Mies loukkaantui kun vaadin siltä itselleni orgasmia
Ei suuttunut, mutta selvästi loukkaantui, eikä siis riidelty asiasta vaan mies vetäytyi kuoreensa toiseen huoneeseen yksin. Näin, että hän pahoitti mielensä. Sanoin mielestäni sen ihan nätisti pyyntönä, mutta ehkä siinä oli vähän painostava sävy myös? En juuri koskaan saa orgasmia hänen kanssaan, koska hän ei malta sitä minulle antaa (on niin kiire itsellä laueta). Tietenkin olen otettu että tykkää seksistä kanssani ja haluaa minua usein jne, mutta kun minäkin haluaisin edes joka toinen kerta laueta. Mitä teen miehen loukkaantumiselle? Yritin puhua, mutta ei suostu puhumaan, kuulemma aiheesta ei ole mitään sanottavaa (kommentti, jos tiedän hänen edelleen olevan minulle loukkaantunut).
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän orgasmin saanti ole ihan omalla vastuulla.
Mutta jos toinen ei tee mitään antaakseen sitä, niin miten se voi olla vain minun vastuulla? Sinunko mielestä siis meidän seksin pitäisi mennä joka kerta niin, että ensin itse "runkk*an" itselleni orgasmin ja mies katsoo vieressä, ja sen jälkeen hän yhtyy minuun ja laukeaa itse? AP.
Mikset itse yhdy mieheesi ja laukea itse?
Oisko neuvoa miten tuo käytännössä tehdään? AP.
En ole tuo, joka tätä ehdotti, mutta itse saan yhdynnässä vain, jos olen itse päällä. Voin itse säädellä tarkkaan sen, mihin paine tulee ja millä tavalla.
Olen tosiaan 39-vuotias, ja koko aikuisikäni yrittänyt eri tavoilla opetella saamaan yhdynnässä:) . En ole oppinut, mutta ehkä opin joskus vielä. Mutta kun parikymmentä vuotta olen kuitenkin osannut laueta sillä että mies sormillaan tai suullaan antaa minulle orgasmin, niin mielelläni sellaisen haluaisin, vaikka samalla opettelisin yhdynnässäkin laukeamista. AP.
Ilman muuta. Itse olin itse asiassa juurikin 39, kun sain ekan kerran yhdynnässä. Mainitsemallani tavalla. Itse asiassa itse olin vasta 38, kun sain ekan kerran miehen kanssa, millään tavalla. Olen itsekin tehnyt todella paljon töitä tämän eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos toinen ei tee mitään antaakseen sitä, niin miten se voi olla vain minun vastuulla? Sinunko mielestä siis meidän seksin pitäisi mennä joka kerta niin, että ensin itse "runkk*an" itselleni orgasmin ja mies katsoo vieressä, ja sen jälkeen hän yhtyy minuun ja laukeaa itse? AP.
En ole tuo, joka tätä ehdotti, mutta itse saan yhdynnässä vain, jos olen itse päällä. Voin itse säädellä tarkkaan sen, mihin paine tulee ja millä tavalla.
Minä taas en nauti ollenkaan päällä olemisesta enkä laukea siinä sitten millään, muissa asennoissa laukean kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva sulle.
Enemmistöllä naisista on kuitenkin sellainen anatomia, ettei orkkua voi saada yhdynnässä vaan vain suulla tai sormin. Eli klitoris sijaitsee sen verran kauempana, ettei stimulaatio ylety siihen sisäkautta tarpeeksi. Vähän niin kuin usemmat miehetkään eivät saisi orkkua, jos kull1in ei koskettaisi lainkaan seksin aikana vaan pelkkiin palleihin.
Kun olen päällä, stimulaatio ei suinkaan tule sisäkautta vaan suoraan klitorikseen. Onnistuu, kun melkein makaa miehen päällä. Ei varmasti toimi kaikille, mutta onko siitä haittaakaan jos kokeilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tosiaan 39-vuotias, ja koko aikuisikäni yrittänyt eri tavoilla opetella saamaan yhdynnässä:) . En ole oppinut, mutta ehkä opin joskus vielä. Mutta kun parikymmentä vuotta olen kuitenkin osannut laueta sillä että mies sormillaan tai suullaan antaa minulle orgasmin, niin mielelläni sellaisen haluaisin, vaikka samalla opettelisin yhdynnässäkin laukeamista. AP.
Se ei ole oppimiskysymys vaan anatominen seikka. Tosin jenkeissä jokunlääköri on kehitellyt jotain filleripistpksia klitorikseen, jotka turvottavat ja ns laajentavat sen ulottuvuutta sisäänpäin, jolloin yhdynnästäkin saatu stimulaati ylettyy osumaan siihen enemmän. Tai sitten voit vaihtaa mieheen, jolla on ihan poikkeuksellisen paksu :)
Niin olet sitä mieltä että molemmat antaa ja ottaa seksissä mutta nythän sinä vaan annat etkä itse ota sitä mitä tarvitset. Pidä huoli että saat sen orkun ennen yhdyntää jos kerran et yhdynnässä saa.
Toki mies voi hoidella sinut oman orkkunsa jälkeenkin mutta ei viissiin miestä kiinnosta.
Minä saan aina orkun...jo esileikin aikana, yhdynnässä tai yhdynnän jälkeen. Ei minulle seksistä olisi mitään iloa ilman orkkua. Toki siinä saisi läheisyyttä mutta ei se minulle riitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin olet sitä mieltä että molemmat antaa ja ottaa seksissä mutta nythän sinä vaan annat etkä itse ota sitä mitä tarvitset. Pidä huoli että saat sen orkun ennen yhdyntää jos kerran et yhdynnässä saa.
Toki mies voi hoidella sinut oman orkkunsa jälkeenkin mutta ei viissiin miestä kiinnosta.
Minä saan aina orkun...jo esileikin aikana, yhdynnässä tai yhdynnän jälkeen. Ei minulle seksistä olisi mitään iloa ilman orkkua. Toki siinä saisi läheisyyttä mutta ei se minulle riitä.
Tuostahan tässä on kyse, ja nyt kun vaadin (yritin ottaa) niin mies pahoitti mielensä. Ja en ymmärrä miksi siitä pahoittaa mielensä, mutta täällä on kommentoitu syyksi että siksi että miehen mielestä ilmeisesti kritisoin häntä tai että miehellä on herkkä seksuaalisuus. AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole oppimiskysymys vaan anatominen seikka. Tosin jenkeissä jokunlääköri on kehitellyt jotain filleripistpksia klitorikseen, jotka turvottavat ja ns laajentavat sen ulottuvuutta sisäänpäin, jolloin yhdynnästäkin saatu stimulaati ylettyy osumaan siihen enemmän. Tai sitten voit vaihtaa mieheen, jolla on ihan poikkeuksellisen paksu :)
Voi olla myös oppimiskysymys. Tietysti silloin naisen anatomia on alunperinkin ollut sellainen, joka mahdollistaa klitoriksen stimulaation yhdynnässä. Itsekin saan takuuvarmemmin kun olen itse päällä, mutta olen saanut myös alla. Peruslähetyssaarnaaja ei toimi minullakaan, mutta jos mies nousee vähän ylemmäs, niin että hänen lantionsa painaa klitorista, pystyn saamaan myös niin, että mies on päällä. Se vaatii tosin mieheltä panostusta, ei nimittäin ole helppoa vaan aika rankkaa. Onneksi mulla on sellainen mies, joka välittää myös mun nautinnosta.
Eräs eksäni valitti kun emme harrasta seksiä tarpeeksi usein, kerroin siitä rehellisesti että kun itse en saa siitä mitään kun hän ei nää yhtään vaivaa että minä saisin, vaikka tietää miten saisi minut tulemaan. Eksän mielestä ratkaisu oli sitten harrastaa aina vaan pikapanoja niin ei mene niin kauan aikaa hukkaan, kai nyt sen verran voin hänen eteensä tehdä :)
Tuttu juttu! Pari vuotta ollaan oltu ilman seksiä koska mies ei halua antaa minulle orgasmia. Minä taas en koe saavani seksistä mitään jos se on luokkaa ilman esileikkiä sisään ja pari minuuttia edestakas ja nukkumaan. Ja hän siis periaatteestaan vaan pitää kiinni, ei ole kuulemma hänen homma.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu juttu! Pari vuotta ollaan oltu ilman seksiä koska mies ei halua antaa minulle orgasmia. Minä taas en koe saavani seksistä mitään jos se on luokkaa ilman esileikkiä sisään ja pari minuuttia edestakas ja nukkumaan. Ja hän siis periaatteestaan vaan pitää kiinni, ei ole kuulemma hänen homma.
No osaisiko se antaa sinulle orgasmin? Onko joskus todistetusti antanut?
Varmaan voidaan kaikki olla yhtä mieltä siitä että miehet saavat orgasmin keskimäärin paljon helpommin kuin naiset. Entäpä jos käännetään asetelma toisin päin. Jos miehille orgasmin saaminen olisi yhtä vaikeaa kuin naisille, niin näkisivätkö naiset yhtä paljon vaivaa sen antamiseksi miehille, kuin mitä nyt vaativat miehiltä?
Mieheni hetkellisesti tympääntyi seksiin kun en saanut yhdynnässä orgasmia. Vihjaisin muistakin keinoista ja mies otti haasteen vastaan. Nyt molemmilla on tyydytetty olo. Puhumalla se seksi meillä parani.
Ap sulla on keskenkasvuinen kumppani. Etsi itsesiveroinen mies joka osaa vastata tarpeisiisi ja osaa kertoa omista tarpeistaan.
Ap, luultavasti miestä ei vaan kiinnosta, miltä seksi sinusta tuntuu.
Onko hän muutenkin itsekäs?
Monet miehet eivät ole kovinkaan kiinnostuneita seksistä muuten, kuin vain panemaan.
Ja sen sitten pitäisi riittää, naisellekin.
Ehkäpä suhteenne ei ole niin hyvä, kuin kuvittelet, valitetttavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa, että teeskentelet.
Miksi joku sellaista haluaisi??
En ole koskaan teeskennellyt, enkä aio teeskennellä.
AP.
Katsos osa miehistä on rakentanyt huojuvan seksuaalisen itsetuntonsa päälle valheellisen mielikuvan omista taidoista.
On ehkä ollut paljon irtojuttuja joissa nainen ei oikeasti ole saanut taikka joku läheisriippuvainen nainen tehnyt mitä vaan kun vain mies.
On siis kova pala myöntää, että ei osaa, mieluummin nämä jatkavat valheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää että miten joku voi pahoittaa mielensä tuollaisesta? AP.
"Vaadin että annat minulle orgasmin"
Mies kuulee: "Olet rakastajana riittämätön."
Seksuaalisuus on monelle niin herkkä aihe, että kannattaa miettiä miten esittää toiveensa toiselle niin, että sitä ei ymmärretä kritiikiksi kyvyistä, vaikka siitä olisikin kyse.
No en sanonut hänelle että "vaadin että annat" vaan sanoin että "laita sormet sisääni, haluan laueta". Mutta mielestäsi mies siis koki että kritisoin hänen kykyjä. Harmillista, jos olet tuossa oikeassa, koska sitä en todella tarkoittanut, olen kyllä hänen taitojaan kehunut ihan ääneen.
Miten minun sitten pitäisi pyytää se orgasmi niin että hän ei kokisi sitä kritiikiksi?
AP.
Odottelet että mies kehittää itseluottamustaan. Sitä en tiedä montako vuotta siihen aikaa tuhraantuu.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan voidaan kaikki olla yhtä mieltä siitä että miehet saavat orgasmin keskimäärin paljon helpommin kuin naiset. Entäpä jos käännetään asetelma toisin päin. Jos miehille orgasmin saaminen olisi yhtä vaikeaa kuin naisille, niin näkisivätkö naiset yhtä paljon vaivaa sen antamiseksi miehille, kuin mitä nyt vaativat miehiltä?
Minä ainakin näkisin näkisin paljon vaivaa, ja olen ollutkin erään miehen kanssa, jolla oli vaikeuksia laueta, vaikka seisokki oli hyvin kunnossa. Näin erittäin paljon vaivaa (ja aikaa) hänen laukeamisen eteen ja koin sen palkitsevana kun aina kun sain hänet laukeamaan. En kokenut sitä kylläkään vaivannäöksi vaikka olisi joutunut ottamaan suihin puoli tuntia tms, vaan se oli hyvää ja nautinnollista seksiä. Ikävää jos nykyinen mieheni kokee vaivannäöksi sen, että minua pitäisi hoidella sormin tai kielellä kymmenen minuuttia tai vartti että laukean. AP.
Vierailija kirjoitti:
Eräs eksäni valitti kun emme harrasta seksiä tarpeeksi usein, kerroin siitä rehellisesti että kun itse en saa siitä mitään kun hän ei nää yhtään vaivaa että minä saisin, vaikka tietää miten saisi minut tulemaan. Eksän mielestä ratkaisu oli sitten harrastaa aina vaan pikapanoja niin ei mene niin kauan aikaa hukkaan, kai nyt sen verran voin hänen eteensä tehdä :)
Mä aloin ehdottaa miehelle mahdollisimman nopeita pikapanoja, kun en saanut itse mitään seksistä ja hän haluaa usein. Ajattelin, et ei sitten mene niin paljon aikaa. Mies kyllä osaa tehdä minulle orkun suulla, mutta ei usein ole jaksanut tarpeeksi pitkään ja mä stressasin, etten ehdi ja siksi en onnistunut saamaan.
Tän seurauksena mulla on nyt ollut jo pitkään verenvuotoa joka yhdynnän jälkeen paljon. Ehkä limakalvot ovat haavaumilla hyväksikäyttöseksistä ilman kunnon kiihottumista. Ensin en tajunnut, mistä johtuu ja luulin epäsäännöllisiksi kuukautisiksi ja hiivatulehduksiksi jne, mutta nyt olen vihdoin huomannut yhteyden ja varasin lääkärin.
Vierailija kirjoitti:
Biologinen tosiasia, että miehet hinkuvat nuorempina enemmän seksiä kuin naiset. Joten ...
Heitäpä yhdynnän aikana jalat miehen olkapäille ja oma käsi jalkoväliin hommiin samalla. Siinä saa sekä kättä että patukkaa samalla ja sehän on kivaa.
Mene miehen luokse ja hellittelet ja suukottelet sekä houkuttelet hänet juttelemaan asiasta. Anna hänen kertoa rauhassa mistä pahoitti mielensä ja miten koki sanasi. Taitaa olla vähän huono puhumaan tuo mies, joten joudutte varmaan sitäkin opettelemaan. Saat sitten hänen puhuttuaan kertoa, että miten sanasi todellisuudessa tarkoitit.
Kiva sulle.
Enemmistöllä naisista on kuitenkin sellainen anatomia, ettei orkkua voi saada yhdynnässä vaan vain suulla tai sormin. Eli klitoris sijaitsee sen verran kauempana, ettei stimulaatio ylety siihen sisäkautta tarpeeksi. Vähän niin kuin usemmat miehetkään eivät saisi orkkua, jos kull1in ei koskettaisi lainkaan seksin aikana vaan pelkkiin palleihin.