Mies loukkaantui kun vaadin siltä itselleni orgasmia
Ei suuttunut, mutta selvästi loukkaantui, eikä siis riidelty asiasta vaan mies vetäytyi kuoreensa toiseen huoneeseen yksin. Näin, että hän pahoitti mielensä. Sanoin mielestäni sen ihan nätisti pyyntönä, mutta ehkä siinä oli vähän painostava sävy myös? En juuri koskaan saa orgasmia hänen kanssaan, koska hän ei malta sitä minulle antaa (on niin kiire itsellä laueta). Tietenkin olen otettu että tykkää seksistä kanssani ja haluaa minua usein jne, mutta kun minäkin haluaisin edes joka toinen kerta laueta. Mitä teen miehen loukkaantumiselle? Yritin puhua, mutta ei suostu puhumaan, kuulemma aiheesta ei ole mitään sanottavaa (kommentti, jos tiedän hänen edelleen olevan minulle loukkaantunut).
Kommentit (323)
Tuo on kyllä hankala tilanne, sillä mitä vanhempi mies sitä kovempi pala myöntää puutteensa tuossa asiassa.
Toisista miehistä näkee kyllä jo päälle päin, että ovat surkeita sängyssä. Mies joka kohtelee naisia huonosti ja halveksivasti on taatusti huono sängyssä.
Toinen ryhmä on sellaiset äärettömän itsekeskeiset tyypit, näistä näkee jo päälle päin, että eivät kykene toista lukemaan fyysisellä tasollakaan.
Aidosti hyväsydämiset, hyväntahtoiset miehet ovat todennäköisemmin parempia sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän orgasmin saanti ole ihan omalla vastuulla.
Mutta jos toinen ei tee mitään antaakseen sitä, niin miten se voi olla vain minun vastuulla? Sinunko mielestä siis meidän seksin pitäisi mennä joka kerta niin, että ensin itse "runkk*an" itselleni orgasmin ja mies katsoo vieressä, ja sen jälkeen hän yhtyy minuun ja laukeaa itse? AP.
Ei sen pidä joka kerta mennä noin, mutta joskus se voi. Tai sitten mies ei vain katso vieressä, vaan halaa sinua tai hyväilee muuten sillä välin kun järjestät orgasmisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa, että teeskentelet.
Miksi joku sellaista haluaisi??
En ole koskaan teeskennellyt, enkä aio teeskennellä.
AP.
Katsos osa miehistä on rakentanyt huojuvan seksuaalisen itsetuntonsa päälle valheellisen mielikuvan omista taidoista.
On ehkä ollut paljon irtojuttuja joissa nainen ei oikeasti ole saanut taikka joku läheisriippuvainen nainen tehnyt mitä vaan kun vain mies.
On siis kova pala myöntää, että ei osaa, mieluummin nämä jatkavat valheessa.Mietin tätä, ja miehellä on siis ollut useampi pidempi suhde ennen minua, lyhyempiä suhteita myös. Voiko olla silti niin, että olen ensimmäinen nainen, joka häneltä jotain vaatii, vaikka hän on jo 41-vuotias? Onko oikeasti mahdollista, että hänelle olisi osunut monta sellaista naista ennen minua, jotka eivät halua itselleen mitään sängyssä? Vaikea uskoa, mutta onko mahdollista? Ap.
On se mahdollista, mulla on tullut vastaan tuollaisia enemmänkin. Mutta myös niitä vastakohtia, jotka stressaa jos nainen ei saa.
Näillä itsekeskeisillä tyypeillä voi olla sellainen mukamas empaattinen, sentimentaalinen ulkokuori, mutta tarkemmin kun katsoo niin aina minä, minä on etusijalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä hankala tilanne, sillä mitä vanhempi mies sitä kovempi pala myöntää puutteensa tuossa asiassa.
Toisista miehistä näkee kyllä jo päälle päin, että ovat surkeita sängyssä. Mies joka kohtelee naisia huonosti ja halveksivasti on taatusti huono sängyssä.
Toinen ryhmä on sellaiset äärettömän itsekeskeiset tyypit, näistä näkee jo päälle päin, että eivät kykene toista lukemaan fyysisellä tasollakaan.Aidosti hyväsydämiset, hyväntahtoiset miehet ovat todennäköisemmin parempia sängyssä.
Minä kun mielestäni otin tuollaisen hyväsydämisen hyväntahtoisen miehen. Myös muut kuin minä pitää häntä sellaisena, ja minä yhä pidän häntä sellaisena sängyn ulkopuolella. Itsekeskeinen hän ole ole, mutta ehkä on vähän huono lukemaan toisia ihmisiä. AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän orgasmin saanti ole ihan omalla vastuulla.
Mutta jos toinen ei tee mitään antaakseen sitä, niin miten se voi olla vain minun vastuulla? Sinunko mielestä siis meidän seksin pitäisi mennä joka kerta niin, että ensin itse "runkk*an" itselleni orgasmin ja mies katsoo vieressä, ja sen jälkeen hän yhtyy minuun ja laukeaa itse? AP.
Ei sen pidä joka kerta mennä noin, mutta joskus se voi. Tai sitten mies ei vain katso vieressä, vaan halaa sinua tai hyväilee muuten sillä välin kun järjestät orgasmisi.
Kyllä minulle noin sopisikin joskus, mutta ei niin että se on ainoa tapa minulle saada orgasmi. AP.
Minusta vähän kumma, miksi mies tämän seksiasian ottaa näin, jos muuten on huomaavainen ja kohtelias mies? Voisi taas ajatella, että olisi muutenkin enemmän tämmöinen macho- tyyppi. Voi olla, että mies ei ole vaan ääneen kehdannut sanoa sinulle sitä tosiasiaa, että häntä oikeasti kiinnostaa vaan pelkkä paneminen! Ei mitkään muut "turhat" tyydytykset, varsinkaan naisen! Voit tietysti yrittää avata asiaa miehesi kautta. Mitä hän tykkäisi seksistä, jos se tarkoittaisi lähes aina sitä, että ei orgasmia. Sinä esim. aina haluaisit keskeyttää sen esim. kipuun vedoten? Naisella voisi olla näinkin. Jos sinulle orgasmi on noin tärkeä seksissä, tilanteen on siis muututtava. Joko mies on valmis muuttamaan tapojaan vai löytyisikö sinulle sellainen mies, jolle sinun nautinnon antaminen on tärkeämpää? Toivottavasti rakentava keskustelu auttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.
Katsos osa miehistä on rakentanyt huojuvan seksuaalisen itsetuntonsa päälle valheellisen mielikuvan omista taidoista.
On ehkä ollut paljon irtojuttuja joissa nainen ei oikeasti ole saanut taikka joku läheisriippuvainen nainen tehnyt mitä vaan kun vain mies.
On siis kova pala myöntää, että ei osaa, mieluummin nämä jatkavat valheessa.Mietin tätä, ja miehellä on siis ollut useampi pidempi suhde ennen minua, lyhyempiä suhteita myös. Voiko olla silti niin, että olen ensimmäinen nainen, joka häneltä jotain vaatii, vaikka hän on jo 41-vuotias? Onko oikeasti mahdollista, että hänelle olisi osunut monta sellaista naista ennen minua, jotka eivät halua itselleen mitään sängyssä? Vaikea uskoa, mutta onko mahdollista? Ap.
Nyt puhutaan menneistä suhteista. Entisistä suhteista. Päättyneistä sellaisista. Kumpi on todennäköisempää: se, että kaikki nuo naiset ovat joko feikanneet tai tyytyneet osaansa, vai että mies on ollut ihan yhtä kykenemätön tekemään mitään heidänkään nautintonsa suhteen? Mikä se yhteinen tekijä näille naisille olikaan? Ai niin, se mies...
On ihan omaa tyhmyyttä olla tuollaisissa suhteissa. Ei kannata syyttää miestä.
Niin siis eiväthän he enää olekaan.... Vain aloittaja on.
Vahinko kiertämään!
Kukaan ei kuitenkaan ole täydellinen ihminen, niin ajattelin, että josko tämä ongelma olisi vielä ratkaistavissa. AP.
Vierailija kirjoitti:
Minusta vähän kumma, miksi mies tämän seksiasian ottaa näin, jos muuten on huomaavainen ja kohtelias mies? Voisi taas ajatella, että olisi muutenkin enemmän tämmöinen macho- tyyppi. Voi olla, että mies ei ole vaan ääneen kehdannut sanoa sinulle sitä tosiasiaa, että häntä oikeasti kiinnostaa vaan pelkkä paneminen! Ei mitkään muut "turhat" tyydytykset, varsinkaan naisen! Voit tietysti yrittää avata asiaa miehesi kautta. Mitä hän tykkäisi seksistä, jos se tarkoittaisi lähes aina sitä, että ei orgasmia. Sinä esim. aina haluaisit keskeyttää sen esim. kipuun vedoten? Naisella voisi olla näinkin. Jos sinulle orgasmi on noin tärkeä seksissä, tilanteen on siis muututtava. Joko mies on valmis muuttamaan tapojaan vai löytyisikö sinulle sellainen mies, jolle sinun nautinnon antaminen on tärkeämpää? Toivottavasti rakentava keskustelu auttaa!
Ei kai kukaan mies ole niin hullu, että tuollaista "tosiasiaa" uskaltaisi naiselleen tunnustaa, siinähän saisi heti pakit.
ap, onko miehelläsi taipumusta loukkaantumiseen, vai onko tämä yksittäinen kerta kun niin on käynyt?
Vierailija kirjoitti:
ap, onko miehelläsi taipumusta loukkaantumiseen, vai onko tämä yksittäinen kerta kun niin on käynyt?
On ehkä vähän, mutta ensimmäinen kerta seksiin liittyen. AP.
Onpas seksi ankeaa miehelle, niin paljon työtä ja vain vähän hupia. Silti jostain syystä saavat orgasmin paljon todennäköisemmin kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen ryhmä on sellaiset äärettömän itsekeskeiset tyypit, näistä näkee jo päälle päin, että eivät kykene toista lukemaan fyysisellä tasollakaan.Aidosti hyväsydämiset, hyväntahtoiset miehet ovat todennäköisemmin parempia sängyssä.
Minä kun mielestäni otin tuollaisen hyväsydämisen hyväntahtoisen miehen. Myös muut kuin minä pitää häntä sellaisena, ja minä yhä pidän häntä sellaisena sängyn ulkopuolella. Itsekeskeinen hän ole ole, mutta ehkä on vähän huono lukemaan toisia ihmisiä. AP.
Joko olet huono ihmistuntija tai sitten tässä on vähän sama ilmiö, kuin siinä, että vähitellen suhteen arkipäiväistyttyä mies alkaa mennä helpoimman kautta. Eli on itsekäs. Tykkää vain siitä eestaas panemisesta stressin purkuna. Eli itsekkyyttä.
Ehkä se on niin, että miehissä on eroja, että toiset miehet on aistillisempia kuon toiset ja muukin seksissä tärkeää.
Toiset on näitä pelkkiä panijoita, menevät siitä mistä aita matalin.
Vähän kuin ne miehet jotka pikkuhiljaa jättää kotityöt naiselle.
Eli oma helppo elämä tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että tätä kommenttia ei poisteta mutta pidän täällä naisien mielipiteitä seksistä outona...
1. Ensinnäkin mies tekee seksissä kaiken työn. Hän ensin lämmittelee naisen ja sen jälkeen pitää kiihottua että saa erektion...
Tämän jälkeen mies omalla kropallaan tyydyttää omalla sukupuolielimellään naista.Mikäli tämä ei tyydytä tarpeeksi naista minkä takia hän ei selällään makaessa voisi edes hieman tehdä hommia itse eli auttaa kädellään orgasmiaan.
2. Asian laita ja itsekkyys olisi eri asia jos nainen joka kertaa kiihottaisi miehen ensin. Sen jälkeen riisuisi ja antaisi suihinoton. Tämän jälkeen vetäisi miehen sänkyyn ja ratsastaisi omalla kropallaan miehelle orkut. Jos tämän jälkeen mies ei hellisi naiselle orkkuja kyse olisi itsekkyydestä.
Kakkosvaihtoehtoa ei käy kuin maksullisella naisella ikävä kyllä.
Terv, paljon kokenut 40v mies.
Annat seksinmyyjälle orgasmin saatuasi ensin itse?
Tajuat kai, että hän näyttelee. Hän on siis töissä sinun kanssasi, jos et sitä tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että tätä kommenttia ei poisteta mutta pidän täällä naisien mielipiteitä seksistä outona...
1. Ensinnäkin mies tekee seksissä kaiken työn. Hän ensin lämmittelee naisen ja sen jälkeen pitää kiihottua että saa erektion...
Tämän jälkeen mies omalla kropallaan tyydyttää omalla sukupuolielimellään naista.Mikäli tämä ei tyydytä tarpeeksi naista minkä takia hän ei selällään makaessa voisi edes hieman tehdä hommia itse eli auttaa kädellään orgasmiaan.
2. Asian laita ja itsekkyys olisi eri asia jos nainen joka kertaa kiihottaisi miehen ensin. Sen jälkeen riisuisi ja antaisi suihinoton. Tämän jälkeen vetäisi miehen sänkyyn ja ratsastaisi omalla kropallaan miehelle orkut. Jos tämän jälkeen mies ei hellisi naiselle orkkuja kyse olisi itsekkyydestä.
Kakkosvaihtoehtoa ei käy kuin maksullisella naisella ikävä kyllä.
Terv, paljon kokenut 40v mies.
En osaa sanoa muista naisista mitään, mutta itsestäni voin kertoa että:
1. Meillä minä otan paljon useammin mieheltä suihin kuin hän vastaavaa minulle, minä myös hyväilen häntä usein muullakin tavalla, lisäksi olen usein päällä. Mies ei siis todellakaan tee kaikkia töitä.
2. Minä usein kiihotan miehen ensin. Ja riisun hänet ja annan sen suihinoton. Ja vedän miehen sänkyyn ja ratsastan hänelle orkut. Sen jälkeen en saa häneltä kuitenkaan mitään "takaisin".
AP.
Ei tuossa ole muuta vaihtoehtoa kuin että rauhallisesti kerrot miehelle, että haet seksistä nautintoa ja ainoa keino sinulle saada se on klitoriksen hyväily. Ja koska mies ei halua sinua orgasminsa jälkeen tyydyttää, et jatkossa tule etenemään miehen kanssa yhdyntään, ennen kuin saat orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole muuta vaihtoehtoa kuin että rauhallisesti kerrot miehelle, että haet seksistä nautintoa ja ainoa keino sinulle saada se on klitoriksen hyväily. Ja koska mies ei halua sinua orgasminsa jälkeen tyydyttää, et jatkossa tule etenemään miehen kanssa yhdyntään, ennen kuin saat orgasmin.
Minulle ei siis ole ongelma se, että jos mies ei oman orgasminsa jälkeen enää jaksa, koska hyväksyn kyllä sen, että lauettuaan miehellä ei enää ole välttämättä "seksiolo". Siksi pyysinkin eli vaadinkin häneltä ennen yhdyntää itselleni sen orgasmin. Täytyy yrittää vielä selittää asiaa miehelle. AP.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu vain jotenkin typerälle selittää miehelle, että haen seksistä nautintoa. Eikö kaikki hae? Ei sen pitäisi olla 41-vuotiaalle mikään uutinen. AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.
Onhan se mahdollista, että ne muut saavat orgasmin helpommin ja ovat saaneet miehen kanssa.
Miehellä on kuitenkin ollut yli kymmenen naisen kanssa seksiä ennen minua. Ei kai ne kaikki ole voineet olla sellaisia, jotka osaavat saada kahden minuutin sormipelillä? AP.
Mies on 41, yli 10 suhdetta ennen sinua, ja edelleen vapailla markkinoilla? Eikö tämä jo kerro, ettei aarteesta ole kyse?
Ja joo, mies on huono sängyssä, eikä edes yritä oppia. Minusta molempien pitää saada joka kerta, miksi hommaan muuten edes ryhdytään?
Nyt minusta tiukka linja. Ei seksiä enää kertaakaan ilman sinun orgasmiasi. Kyllä se mieskin osaa olla vastuussa omasta orgasmistansa, jos sinunkin kerran pitää olla.
Miten voit alentaa itsesi kerjäämään mieheltä orgasmia? Mies ei rakasta sinua, niin miksi annat hänen edes nussia itseäsi siinä? Mies halveksii sinua, joka annat hänelle, vaikkei hän ole enää aikoihin kyennyt antamaan sinulle rakkautta. Koska et arvosta häntä. Silti seksi kelpaa. Mä en vois IKINÄ antaa miehen, joka ei rakasta mua, naida mua.