Mies loukkaantui kun vaadin siltä itselleni orgasmia
Ei suuttunut, mutta selvästi loukkaantui, eikä siis riidelty asiasta vaan mies vetäytyi kuoreensa toiseen huoneeseen yksin. Näin, että hän pahoitti mielensä. Sanoin mielestäni sen ihan nätisti pyyntönä, mutta ehkä siinä oli vähän painostava sävy myös? En juuri koskaan saa orgasmia hänen kanssaan, koska hän ei malta sitä minulle antaa (on niin kiire itsellä laueta). Tietenkin olen otettu että tykkää seksistä kanssani ja haluaa minua usein jne, mutta kun minäkin haluaisin edes joka toinen kerta laueta. Mitä teen miehen loukkaantumiselle? Yritin puhua, mutta ei suostu puhumaan, kuulemma aiheesta ei ole mitään sanottavaa (kommentti, jos tiedän hänen edelleen olevan minulle loukkaantunut).
Kommentit (323)
Ennenaikainen laukeaminen on miehelle häpeän aihe. Sinä autisti luulet, että mies hätäilee ilkeyttään.
Vierailija kirjoitti:
Ennenaikainen laukeaminen on miehelle häpeän aihe. Sinä autisti luulet, että mies hätäilee ilkeyttään.
Minä haluaisin että ennen yhdyntää hän auttaisi minua laukeamaan esim. käsillä tai suulla, en oikein osaa laueta yhdynnässä. Pyysin tai vaadin siis että hän antaisi minulle orgasmin käsin, siitä loukkaantui. AP.
No vaikea neuvoa, koska miehet on just tuollaisia. Itsekkäitä. Nyt se raukka rypee itsesäälissä.
Älä tee mitään. Olet sanonut aiheesta, joten ensi kerralla sulle orkku ensin ja jos mies ei siihen suostu niin tuskin kannattaa jatkaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän orgasmin saanti ole ihan omalla vastuulla.
Jos harrastaa seksiä yksin, niin kyllä.
Olen minäkin sanonut samasta aiheesta, onneksi mies on fiksumpi ja muuttanut toimintatapaansa. Jos ei suostu huomioimaan toista, niin ei ole syytä jatkaa suhdettakaan kuin kämppiksinä avoimessa suhteessa tai selibaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän orgasmin saanti ole ihan omalla vastuulla.
Jos harrastaa seksiä yksin, niin kyllä.
No niinpä. Kyllä minä voin "omalla vastuulla" itse itselleni yksin orgasmeja antaa, mutta ei kai seksi yhdessä miehen kanssa voi ihan vain sitä olla että hän vastaa itse omasta orgasmistaan (jonka saa yhdynnässä) ja minä en saa mitään? AP.
Seksi on kyllä niin tärkeä osa suhdetta että uutta matoa koukkuun jos se ei toimi.
Ja ei lähde suhteeseen henkilön kanssa joka ei osaa eikä ennen kaikkea pala halusta oppia.
Voisiko joku selittää että miten joku voi pahoittaa mielensä tuollaisesta? AP.
En alkaisi elämään suhteessa jossa vaan toinen saa. Vastavuoroisuus joka kerta tai ero.
Olen siis edellisissä suhteissani tottunut useinkin pyytämään mieheltä itselleni orgasmia ja ne muut miehet on vain innostuneet siitä kun pyydän tai jopa käsken että anna. Ei minulle tullut mieleenkään, että joku saattaisi pahoittaa sellaisesta mielensä, tuli aivan yllätyksenä. AP.
Vierailija kirjoitti:
"Vaadin että annat minulle orgasmin"
Mies kuulee: "Olet rakastajana riittämätön."
Seksuaalisuus on monelle niin herkkä aihe, että kannattaa miettiä miten esittää toiveensa toiselle niin, että sitä ei ymmärretä kritiikiksi kyvyistä, vaikka siitä olisikin kyse.
Niin kauan kun mies käyttää naisen sukupuolielintä omaan laukeamiseensa, ei orgasmi ole kenenkään "omalla vastuulla".
Jos orgasmu olisi täysin miehen omalla vastuulla, herra voi vetää käteen. Jos hän ajattelee kumminkin laukeavansa emättimeen, eikä nainen luoja paratkoon laukea siinä samalla emättimestä, on se itsekästä ja sovinistista.
Rakastelu on kahden kauppa, jossa tuotetaan toiselle hyvää eikä vaan itsekkäästi painella menemään. Minä en ainakaan harrasta seksiä, en miehen enkä naisen, kanssa, joka ajattelee seksistä tuollaisella itsekkäällä asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuus on monelle niin herkkä aihe, että kannattaa miettiä miten esittää toiveensa toiselle niin, että sitä ei ymmärretä kritiikiksi kyvyistä, vaikka siitä olisikin kyse.
No en sanonut hänelle että "vaadin että annat" vaan sanoin että "laita sormet sisääni, haluan laueta". Mutta mielestäsi mies siis koki että kritisoin hänen kykyjä. Harmillista, jos olet tuossa oikeassa, koska sitä en todella tarkoittanut, olen kyllä hänen taitojaan kehunut ihan ääneen.
Miten minun sitten pitäisi pyytää se orgasmi niin että hän ei kokisi sitä kritiikiksi?
AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millä minä nyt sitten pelastan tilanteen ja saan hänet ymmärtämään että en kritisoinut, jos kerran seksuaalisuus on niin herkkä aihe että pitää miettiä hyvin tarkkaan miten sanansa asettaa? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa, että teeskentelet.
Miksi joku sellaista haluaisi??
En ole koskaan teeskennellyt, enkä aio teeskennellä.
AP.
Suuttuminen on reaktio häneltä joka johtuu siitä, että hän tulkitsee pyyntösi syytökseksi: "Olet huono rakastaja". Kokeile toista, piilo-imartelevaa lähestymistapaa, "se tuntuu niin ihanalta kun teet sen käsillä, oot siinä niin hyvä... tekisitkö sen minulle". Tämä analyysi ja neuvo on nyt ihan vain neutraalia ratkaisuyritystä siihen pulmaan miten saisit sen mitä haluat ilman että mies loukkaantuu (ja sinä jäät ilman). Muu laajempi pohdinta jääköön väliin...
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun mies käyttää naisen sukupuolielintä omaan laukeamiseensa, ei orgasmi ole kenenkään "omalla vastuulla".
Jos orgasmu olisi täysin miehen omalla vastuulla, herra voi vetää käteen. Jos hän ajattelee kumminkin laukeavansa emättimeen, eikä nainen luoja paratkoon laukea siinä samalla emättimestä, on se itsekästä ja sovinistista.
Rakastelu on kahden kauppa, jossa tuotetaan toiselle hyvää eikä vaan itsekkäästi painella menemään. Minä en ainakaan harrasta seksiä, en miehen enkä naisen, kanssa, joka ajattelee seksistä tuollaisella itsekkäällä asenteella.
No niinpä. Ja minä en ikävä kyllä osaa laueta yhdynnässä. Ja mies osaa hyvin käyttää sormiaan, sillä tavalla osaa kyllä antaa minulle orgasmin, mutta ei kahdessa minuutissa. Hän haluaa itse laueta yhdynnässä, ja tietenkin minäkin haluaisin "laueta yhdynnässä samalla hetkellä kuin hän yhtä aikaa hänen kanssaan", mutta se ei onnistu. Pitääkö minun siksi sitten jäädä kokonaan ilman orgasmia? AP.
Kirjoitusvirhekorjaus: piti tietenkin olla "kommentti, josta tiedän hänen...". Ap.