Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittävää olla saman ihmisen kanssa parisuhteessa teini-ikäisestä lähtien

Vierailija
22.09.2017 |

Tiedän muutaman tällaisen parin enkä tajua muiden ihailua heidän parisuhteistaan. Minusta on ihan käsittämätöntä miten tuo on ylipäänsä mahdollista (eikä todellakaan mistään naurettavasta "iih, ihanaa tosirakkautta ja sielunkumppanuutta!"-syystä) Eikö nämä ihmiset ole ollenkaan kasvaneet henkisesti aikuisiksi sieltä teinistä, onko oma minuus edes päässyt kehittymään teinisymbioosissa? Eikö hitto ole jossain vaiheessa katsoneet sitä kumppaniaan, että ei stana, olen vieläkin tuon saman teinipimpin/pippelin kanssa, paitsi ettei se ole teini enää enkä minäkään ole, Who the f*ck am I..?!? No joo, jokainen tekee niin kuin tykkää, mutta musta tuo on vaan niin creepy elämänkohtalo...

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol joku on kade

Vierailija
2/114 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti haluan tietää mitä tällaisten parien päässä liikkuu. Joo myönnetään "säälittävää" oli ehkä turhan ankarasti kirjoitettu multa, en tarkoita sillä ketään loukata. Älkää jaksako poistattaa tätä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol joku on kade

Kateuskortti heitetty. 😴 ap

Vierailija
4/114 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janette taas vauhdissa!

Vierailija
5/114 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo todellakin tietävät elämästä? Ovat epäilemättä näitä omakotitalo, kaksi lasta ja labradori -ihmisiä. Huoh!

Vierailija
6/114 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no... Mutta onko se sitten joku syy erota, jos ei muuten siltä tunnu? Eli jos kaikki on ok ja menee hyvin, pitäiskö erota vain siksi että "ollaan tän ikäisiä ja oltu jo niin kauan yhdessä"??

Vierailija
7/114 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kateellinen, että joku löytää jo nuorena sopivan kumppanin, säästyy monilta itkuilta ja turhilta jutuilta. Valikoimahan on parhaimmillaan, kun tarpeeksi nuorena valkkaa. Ja yhdessäkin voi kasvaa aikuisiksi, kaikkea ei tarvitse suorittaa yksin ja kurjuudessa.

Vierailija
8/114 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän näitä jo yläasteelta yhdessä olleita pareja. Miten ihminen voi edes olla varma omasta seksuaalisuudestaan sen ikäisenä? Sehän elää ja muuttuu. No näissä varmaan on usein niitä, että mies paljastuu biksi ja sitten kituuttaa naisen kanssa, vaikka varjoelämä on netissä ja maanteiden leväreillä...

Vierailija
9/114 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo myö ollaan oltu yhessä 15-vuotiaasta asti ja viime kesänä oltiin thaikuissa kesäälomaalla. Eikö ollukki kivaa, Sari..."

Vierailija
10/114 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos ap edes päässyt teini-iästä eteenpäin? Kirjoitustyylin perusteella vähän epäilen.

Vierailija
11/114 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuo todellakin tietävät elämästä? Ovat epäilemättä näitä omakotitalo, kaksi lasta ja labradori -ihmisiä. Huoh!

Mä oon omakotitalo, kaksi lasta, koira ja FarmariVolvo -ihmisiä, mutten vieläkään ole löytänyt sopivaa miestä. Aina aloitan alusta.

N48

Vierailija
12/114 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan sairasta, niinkuin olisi elänyt koko elämänsä laput silmillä.

Vierailija
13/114 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tiedän näitä jo yläasteelta yhdessä olleita pareja. Miten ihminen voi edes olla varma omasta seksuaalisuudestaan sen ikäisenä? Sehän elää ja muuttuu. No näissä varmaan on usein niitä, että mies paljastuu biksi ja sitten kituuttaa naisen kanssa, vaikka varjoelämä on netissä ja maanteiden leväreillä...

Mä ainakin tiesin jo 10-vuotiaana, että olen umpihetero. Aika tyhmä saa olla, jos ei tajua edes tykkääkö pojista vai tytöistä.

Vierailija
14/114 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 18-kesäisistä. Ei ole koskaan tullut tunnetta, että pitäisi erota. On se omakotitalo ja lapset, koira ja muitakin eläimiä. Ollaan hirmu onnellisia ja mä rakastun mieheeni aina vaan uudelleen ja uudelleen. Suuria karikoita ei ole ollut, tietysti välillä on ollut huonompiakin aikoja, mutta ei ne yleensä ole monta viikkoa kestänyt. Nyt keski-ikäisenä niitä huonompiakaan aikoja ei enää ole, on aina vaan niin ihanaa olla yhdessä. Joskus kun ollaan pari-kolme päivää erossa, on jo ikävä. En tiedä, miten meillä on aina mennyt niin hyvin, olisko se sitten ihan vaan sitä rakkautta? 

Vierailija
15/114 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että kestävät parisuhteet ovat sinulle vieraita.

Toisen rinnallakin voi kasvaa.

Vierailija
16/114 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen parin, joka on ollut yhdessä ala-asteelta, nyt lähes 4-kymppisiä. En tietysti tiedä miehen mahdollisesta levari-elämästä, eikös nykyään vaimolle voi jo kertoa bi-seksuaalisuudestaan?

Vierailija
17/114 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oli kateellisen ja ahdistuneen kuuloinen aloitus. Itket jonkun nuorena sitoutuneen miehen perään. Koita päästä elämässäsi eteenpäin.

Vierailija
18/114 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janette taas vauhdissa!

Janette who?

Vierailija
19/114 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, että jotain noin paljon kyrpii joidenkin toisten parisuhteen aloituskohta

Vierailija
20/114 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan sairasta, niinkuin olisi elänyt koko elämänsä laput silmillä.

Kaikki ei halua vehdata kaikkien kanssa. Joillekin riittää yksi hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän