Olkipa hieno tyttöjen ilta eilen :( Kaveri alkoi mollata painoani ja nyt tullut useita viestejä "et kai suuttunut?"
No kyllä suutuin ! Ei tee mieli enää ottaa yhteyttä. Kyseessä ei siis mikään hyvä ystävä,emmekä olleet ennen lähteneet juhlimaan kahdestaan. Halusi lainata minulta yhtä paitaa ja alkoi sitten ihmetellä kokolappua "eikö S oo sulle liian pieni?" Mukava ilta tyssäsi sitten siihen. että tämä ihminen vakaasti päätti minun käyttävän liian pieniä vaatteita! Ja koetti antaa hyvää tarkoittavia neuvoja, etten tee itseäni naurettavaksi.
Juu, arvatkaa vain lähdimmekö baariin?! Ja tänä aamuna on tullut sitten tyyliin kymmenen viestiä " Ethän sä suuttunut ?"
Olen 168cm ja pitkä ja painan 68kg, käytän enimmäkseen S-koon paitoja, housut ovat kokoa M/L koska lantioni on niin leveä.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S koko on kyllä liian pieni noille mitoille jotka annoit.
t 172 58kg m koko ja pienirintainen
Sulla ei sit taida olla lainkaan lihasmassaa
t. Urheileva jolla sama koko/paino kuin aplla
Urheilevaa nähnykkään :D kuules
Joku crossfitiä tai vastaavaa harrastava voi olla painavampi ja silti vaatekoko jotain s
Vierailija kirjoitti:
S koko on kyllä liian pieni noille mitoille jotka annoit.
t 172 58kg m koko ja pienirintainen
Vaatteissa on niin monenlaisia mitoituksia, että mulla on vaikka minkäkokoisia vaatteita. Mitä v*tun väliä sillä koolla on. Mitä se kenellekään kuuluu onko vaatteet tiukat vai löysät. Eikö kana-aivoilla ole mitään muuta ajateltavaa. Nämä neuvonantajabesserwisserit ovat rasittavia.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti tarkoitti hyvää. Kireä vaate ei näytä hyvältä päällä, oli koko mikä vain... Siis jos on vähän ylimääräistä. Itse olen raskauden jälkeen 59 kg ja 164 cm ja pienirintainen, paitakoko silti M. Leveä lantio ja housut saa aina olla isommat.
Hän ajatteli parastasi. Avaa silmäsi.
Nämä hyväätarkoittavat idiootit. Pidä huoli omista asioistasi. Mene töihin lastentarhaan, siellä saat neuvoa tyhmiä pikkukakaroita ihan vapaasti.
Mulla oli ystävä, jolla oli jatkuvasti tarve mollata ulkonäköäni ja etenkin painoani. Hän oli itse noin 20 kg ylipainoinen, ja samanpituinen kuin minä, molemmat lyhyitä eli 160 cm pitkiä, kaverini vaan painoi joku 80kiloa. Olin itse aiemmin pyöreä, painoin 60-63 kg mutta laihdutin siitä sitten itseni noin 50 kg:n ja sitähän tälä paksu kaverini ei kestänyt vaan mollasi aina tilaisuuden tullen ulkonäköäni. Milloin reisissäni oli "hirveästi selluliittiä" tai käsivarret näytti "miesmäisiltä" tai tissini oli "tyhjät pussit". Tietysti 3-4 kertaa viikossa tapahtuva urheilu oli hänen mielestään pakkomielteistä, säälittävää ja täysin turhaa.
En jaksanut kuunnella tätä jatkuvaa ulkonäköni mollaamista. Kaveria selvästi tympi se että olin kovalla työllä onnistunut laihduttamaan ja nautin liikunnasta sekä tuloksista jota liikunnalla sain kroppaani. Feidasin välit kaveriini pikkuhiljaa ja nyt en ole moneen vuoteen ollut missään tekemisissä.
Ei tuo arvostelu itsetuntoani romuttanut mutta en itse olisi IKIMAAILMASSA arvostellut ystäväni ulkonäköä. En koe tarvetta mollata tai huomautella kenenkään ulkonäöstä ja tuollainen negatiivinen piikittely paljastaa vain miten kateellinen ja katkera ihminen voi olla. En tarvitse sellaisia ihmisiä elämääni.
Teille jotka sanotte ettei VAAN VOI OLLA s-kokoa tolla painolla kukaan ikinä, tässä teille vertailukuva missä on saman painoinen pala lihasta ja rasvaa:
https://www.google.fi/search?q=5kg+fat+5kg+muscle&client=ms-android-hua…:
Ihan tajuton ero noiden koossa vaikka molemmat painaa sen 5lb.
Tuli mieleen yksi vaihtoehto. Minkä kokoinen ap:n ystävä on? Jos hän on esim. L ja luuli ap:n olevan myös. Sitten pettymys, kun haviteltu paita ei mahdu päälle. Ja loput historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiallista huomauttamista. Sinun parastasihan hän vain ajatteli, koska olet jo todella ylipainoinen.
Virallisen painotaulukon mukaan hän on normaalipainoinen.
Sillä nyt ei ole mitään tekemistä sen kannalta mikä näyttää hyvältä. Tuon pituisen naisen tulisi painaa 50-55kg jos haluaa näyttää hyvältä.
168 CM / 50 KG on alipainon puolella ja alipainoinen ihminen ei todellakaan näytä hyvältä. Oletko anorektikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiallista huomauttamista. Sinun parastasihan hän vain ajatteli, koska olet jo todella ylipainoinen.
Sillä nyt ei ole mitään tekemistä sen kannalta mikä näyttää hyvältä. Tuon pituisen naisen tulisi painaa 50-55kg jos haluaa näyttää hyvältä.
50-54 kg on tuon pituiselle normaalia alhaisempi paino. Minkä takia alipainoinen näyttäisi hyvältä?
Koska se näyttää hyvältä. Hoikka vartalo on kiinteä, siro ja naisellisen kaunis.
Ihan tiedoksi, alipainoisen vartalo ei ole naisellisen kaunis. Muodot puuttuvat eikä luisevuus ole sama asia kuin kiinteys.
Unohda tuollaiset ihmiset. Maailma on täynnä ihmisiä. Löydät varmasti seuraa, joka ei ole pinnallista ja juttelee jostain muusta kuin ulkonäöstä. Mikä ääliö pitää olla jos viitsii laukoa toisen ulkonäöstä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50-54 kg on tuon pituiselle normaalia alhaisempi paino. Minkä takia alipainoinen näyttäisi hyvältä?
Koska se näyttää hyvältä. Hoikka vartalo on kiinteä, siro ja naisellisen kaunis.
Ihan tiedoksi, alipainoisen vartalo ei ole naisellisen kaunis. Muodot puuttuvat eikä luisevuus ole sama asia kuin kiinteys.
Kateellinen olet! Olet väärässä. Tuon painoinen nainen on erittäin kaunis, ihanan hoikka ja kaukana luisesta ihmisestä. Sinua harmittaa, koska et ole noissa lukemissa ja se on ymmärrättevää. On kuitenkin säälittävää olla kateellinen hoikille ihmisille, kun ei itse pääse samoihin tuloksiin.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä suutuin ! Ei tee mieli enää ottaa yhteyttä. Kyseessä ei siis mikään hyvä ystävä,emmekä olleet ennen lähteneet juhlimaan kahdestaan. Halusi lainata minulta yhtä paitaa ja alkoi sitten ihmetellä kokolappua "eikö S oo sulle liian pieni?" Mukava ilta tyssäsi sitten siihen. että tämä ihminen vakaasti päätti minun käyttävän liian pieniä vaatteita! Ja koetti antaa hyvää tarkoittavia neuvoja, etten tee itseäni naurettavaksi.
Juu, arvatkaa vain lähdimmekö baariin?! Ja tänä aamuna on tullut sitten tyyliin kymmenen viestiä " Ethän sä suuttunut ?"Olen 168cm ja pitkä ja painan 68kg, käytän enimmäkseen S-koon paitoja, housut ovat kokoa M/L koska lantioni on niin leveä.
Miksi minä olen sitten ylipainoinen, vaikka olen samoissa lukemissa kuin AP? Miksi täällä yritetään väittää muuta, vaikka totuus on toinen? Miksei voi hyväksyä tosiasioita, vaan yritetään mahtua s-koon vaatteisiin? Selittäkää tämä? Mulla on L-koon vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Juu, arvatkaa vain lähdimmekö baariin?! Ja tänä aamuna on tullut sitten tyyliin kymmenen viestiä " Ethän sä suuttunut ?"Olen 168cm ja pitkä ja painan 68kg, käytän enimmäkseen S-koon paitoja, housut ovat kokoa M/L koska lantioni on niin leveä.
ompa huonosti esitetty naista taas kerran.
ei ees provot oo täällä hyviä. huoh
Vierailija kirjoitti:
Haloo, ap on normaalipainossa. Tuskin hänellä on "vähän ylimääräistä".
Ei. Ap on noin 10 kg ylipainoinen. Ainakin 5.
Ihan sama, onko s-koko sopva ap:lle vai ei. Se, minkä kokoisia vaatteita hän käyttää on vain ja ainoastaan hänen asiansa. Varsinkaan kun ei nyt ollut mistään läheisestä ystävästä kyse.