Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G. Teetkö töitä vapaa-ajallasi?

Vierailija
23.09.2017 |

Itse etsin lähinnä töihin liittyvää tietoa, mikä helpottaa sitten työtä arkena.

G. Teetkö töitä vapaa-ajallasi?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis sellaista työtä, josta saisit palkan tavallisesti.

Ap

Vierailija
2/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan palkatta tai laskematta sitä työaikaan. Meillä kun on etätyömahdollisuuskin, joka ei ole aikaan ja paikkaan sidottua niin voihan vapaa-aikanakin tehdyt työjutut silloin työajaksi laskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ajattele töitä kotona. Työpaikka/koti on kaksi eri maailmaa.

Vierailija
4/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli hyvin lähellä etten vedellyt apinaa turpaan kun erehtyi sanomaan että hoitaisin yhden työn kotona. Apina oli silloin ensimmäistä viikkoa esimiehenä ja sen koulutus oli luonnollisesti vasta alkanut. Nykyään tietää olla häiritsemättä työaikana ja vapaa-ajalla ymmärtää ettei mulle saa soittaa.

Vierailija
5/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen. Mutta teen sen itseäni varten. Kartutan taitojani. Aion olla nykyisessä paikassa max vuoden, mielellään alle puoli vuotta, jonka jälkeen haen vaativampaan ja toivottavasti paremmin palkattuun työhön. Olen juuri valmistumassa uuteen ammattiin.

Vierailija
6/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen. Mutta teen sen itseäni varten. Kartutan taitojani. Aion olla nykyisessä paikassa max vuoden, mielellään alle puoli vuotta, jonka jälkeen haen vaativampaan ja toivottavasti paremmin palkattuun työhön. Olen juuri valmistumassa uuteen ammattiin.

Niin ja työ, jota teen kotona, ei ole sellaista työtä, jot minulta vaadittaisiin, vaan extraa.

Vierailija
7/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee kovin suurta eroa työn ja vapaa-ajan välillä. Haluan olla oma itseni ja voida hyvin molemmissa. Teen joskus työasioita kotona, sitten on valmiimpi ja mukavampi mennä töihin.

Vierailija
8/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen, koska olen töissä julkisella sektorilla ja asiakkaat saavat raivareita, jos ei kaikki mene kuten he toivovat. Laadin viikonloppuisin vastineita valituksiin ja täytyy myöntää, että teen tätä ihan ilolla. Mitä nopeammin saadaan karenssit alkamaan, sitä isompi säästö yhteiskunnalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi