Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olkipa hieno tyttöjen ilta eilen :( Kaveri alkoi mollata painoani ja nyt tullut useita viestejä "et kai suuttunut?"

Vierailija
17.09.2017 |

No kyllä suutuin ! Ei tee mieli enää ottaa yhteyttä. Kyseessä ei siis mikään hyvä ystävä,emmekä olleet ennen lähteneet juhlimaan kahdestaan. Halusi lainata minulta yhtä paitaa ja alkoi sitten ihmetellä kokolappua "eikö S oo sulle liian pieni?" Mukava ilta tyssäsi sitten siihen. että tämä ihminen vakaasti päätti minun käyttävän liian pieniä vaatteita! Ja koetti antaa hyvää tarkoittavia neuvoja, etten tee itseäni naurettavaksi.
Juu, arvatkaa vain lähdimmekö baariin?! Ja tänä aamuna on tullut sitten tyyliin kymmenen viestiä " Ethän sä suuttunut ?"

Olen 168cm ja pitkä ja painan 68kg, käytän enimmäkseen S-koon paitoja, housut ovat kokoa M/L koska lantioni on niin leveä.

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kannattaa kuunnella ystävän vinkit suuttumatta. Kaikilla ei ole omaa tyylitajua. Noille mitoille s-koko on pieni. Paidan ei kuulu olla mikään makkarankuori.

Vierailija
82/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä ihanaa nykyaikaa ja loukkaantumiskulttuuria. :D Nykyään suututaan kaikesta ja vielä verisesti. On tää elämä niin kamalaa nykypäivänä. Voi luoja. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S koko on kyllä liian pieni noille mitoille jotka annoit.

t 172  58kg m koko  ja pienirintainen

Olen itse myös juuri 172cm 58kg ja käytän todellakin xs ja s koon vaatteita. M aivan liian iso.

No nyt ollaan jännän äärellä, minä myös käytän xs kokoa, mitat 156cm ja 45kg. On jopa s-koon t-paitakin kaapissa.Ehkä tuo onkin sellainen one size fits for all..

Vierailija
84/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse myös juuri 172cm 58kg ja käytän todellakin xs ja s koon vaatteita. M aivan liian iso.

No nyt ollaan jännän äärellä, minä myös käytän xs kokoa, mitat 156cm ja 45kg. On jopa s-koon t-paitakin kaapissa.Ehkä tuo onkin sellainen one size fits for all..

Just joo

Vierailija
85/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vitsi kun onkin jännää

Vierailija
86/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että voisin laihduttaa.

Oli tyttöjen ilta ja yksi toi ystävänsä mukanaan. Me kaikki tunnemme hänet, mutta on ollut aina ilkeä suustaan, joten ei ole ollut kutsuttuna mukaan.

Olemme vuoron perään jokaisen luona ja nyyttäriperiaatteella.

No, tämä kyseinen ihminen tuli tietenkin ilman mitään. Mutta silti arvosteli muiden, milloin oli liikaa suolaa, milloin mautonta. Kysyi vielä kuka tämän on tehnyt ja sitten aloitti arvostelun. Emäntä heti puuttui ja pyysi näyttämään mitä arvostelija toi. Sanoi ettei tiennyt. Kysyttiin kenen kanssa tuli. Oli kerrottu.

Joten minä siinä vaiheessa kielsin häntä koskemasta enää mihinkään.

Sitten alkoi asunnon arvostelu . Emäntä sanoi jos nyt lähdet milloin olet kotona.

Tämä ei mennyt perille ja jatkoi arvostelemalla meikkivoiteen sävyä.

Nousin ja ohjasin naisen ulos, hyvin määrätietoisesti. Tämän jälkeen sain osakseni kaikki synonyymit sanasta ylipainoinen. En viitsinyt kuunnella, kysyin mitkä ovat sinun kengät, ei suostunut kertomaan vaan jatkoi listan tekemistä. Tönin ja ovi auki, ulos ilman takkia, kenkiä.

Tämä kenen kanssa tuli, meni katsomaan kenkiä, päästiin yhteisymmärrykseen mitkä olivat hänen omaisuutta. Tuoja avasi oven, heitti kengät ja takin ja sanoi hyvästi.

Arvostelijoille voi sanoa kauniisti tai jos ei tehoa pää kiinni.

Itse ostin Amerikasta S koon paidan ja Taipeista XXXL koon housut.

Yksinkertainen ihminen näemmä.

Minkä ikäisiä olette? Käytöstavat hukassa niin emännältä kuin kutsumattomalta vieraaltakin... 😨

Arvaa ? Täytetty kaikki oli 40 v. Tää yks oli samanlainen kana, kun viimeksi näin, yli 10 v sitten ja en oo kaivannut.

Vierailija
87/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko hän sen selvästi ärsyttääkseen? Joillekin paino ei ole niin herkkä asia, että voi sanoa jotain tuollaista ajattelematta. Jos yleensä hän on ollut kiva niin ylireagoit minun mielestä.

Vierailija
88/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 172 cm ja painon 70 kg. Läskiä löytyy jonkun verran vyötäröltä. Paidoista  koko s-m. Takit m-l. Farkuista on nyt ollut pakko ottaa hiukan isompi koko, kun menevät jalkaan mutta eivät kiinni. Eli  29/32 vaihtunut 30/32 ja sitä isompaan. Haluaisin kyllä taas laihtua sinne 65 kiloon. En minäkään silti kyllä miltään läskiltä vielä näytä. Voi vaan kuvitella miltä näyttäisin jos painaisin jotain 55 kiloa.

Ja kaikkia varmaan kiinnosti.

Vierailija
89/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten sulla voi olla S-koon vaatteita? Itse olen 165cm pitkä ja painan 53 kiloa ja käytän s-koon vaatteita.

Vierailija
90/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten sulla voi olla S-koon vaatteita? Itse olen 165cm pitkä ja painan 53 kiloa ja käytän s-koon vaatteita.

SIIS MITEN VOI?!?

Vierailija
91/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikista tule lopuksi ikää sydänystäviä. Eikä muille ole pakko lainailla vaatteitaan.

On vähän kokemusta tämmöisestä pukeutumisneuvojasta. Ei ymmärtänyt, että olisin voinut vastata samalla mitalla, muttei kuulu tapoihini.

Minusta jokainen saa pukeutua sellaisiin vaatteisiin, jotka tuntuu itsestä hyvältä. Mutta vastaavaa huomaavaista sallivuutta edellytän itseänikin kohtaan. Muuten ei jutut luista.

Vierailija
92/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nain nainen voi :

a) toimia noin

b) sanoa noin

c) loukkaantua noin

d) tehdä siitä internet postauksen

Vierailija
93/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelematon heitto. Vilpittömästi hämmästyi. Tilannetaju toki sanoisi olemaan hiljaa. Kyllä minäkin olin ihan ääneen hämmästynyt kun näin poikaystäväni vaatekoon. Minusta sen kokoiselle olisi silmämääräisesti sopinut joku S-koko, mutta oikea koko olikin XL. Joskus kehonrakenne voi hämätä todella!

No joo, tuosta ei saa niin "epämiellyttävää tilannetta" aikaiseksi, mutta veikkaan, että samanlaisesta reaktiosta oli kyse tämän kaverin kohdalla.

Vierailija
94/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painoin 67 kg 170cm pitkänä ja lähes kaikki paidat oli S-kokoa, tai 38. Miksi ei olisi mahdollista?! Housut 40 kokoa... leveä lantio nääs.

Vierailija
95/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta ilmeisesti kaveri sanoi muutakin painostasi kuin vain tuon S-koosta ihmettelyn? Minä olen pieni, hoikka ja siro, mutta mulla on kokooni nähden suhteettoman suuret rinnat. S-koko sopisi muuten oikein hyvin, mutta paidat korostavat rintojani aivan liikaa. Jonkun mielestä se olisi vain hyvä juttu, mutta mä käytän paidoissa kokoa M tai jopa L, jotta tämä vartaloni epäsuhta ei olisi niin selvästi esillä. Voihan olla, että kaverisikin on tottunut käyttämään isompia paitoja, vaikka S-koko sopisikin hänelle ihan hyvin. 

Vierailija
96/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIIS MITEN VOI?!?

Tunnen naisia, joilla on hento ylävartalo kadehdittavan kapeine vyötäröineen. Vastapainona muodokas peffa ja lihaksikkaat reidet. Pelkkä paino numeroina ei aina kerro kaikkea.

Vierailija
97/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minäkin olen tässä lihonut lähes 90-kiloiseksi, mutta jotenkin suurin osa M-koon paidoista istuu edelleen, enempi tuntuisi olevan paidan pituudesta kiinni, pullottaako masu sieltä alta rumasti vai ei.

Ihme "kaveri" kyllä, jos alkaa jankata tuollaisesta. Kannattaa etsiä ystäviä, joilla on vähän syvällisemmät asiat mielessä kuin pinnalliset ulkonäköjutut. Minua ei hirveämmin kiinnosta, miltä omat kaverini näyttävät. Saatan kehaista, jos huomaan jonkun laittautuneen, tehneen hiuksilleen jotain, tms., etenkin, jos siitä oikeasti diggailen. Noin muuten kerron mielipiteeni vain, jos sitä kysytään ja koitan peilata siinä sen ihmisen persoonaa, enkä vain omia mielipiteitäni..

Pääasiassa kiinnostaa kyllä juurikin kavereissa jutut, ollaanko samalla aaltopituudella, löytyykö samoja kiinnostuksen kohteita, yms.

Vierailija
98/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi koitti vihjata, että pukeudut liian tiukkoihin vaatteisiin. Jos on läskiä, niin pitää opetella peittelemään niitä. 

Vierailija
99/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Aika usein saa kuulla urpojen möläytyksiä. Ottaa se päähän.

Vierailija
100/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta te naiset suututte toisillenne. Ajatelkaapas tilanteeseen kaksi miestä, joiden keskustelu ois mennyt kutakuinkin näin:

"Älä sano, että oot tosiaan laittamassa noin pienen paidan päälle, vaikka sulla on tommonen kaljamaha"

"hahaha, joo ehkä oot oikeassa, taidan ottaa vähä löysemmän paidan. Ois kyllä syytä varmaan mennään käymään salilla taas."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan