynyt ja/tai piittaamaton sinun nautinnostasi, miettisin tarkoin onko hän sinulle sopiva. Itse en olisi suostunut edes noin pitkää aikaa kestämään paskaa seksiä...

Vierailija
134/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin noidankehässä, jos olisin sinä. Minulle oleellinen tekijä orgasminsaannissa on miehen suhtautuminen siihen. Saan tosi helposti sellaisen kanssa, joka osoittaa haluavansa antaa sen, mutta tosi vaikeasti jos lainkaan näiden jokainenvastaaomistaorgasmeistaan-tyyppien kanssa.

Tämä on totta. Muistelen yhtä entistä heilaa, joka rakasti nuolemista ja teki sitä kevyesti tunnin putkeen. Sain aina ja monta kertaa peräjälkeen. Kun taas on sellainen tyyppi kyseessä, josta pelkää koko ajan, että kohta se lopettaa, niin en pysty saamaan yhtään, kun on niin kiireen tuntu.

Vierailija
135/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun macho- mies ole saanut pakkeja vielä yhdeksään vuoteen!!!!!!! Ja ilmoittaa suoraa juu......haha haha! Maailma on ihmeellinen paikka!

Vierailija
136/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nokkela miesviha-aloitus. Tai sitten ei.

Vierailija
137/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vihaa miestäni, enkä miehiä muutenkaan, ja ihan totta tämä ikävä kyllä on. AP.

Vierailija
138/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin noidankehässä, jos olisin sinä. Minulle oleellinen tekijä orgasminsaannissa on miehen suhtautuminen siihen. Saan tosi helposti sellaisen kanssa, joka osoittaa haluavansa antaa sen, mutta tosi vaikeasti jos lainkaan näiden jokainenvastaaomistaorgasmeistaan-tyyppien kanssa.

Tämä on totta. Muistelen yhtä entistä heilaa, joka rakasti nuolemista ja teki sitä kevyesti tunnin putkeen. Sain aina ja monta kertaa peräjälkeen. Kun taas on sellainen tyyppi kyseessä, josta pelkää koko ajan, että kohta se lopettaa, niin en pysty saamaan yhtään, kun on niin kiireen tuntu.

Mulla ei ole kokemusta kuin neljästä, mutta kaksi on ihan sanonut ääneen haluavansa tuottaa orgasmeja ja se on kantanut hedelmää. Niistä kahdesta muusta taas ei kannata paljon puhua.

Vierailija
139/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vihaa miestäni, enkä miehiä muutenkaan, ja ihan totta tämä ikävä kyllä on. AP.

En vaivautunut edes lukemaan miesvihaketjuasi, mutta mikä on väittämäsi sen suhteen, ettet ole itse vastuussa orgasmeistasi?

Vierailija
140/323 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaivautunut edes lukemaan miesvihaketjuasi, mutta mikä on väittämäsi sen suhteen, ettet ole itse vastuussa orgasmeistasi?

Avaa vähän mitä tarkoittaa, että "itse vastuussa orgasmeistaan". Tarkoittaako se sitä, että kumppanin ei tarvitse tehdä elettäkään niiden eteen vaan itse pitää jotenkin runkuttaa itselleen se orgasmi? Vai mitä tuo vastuu käytännössä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi