Käyttääkö joku oikeasti applen tuotteita nykyään?
Mitä muuta te lapset ja vammaiset käytätte? Apupyöriä?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ipad Pro 12.9" on käytössä päivittäin
Oikeissa läppäreissä ollut suuremmat näytöt jo 20 vuotta.
No ei käytä. Miksi maksaa ylihintaa eivät ole yhtään sen kummempia kuin muutkaan.
Etkö koskaan katso ympärillesi vai oletko sokea? Vai miksi kyselet tyhmiä?
Quadra 660 AV toimii edelleen vuonna 2026.
Muä käytän applen tuotteista ainoastaan Valkeaa kuulasta.
Ei käytä. Siksihän apple ei olekaan kuin maailman kolmanneksi arvokkain yhtiö tms.
Vierailija kirjoitti:
No ei käytä. Miksi maksaa ylihintaa eivät ole yhtään sen kummempia kuin muutkaan.
Aivan, se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.
Macintosh 128k yhä käytössä, vanha Apple II piti laittaa jo varastoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣 ipad pro ei ole läppäri.
Voisiko joku selittää ja vääntää rautalangasta, että miksi Apple ja sen tuotteet herättää joissain ihmisissä niin paljon tunteita? Varsinkin niissä, jotka eivät tuotteista pidä. Eikö sillon olla vaan käyttämättä niitä ja that’s it?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Maksaa läppärin verran kuitenkin. Onko se vähän niinkuin paska läppäri jossa kosketusnäyttö, mutta näppis rikki?
Ostin just marketista kilon pussin omenoita. Lasketaanko tää?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää ja vääntää rautalangasta, että miksi Apple ja sen tuotteet herättää joissain ihmisissä niin paljon tunteita? Varsinkin niissä, jotka eivät tuotteista pidä. Eikö sillon olla vaan käyttämättä niitä ja that’s it?
Homous näkyy valitettavasti päällepäin.
On käytössä. Loistavaa näissä on kestävyyden lisäksi myös hyvä jälleenmyynti hinta. Kompensoi sitä hankintahintaa myös kummasti. Applelläkin on monen hintaisia tuotteita niin puhelimissa, tableteissa kuin kannettavissa. Itse en ole koskaan ostanut niitä isoimmilla muisteilla olevia pro versioita esim. puhelimista.
Sitä mitä en itse ymmärrä, niin Samsungien ostajia. Niiltä löytyy kalliimpia puhelimia kuin Appleltä ja saa Samsung-paskaa!
Kannettava mulla on pc. Mutta kaikille lapsille olen ostanut opiskeluihin Apple Macbookit. Ovat hyvin tyytyväisiä.
En tunne ketään muuta kuin anoppini, jolla on jokin toinen puhelin kuin applen.
Vierailija kirjoitti:
Koska apple käyttäjät on kuin vegaanit, ne ei voi olla kertomasta siitä kaikkialla ja jatkuvasti. Yleensä ovatkin molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Maksaa läppärin verran kuitenkin. Onko se vähän niinkuin paska läppäri jossa kosketusnäyttö, mutta näppis rikki?
Maksaa hyvin paskan läppärin verran, mutta tehoa paljon enemmän ja laatu loistava. Ja saisi siihen hyvän näppiksenkin jos haluaisi, Itse käytän ipadia sohvalla. Kannettava sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
On käytössä. Loistavaa näissä on kestävyyden lisäksi myös hyvä jälleenmyynti hinta. Kompensoi sitä hankintahintaa myös kummasti. Applelläkin on monen hintaisia tuotteita niin puhelimissa, tableteissa kuin kannettavissa. Itse en ole koskaan ostanut niitä isoimmilla muisteilla olevia pro versioita esim. puhelimista.
Sitä mitä en itse ymmärrä, niin Samsungien ostajia. Niiltä löytyy kalliimpia puhelimia kuin Appleltä ja saa Samsung-paskaa!
Kannettava mulla on pc. Mutta kaikille lapsille olen ostanut opiskeluihin Apple Macbookit. Ovat hyvin tyytyväisiä.
Jälleenmyyntihinta on yhdyssana.
Tätä on tutkittu ketkä käyttää Maci ja ketkä PC:tä, tässä tuloksia:
52 % vastaajista ilmoitti olevansa PC-käyttäjiä, 25 % Mac-käyttäjiä ja 23 % ei kumpiakaan.
PC-käyttäjät ovat 22 % todennäköisemmin 35–49-vuotiaita, kun taas Mac-käyttäjät ovat 22 % todennäköisemmin 18–34-vuotiaita.
PC-käyttäjistä 36 % on liberaaleja, kun Mac-käyttäjistä liberaaleja on 58 %.
52 % Mac-käyttäjistä asuu kaupungissa, kun taas 39 % PC-käyttäjistä asuu lähiöissä tai maaseudulla.
54 % PC-käyttäjistä on suorittanut nelivuotisen korkeakoulututkinnon, kun vastaava osuus Mac-käyttäjistä on 67 %.
PC-käyttäjät ovat 26 % todennäköisemmin sitä mieltä, että he haluavat ”sopeutua muiden joukkoon”, kun taas Mac-käyttäjät ovat 13 % todennäköisemmin sitä mieltä, että he haluavat olla ”ainutlaatuisia ja erilaisia sekä tehdä omanlaistaan työtä”.
PC-käyttäjät pitävät itseään 33 % todennäköisemmin matematiikkaan suuntautuneina, kun taas Mac-käyttäjillä on 12 % todennäköisemmin vahva kielellinen lahjakkuus.
Mac-käyttäjät ovat 80 % todennäköisemmin kasvissyöjiä kuin PC-käyttäjät.
PC-käyttäjät suosivat 74 % todennäköisemmin Hollywood-elokuvia, kun taas Mac-käyttäjät suosivat 80 % todennäköisemmin indie-elokuvia.
Nämä tilastot viittaavat siihen, että Mac-käyttäjät ovat yleensä liberaalimpia kuin PC-käyttäjät, kun taas PC-käyttäjät ovat taipuvaisempia konservatiivisuuteen. Mielestäni tämän tutkimuksen lopputulokset osoittavat, että sekä PC- että Mac-käyttäjien taipumukset juontavat juurensa näiden kahden käyttöjärjestelmän alkuperäisistä vahvuuksista ja heikkouksista.
Esimerkiksi Macit on aina tunnettu parempana käyttöjärjestelmänä taiteen luomiseen ja graafiseen suunnitteluun. Siksi Macia käyttävät ihmiset ovat usein taiteellisemmin suuntautuneita. PC:t puolestaan ovat yleensä vahvempia matemaattisissa laskutoimituksissa ja yrityskäytössä.
Koska Macien suosio on kasvanut huomattavasti viime vuosina, uskon, että Mac- ja PC-käyttäjien väliset demografiset ja sosiaaliset erot ovat alkaneet muuttua vähemmän selviksi. Olisi todella kiinnostavaa nähdä tämän tutkimuksen tulokset kymmenen vuoden takaa ja verrata niitä siihen, millaisia tuloksia saataisiin vielä kymmenen vuoden kuluttua. Veikkaan, että tulokset olisivat hämmästyttävän erilaisia!
https://ansonalex.com/infographics/what-are-the-educational-political-a…