Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menossa kulmien 3D kestopigmentointiin ja vähän jänskättää

Vierailija
22.05.2024 |

Voiko jokin mennä pieleen? Olen jo reilu viiskymppinen ja kulmakarvat osittain kadonneet. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti. Parin vuoden päästä kulmien tilalla voi olla sinistä tai punertavaa suttua. 

Vierailija
2/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pigmentoidut kulmat näyttävät sanalla sanoen kammottavilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä! Oikeasti, ystävän neuvo.

Vierailija
4/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän noista tulee aivan liian tummat tai muuten väärän väriset ja luonnottomat. Myös värien suttaantuminen ja viiltojen arpeutuminen on yleistä. Eikä muotokaan aina osu oikeaan.

Vierailija
5/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni pieleen Espoossa.

Vierailija
6/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pigmentointivärit nykyään enää värjäydy punaisiksi vuosien kuluessa. Itse otin 8 vuotta sitten ja olen tosi tyytyväinen. Kannattaa mennä sitten vielä jälkitarkastukseen, missä lisätään väriä ellei ole tasaisesti.

Vierailija
7/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän noista tulee aivan liian tummat tai muuten väärän väriset ja luonnottomat. Myös värien suttaantuminen ja viiltojen arpeutuminen on yleistä. Eikä muotokaan aina osu oikeaan.

Ei kestopigmentoinnissa = kulmien tatuoinnista mitään viiltoja tule, ne tulee microbladingissä mikä sattuu eikä ole enää suositeltavaa.

Vierailija
8/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäähän se erikoiselta, jos viisikymppisellä on jo vähän valahtanut naama, iholla pigmenttiläiskiä ja muita värivirheitä, ohentuneet hiukset ja huuletkin kaventuneet, ja sitten onkin tosi "näyttävät" tatuoidut tai microbleidatut kulmat.

Etenkin jos et erityisemmin jaksa meikata, niin kontrasti on valtava.

Vierailija
9/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kestopigmentoinnissa tehdä mitään viiltoja.

Vierailija
10/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko kunnon breznevit??

Vierailija
11/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene pliis

Vierailija
12/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäähän se erikoiselta, jos viisikymppisellä on jo vähän valahtanut naama, iholla pigmenttiläiskiä ja muita värivirheitä, ohentuneet hiukset ja huuletkin kaventuneet, ja sitten onkin tosi "näyttävät" tatuoidut tai microbleidatut kulmat.

No miksi niistä kulmista tehtäisiin sellaiset kuin kuvasit? Kai moni haluaa vain kevyesti korostaa kulmiaan. Meikkaaminenkin menee iän myötä hankalammaksi, kun näkö ei ole niin tarkka. Kestopidågmentointi voi olla onnistuessaan todella hyvä. Itsellä valitettavasti meni pieleen. Tai toinen kulma on hyvä, eli voisi olla hyväkin tulos, mutta toinen meni pieleen ja kyllä harmittaa,

Vierailija
13/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kestopigmentoinnissa = kulmien tatuoinnista mitään viiltoja tule, ne tulee microbladingissä mikä sattuu eikä ole enää suositeltavaa.

3D-tekniikkaa käytetään nimenomaan microbladingissa. Ap:lla ei välttämättä ole termit hallussa.

Vierailija
14/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmat voivat olla keski-iässä eri kohdassa kuin nuorena. Ja myös vanhempana. Melkein nyppiminen ja oma muotoilu on turvallisempaa. Kysy miten ikämuutokset huomioidaan jos nahka menee alas iän myötä tai muu suunta. Jos sitä ei ole huomioitu, kannattaako se. Aina ne osaavat selittää parhain päin ja vakuuttaa, se on bisnestä myös.

Vierailija
15/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kroppaan kestopigmentti ja Kelaan!

Vierailija
16/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisempaa olisi varata aika hyvälle meikkaajalle ja pyytää häntä opettamaan, miten kulmat kannattaa meikata ja mitä tuotteita käyttää.

Vierailija
17/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aioin teettää kulmat itselleni, koska omani ovat hävinneet miltei kokonaan pois. Sitten luin noista epäonnistumisista enkä ottanut. 

Nyt olen kotioloissa ilman ja tärkeisiin menoihin piirrän kulmat hennosti beigellä kynällä. Olen vaalea ja ihan tyytyväinen tähän nykyiseen kulmattomuuteeni. 

Varsinkin kun ne tummat samalla sapluunalla tehdyt kulmakarvat ovat jo niin "last season".

Vierailija
18/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, että... Olen nähnyt näitä "mummoja" superkulmilla. Jokseenkin pelottava näky kaupassa vaikkapa. Ovat ikään kuin vihaisen näköisiä koko ajan. Ei kai se pirun tarkoitus ole, että jengi tapittaa kulmakarvojasi? Siihen se katse vain hakeutuu tällaisen nähdessä. Karmivia ovat. Brhrhr.

Vierailija
19/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, että... Olen nähnyt näitä "mummoja" superkulmilla. Jokseenkin pelottava näky kaupassa vaikkapa. Ovat ikään kuin vihaisen näköisiä koko ajan. Ei kai se pirun tarkoitus ole, että jengi tapittaa kulmakarvojasi? Siihen se katse vain hakeutuu tällaisen nähdessä. Karmivia ovat. Brhrhr.

Ai että, mä oon nähnyt nuoria pimuja kumihuulilla ja sellaisilla tuheroripsillä, että ihan hirveen pelottava näky on. Ovat ikään kuin bimbon näköisiö koko ajan. Ei kai se pirun tarkoitus ole, että jengi tapittaa kumihuulia ja niitä tuheroita? Siihen vaan katse hakeutuu sellaisen nähdessä. Bimboja ovat. Bimbom.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi