Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 23v ja sain tänään pysyvän eläke päätöksen ja sain tietää eläkkeeni summan...

Vierailija
18.09.2017 |

1730e

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin eläkkeelle jo 18-vuotiaana.

Vierailija
2/156 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditkö olemaan pitkään töissä? Ihan hyvät tienestit sinulla on ollut, siitähän se eläke lasketaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla miltei sama. Melko pieni summa, mutta keikkatöitä tekemällä pärjää ihan hyvin. Elämä on kuitenkin sen verran stressitöntä, että jotain buustia kaipais...

Vierailija
4/156 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän vittua!????? Mä teen TÖITÄ ja en tienaa noin hyvin! 8 h päivässä, 5 päivää viikossa, vuodesta toiseen perse homeessa. Vittu tää suomi on kyllä niin sekasin jos kotona makaamalla tienaa enemmän kun töissä käymällä! Ai saatana kyllä rupes taas vituttamaan!

Vierailija
5/156 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Ainakaan työeläkkeeseen ei vaikuta alle 23- v tienatut tulot.

Vierailija
6/156 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän vittua!????? Mä teen TÖITÄ ja en tienaa noin hyvin! 8 h päivässä, 5 päivää viikossa, vuodesta toiseen perse homeessa. Vittu tää suomi on kyllä niin sekasin jos kotona makaamalla tienaa enemmän kun töissä käymällä! Ai saatana kyllä rupes taas vituttamaan!

Ota huomioon että ap tod näk valehtelee juuri siksi että saisi aikaan tällaisia reaktioita, asian voi todistaa ottamalla kuvan eläkepäätöksestään (henk tiedot voi poistaa).

Vierailija
7/156 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap on eläkeläinen 23 vuotiaana?

Vierailija
8/156 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tienasit töissä ollessasi :)? Tiedän monia ikäisiäsi eläkeläisiä, jotka ovat olleet ok tuloilla töissä ennen eläkettä ja ei kyllä todellakaan eläke ole tuota luokkaa.

Vierailija
9/156 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä saankin eläkettä 4 miljoonaa ja sataseitsemäntuhatta joka kuukausi, että kyllä nyt varmaan ap:tä harmittaa!

Vierailija
10/156 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vammautuu työtapaturmassa niin että ei voida kuntouttaa/kouluttaa uusiksi niin silloin saa eläkepäätöksen, myös se alle 23v...

Vierailija
11/156 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tienasit töissä ollessasi :)? Tiedän monia ikäisiäsi eläkeläisiä, jotka ovat olleet ok tuloilla töissä ennen eläkettä ja ei kyllä todellakaan eläke ole tuota luokkaa.

Hankin vähän toistakymmentätuhatta kuukaudessa.

Ap.

Vierailija
12/156 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ikäraja poistui yli 10v sitten.

Vierailija
13/156 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankin vähän toistakymmentätuhatta kuukaudessa.

Ap.

Tekemällä mitä?

Vierailija
14/156 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko silti että muut kuin ulkomaiset leffatähdet tienaa yli kymppitonnin kuussa alle 23- vuotiaana.

Vierailija
15/156 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko silti että muut kuin ulkomaiset leffatähdet tienaa yli kymppitonnin kuussa alle 23- vuotiaana.

Alle 23v:llä ei ole oikein minkään sortin koulutusta. Mutta voi toki teoriassa kupata isoakin tiliä perhefirmasta kynänteroittelusta.

Vierailija
16/156 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja saa tuon summan vuodessa eikä kuukaudessa ;)

Vierailija
17/156 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, rauhoitus vähän. Tuo on mahdollista sinullekin. Sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin sairastua tai vammautua sen verran pahoin, että pääset työkyvyttömyyseläkkeelle. Kumma, kun ihmiset ei hoksaa tuota oikopolkua.

Vierailija
18/156 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Ja mun äiti on tehnyt töitä 40 vuotta ja eläke on vaan joku 1000 euroa :(

Vierailija
19/156 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista kelle vaan koska tuonikäisen eläketulot jotain kuusisataa euroa ehkä, näin ainakin oli itselläni kun olin määräaikaiseläkkeellä. Koska eläkkeelle ei pääse kovin helposti niin 23 v ei ole ehtinyt tehdä eläkettä kartuttavia töitä kuin ehkä pari kolme vuotta, sen jälkeen yritetään pitkään kuntouttaa ennen eläkkeitä.

Vierailija
20/156 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista kelle vaan koska tuonikäisen eläketulot jotain kuusisataa euroa ehkä, näin ainakin oli itselläni kun olin määräaikaiseläkkeellä. Koska eläkkeelle ei pääse kovin helposti niin 23 v ei ole ehtinyt tehdä eläkettä kartuttavia töitä kuin ehkä pari kolme vuotta, sen jälkeen yritetään pitkään kuntouttaa ennen eläkkeitä.

Tuossa oli mukana muitakin tukia siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme