MIEHET! Mitä mieltä ripsipidennyksistä?
Eli, menen viikonlopuksi tapailemani miehen luokse ja jännitin kovasti kun hän nyt näkee mut ensimmäistä kertaa ilman meikkiä. Kävin sitten eilen ottamassa ripsienpidennykset, että näyttäisin edes "ookoolta" ilman meikkiä... Noh, eilen sitten illalla kun tapasin veljeni niin hän heti huomasi hankintani ja tuhahti että ei olisi uskonut että minäkin tuollaiset madot naamaani liimaisin! Silmät näyttävät nyt muka likaisilta ja "sian tihrusilmiltä" kun ei näy karvojen takaa. Itkettää mitä meninkään tekemään! Kertokaa nyt ettei kaikki miehet ajattele nuin ja onhan näitä ripsiä jo melkein kaikilla naisilla!!
Kyseessä siis vielä volyymiripset eli tavallista tuhdimmat... Ja olen 26v jos se jotenkin vaikuttaa asiaan.
Kommentit (199)
Täytyy olla todella tyhmä mies, että sietää naiseltaan ripsenpidennykset. Siis aivan idioottitasoa oleva wt-mies.
Näytät siis paitsi tyhmältä, myös epätoivoiselta.
On kyllä noloa ottaa pidennykset tuon syyn takia ja ajattele mitä liimamyrkkyjä saat kehosi kestettäväksi täysin turhaan.
Volyymiperskarvat on yleistyvä ilmiö.
Miehesi tykkää varmasti. Minun nainen laittoi myös ja ihan kivan näköiset. Turhaa panikoit!
M45
tuskin kukaan muu mies kuin veljesi niitä huomaa
"onhan näitä ripsiä jo melkein kaikilla naisilla!!"
Joo, ei kyllä ole... Siihen tarvitaan ihan omanlainen naistyyppinsä että noita liimailee lärviinsä.
Ripsien pidennyksiä on erilaisia, osa näyttää ihan luonnollisilta. Nuoret, typerät blondit ottaa sellaset puoleen otsaan ulottuvat.
Vierailija kirjoitti:
Näytät siis paitsi tyhmältä, myös epätoivoiselta.
No epätoivoiselta oon varmaan koko aikuisikäni näyttänyt, ja nyt sitten vielä tyhmemmältä kuin koskaan ennen. Kaverit saivat nyt ylipuhuttua kun he ovat ratkaisseet meikittömyys-ongelmat ripsienpidennyksillä, kuulemma ihan normaalia nykyään että kaikilta naisilta tällaiset löytyy. Osaako joku nyt sitten kertoa saako näitä pois vahingoittamatta omia ripsiä? Ja onko jotain tiettyä aikaa kauanko "täytyy" olla liimattuna eli kerkeänkö nyt ennen perjantaita näitä otattamaan pois?? Maksaa mitä maksaa, joskus virheistä täytyy maksaa. ÄÄÄÄH!!!
ap
Vierailija kirjoitti:
Miehesi tykkää varmasti. Minun nainen laittoi myös ja ihan kivan näköiset. Turhaa panikoit!
M45
Mot. Niitä sietää ihminen, joka kirjoittaa "minun nainen".
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei kyllä ole... Siihen tarvitaan ihan omanlainen naistyyppinsä että noita liimailee lärviinsä.
Mikäs tällainen naistyyppi on?
Voitko kuvailla, niin katsotaan osutko oikeaan. Vertaan naisystävääni.
Näyttävät tökeröiltä, kuten myös hiustenpidennykset, turvotetut huulet ja rintaproteesit. Noitahan käyttävät lähinnä tietynlaiset naiset, siis ei se ns. vaimomatsku. M35
Oikeasti miehet kyllä tykkää niistä. Miehet sanoo aina tykkäävänsä luonnonkauniista naisista, mutta kyllä se pää kääntyy sellaisen naisen kohdalla jolla on ripsienpidennykset, huulissa täytettä jne,
Voi sinua, olisit ottanut luonnollisemmat. Joillakin volyymiripset näyttää todella tökeröiltä, mutta joillekin sopii kuin nenä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tällainen naistyyppi on?
Voitko kuvailla, niin katsotaan osutko oikeaan. Vertaan naisystävääni.
No siis ei se ole naistyyppi, se on yhteiskuntaluokka. Eikä ne ole maistereita tai dippainssejä.
Tyhmä kysymys, mutta miksi et uskalla olla miehen edessä ilman meikkiä? Jos päädytte jossain vaiheessa yhdessä asumaan, niin menetkö pesemään meikit vasta sen jälkeen kun mies on jo nukkumassa ja heräät aina ennen häntä meikkaamaan. Et voi ikinä mennä miehen kanssa yhdessä saunaan jotta ei näe sinua ilman meikkiä? Pikku vinkki, on täysin normaalia olla miehen edessä ilman meikkiä.
MIEHET! Mitä mieltä ripsipiirakasta?
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys, mutta miksi et uskalla olla miehen edessä ilman meikkiä? Jos päädytte jossain vaiheessa yhdessä asumaan, niin menetkö pesemään meikit vasta sen jälkeen kun mies on jo nukkumassa ja heräät aina ennen häntä meikkaamaan. Et voi ikinä mennä miehen kanssa yhdessä saunaan jotta ei näe sinua ilman meikkiä? Pikku vinkki, on täysin normaalia olla miehen edessä ilman meikkiä.
Mielestäni ihan hyvä kysymys.. Oon tosi tosi epävarma itsestäni ja se on jo kerennyt tuhoamaan minulta monta hyvää suhteen alkua. Nyt ajattelin, että jos saavun "valmistautuneena" paikalle, enkä huolehtisi koko aikaa siitä meikittömyydestä niin voisin ottaa paljon rennommin. Ehkä ajan kanssa on helpompi olla miehen seurassa ilman meikkiä, en tosiaan ajatellut aina meikkaavani esim. aamulla ennen hänen heräämistä.
Pitää varmaan kohta perua koko viikonloppu-treffit kun stressaan jo tämmösestä asiasta! En mä kyl taida vielä valmis olla...
ap
Ripsenpidennykset ovat hirveät ja saavat ihmiset näyttämään idiooteilta. Olet tehnyt todella typerän teon.