Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olkipa hieno tyttöjen ilta eilen :( Kaveri alkoi mollata painoani ja nyt tullut useita viestejä "et kai suuttunut?"

Vierailija
17.09.2017 |

No kyllä suutuin ! Ei tee mieli enää ottaa yhteyttä. Kyseessä ei siis mikään hyvä ystävä,emmekä olleet ennen lähteneet juhlimaan kahdestaan. Halusi lainata minulta yhtä paitaa ja alkoi sitten ihmetellä kokolappua "eikö S oo sulle liian pieni?" Mukava ilta tyssäsi sitten siihen. että tämä ihminen vakaasti päätti minun käyttävän liian pieniä vaatteita! Ja koetti antaa hyvää tarkoittavia neuvoja, etten tee itseäni naurettavaksi.
Juu, arvatkaa vain lähdimmekö baariin?! Ja tänä aamuna on tullut sitten tyyliin kymmenen viestiä " Ethän sä suuttunut ?"

Olen 168cm ja pitkä ja painan 68kg, käytän enimmäkseen S-koon paitoja, housut ovat kokoa M/L koska lantioni on niin leveä.

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Olisit vain sanonut että ei, ihan sopiva :) kaikesta sitä nykyään suututaankin.

- Ja kaikesta sitä nykyään huomautellaankin. Kun sai pyytämänsä paidan lainaksi, alkoi neuvoa lainaajaa pukeutumisessa. On todella epäkohteliasta sanoa, että toinen käyttää liian pieniä vaatteita. Ei mikään valopää tuo arvostelija tosiaankaan.

Vierailija
102/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta te naiset suututte toisillenne. Ajatelkaapas tilanteeseen kaksi miestä, joiden keskustelu ois mennyt kutakuinkin näin:

"Älä sano, että oot tosiaan laittamassa noin pienen paidan päälle, vaikka sulla on tommonen kaljamaha"

"hahaha, joo ehkä oot oikeassa, taidan ottaa vähä löysemmän paidan. Ois kyllä syytä varmaan mennään käymään salilla taas."

Luultavasti olisi tullut nyrkkitappelu :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S koko on kyllä liian pieni noille mitoille jotka annoit.

t 172  58kg m koko  ja pienirintainen

Olen itse myös juuri 172cm 58kg ja käytän todellakin xs ja s koon vaatteita. M aivan liian iso.

No nyt ollaan jännän äärellä, minä myös käytän xs kokoa, mitat 156cm ja 45kg. On jopa s-koon t-paitakin kaapissa.Ehkä tuo onkin sellainen one size fits for all..

Miten niin? Teillä molemmilla on painoindeksi alle 20, eli olette normaalia hoikempia, joten toki s ja xs ovat teidän molempien kokoja. Sitten taas ne m- koot ovat niille normipainoisille, ja L-koot sitten sinne normaalin ylärajoille jne. Ei luulisi olevan liian monimutkaista.

Aloittajankin tilanne on ihan normaali. Paino on epätasaisesti jakautunut. Itselläni on toisinpäin. Olen rintava, mutta hyvin hoikkajalkainen. Uskoisin, että moni tasapaksumpi luulee minun olevan kokonaisuudessaan heitä lihavampi isojen rintojeni takia.

Vierailija
104/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai.. No vissiin mäkin pukeudun sit liian pienii vaatteisiin.. oon 170 pitkä ja aika monta kiloa painavempi kun aloittaja.. ja kylläkin mulla on aika montakin s koon paitaa.. eikö ihmiset ymmärrä että ei se tarkoita sitä etteikö yläosa voisi olla pieni vaikka painaisikin vähän enemmän.. mulla se kaikki paino on esim reisissä, persuksiss ja pohkeissa. Sitäpaitsi etkö ole huomannut eri kauppojen kokojen eroja?

Vierailija
105/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta te naiset suututte toisillenne. Ajatelkaapas tilanteeseen kaksi miestä, joiden keskustelu ois mennyt kutakuinkin näin:

"Älä sano, että oot tosiaan laittamassa noin pienen paidan päälle, vaikka sulla on tommonen kaljamaha"

"hahaha, joo ehkä oot oikeassa, taidan ottaa vähä löysemmän paidan. Ois kyllä syytä varmaan mennään käymään salilla taas."

Älä yritä.

Kaikki työkaverini ovat miehiä,

he nalkuttavat koko ajan toisilleen kaljusta, pitkistä hiuksista,

isosta mahasta, tupakoinnista, rumista vaatteista, karmeasta autosta, rumasta naamasta,

ystävättömyydestä ym. ym.

Miehet loukkaantuvat toistensa sanomisista verisesti ja kihisevät kiukusta, jota sitten puretaan selän takana juoruamalla.

Miesten tyypillinen juoruamishalu on juuri niin valtava,

kuin he mielellään väittävät naisilla olevan.

Vierailija
106/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset on olevinaan niitä sosiaalisesti taitavampia?

Monesti miehet kommentoi ihan suoraan toistensa painoa, oli se sitten läskiä tai lihasta. Eikä siitä kukaan verisesti loukkaannu, yleensä ottaa huumorilla ja toteaa että tottahan tuo.

Jos on faktaa, että joku näyttää esim lihoneen, niin eikö oikea ystävä kysy että onko jokin vialla? Ja oikea ystävä vastaa että on tai sitten ei ole. Eikä suutu.

Ei AP noilla mitoilla mikään keijukainenkaan ole, ellei ole kova urheilemaan ja omaa normaalia enemmän lihasmassaa.

Naisilla on usein harhainen kehonkuva, ollaan oikeasti ylipainosia tai sen rajalla, vaan tuijotetaan jotain vaatekokoja ym, eikä peiliä&vaakaa jotka kertoo totuuden.

Ja samalla kun kansa lihoo, yritetään tehdä lihavasta uutta normaalia, ja oikeat normaalit(eli terveen hoikat) onkin muka anorektisiä.

Tämähän on lähinnä naisten syytä, kun on helpompaa olla kateellinen&katkera, kuin tehdä asialle jotain.

Vierailija
107/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. Mä olen 99,6 painava ja 171 cm pitkä. En mahdu aina edes xxl-vaatteisiin ja juu, kaverit/sukulaiset/lapset/mies huomauttelee. Ei harmita yhtään. Laihdutan sit kun jaksan, viittin tai huvittaa. Siihen asti olen lihava. Paino on murheista pienin meikäläisellä.

Vierailija
108/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti miehet kommentoi ihan suoraan toistensa painoa, oli se sitten läskiä tai lihasta. Eikä siitä kukaan verisesti loukkaannu, yleensä ottaa huumorilla ja toteaa että tottahan tuo.

Jos on faktaa, että joku näyttää esim lihoneen, niin eikö oikea ystävä kysy että onko jokin vialla? Ja oikea ystävä vastaa että on tai sitten ei ole. Eikä suutu.

Ei AP noilla mitoilla mikään keijukainenkaan ole, ellei ole kova urheilemaan ja omaa normaalia enemmän lihasmassaa.

Naisilla on usein harhainen kehonkuva, ollaan oikeasti ylipainosia tai sen rajalla, vaan tuijotetaan jotain vaatekokoja ym, eikä peiliä&vaakaa jotka kertoo totuuden.

Ja samalla kun kansa lihoo, yritetään tehdä lihavasta uutta normaalia, ja oikeat normaalit(eli terveen hoikat) onkin muka anorektisiä.

Tämähän on lähinnä naisten syytä, kun on helpompaa olla kateellinen&katkera, kuin tehdä asialle jotain.

Valehtelet.

Miehet ovat kauhean herkkänahkaisia ja arkoja painostaan, kaljustaan,

isosta mahastaan ym. heikkouksistaan.

Vaimo saa huomauttaa niistä, mutta toinen mies ei.

Kuvailemasi miesten universaali hyväntahtoisuus ja leppoisuus ei oikein käy yksiin sen maailman kanssa, jossa elämme.

Loppuosa kommentistasi -

sovinistista raivoa naisten huonommuudesta - paljastaa erityisen hyvin sinunkaltaisesi miehen arvomaailman.

Et voisi olla kauempana leppoisasta, joviaalista, rehdistä miehestä, jota mielelläsi mainostat muka miehen perikuvana.

Vierailija
109/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tyhmä ja ilkeä ystävä. Jättäisin hajuraon tuohon tyyppiin.

Vierailija
110/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelet.

Miehet ovat kauhean herkkänahkaisia ja arkoja painostaan, kaljustaan,

isosta mahastaan ym. heikkouksistaan.

Vaimo saa huomauttaa niistä, mutta toinen mies ei.

Kuvailemasi miesten universaali hyväntahtoisuus ja leppoisuus ei oikein käy yksiin sen maailman kanssa, jossa elämme.

Loppuosa kommentistasi -

sovinistista raivoa naisten huonommuudesta - paljastaa erityisen hyvin sinunkaltaisesi miehen arvomaailman.

Et voisi olla kauempana leppoisasta, joviaalista, rehdistä miehestä, jota mielelläsi mainostat muka miehen perikuvana.

Kaikki historian suuret filantroopit ja ihmiskunnan pelastajat,

kaikki ihmisoikeus- sekä eläinsuojelujörjestöjen perustajat ja ideoijat ovat aina naisia.

Mitä tämä kertoo miesten hyväntahtoisuudesta?

Naiset pelastavat maailman -

miehet yrittävät tuhota sen, he kunnostautuvat vain ihmisvihaajina naisia kovemmiksi.

Vierailija
111/135 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse painoin 67 kg 170cm pitkänä ja lähes kaikki paidat oli S-kokoa, tai 38. Miksi ei olisi mahdollista?! Housut 40 kokoa... leveä lantio nääs.

Naisilla on pakollinen tarve ahtautua pienempiin vaatteisiin.Miten voi olla mahdollista? Eksäni oli samoissa mitoissa kuin sinä eikä puhettakaan, että olisi mahtunut s-koon vaatteet, vaikka niitä yritti päällensä tunkea. Nykyään käyttää L-koon vaatteita, koska itsekin huomasi asian.

Vierailija
112/135 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki naisen ja miehen eroista tämä :) Miehet eivät yksinkertaisesti loukkaantuisi tuosta, vaan saatetaan yhdessä naureskella omalle kaljamahalle tms.

Vierailija
113/135 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Miksi sinun täytyy ahtautua väkisin pienempiin vaatteisiin? Kai kaverikin näkee silmällä, jos paita on liian pieni.

Vierailija
114/135 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei sit taida olla lainkaan lihasmassaa

t. Urheileva jolla sama koko/paino kuin aplla

Vierailija
115/135 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies hoitaa lihashommat.

Vierailija
116/135 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilevaa nähnykkään :D kuules

Vierailija
117/135 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä kommentteja tutultasi. Jokainen on sellainen kuin on. Ja jos on tyytyväinen itseensä, ei siinä oikein ole muilla paljoa nokan koputtamista.

Enkä minä ainakaan tiedä minkälainen tai minkä kokoinen tai minkä näköinen ihmisen kuuluisi olla. Kauneus on katsojan silmässä. Ja kaikki miellyttävät jotakuta, mutta ei kukaan kaikkia. Minusta se että ihmisen kanssa on mukava olla ja vaihtaa ajatuksia, on paljon paljon tärkeämpää kuin joku mutka tai kurvi jossain. Mutta kuten huomataan, kaikki ei ole mukavia.

Vierailija
118/135 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se s-koko oli hänelle pieni ja hän vitsaili? Hartiatkin voi paidan kokoon vaikuttaa

Vierailija
119/135 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo, ap on normaalipainossa. Tuskin hänellä on "vähän ylimääräistä".

Pikku huomautus vain; noilla mitoilla bmi on ylipainon rajalla jos ei hieman yli.

On se hassua miten eri mallisia ihmiset sitten voi olla! Minä olen 167 cm ja 53 kg, yläosat joudun ostamaan kokoa M, alaosat S ja XS. 

Vierailija
120/135 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tiedämme, ettei vaatekoko riipu pituus-painosuhteesta vaan kehon mittasuhteista, koostumuksesta (esim. juoksijanaisen koko voi olla pienempi kuin salilla käyvän), vaatemerkistä, vaatteen materiaalista sekä pukeutumistyylistä. Ollessani ennen lapsia ap:n mitoissa käytin todellakin S-kokoa: töissä jakku- tai housupuku, vapaa-ajalla ratsastus- ja juoksuvaatteita, kotelopukuja, iltapukuja - kaikki eivät käytä ylisuuria "mukavuusvaatteista", vaan on aloja ja harrastuksia, joissa liian löysät vaatteet saa sut näyttämään avohoitopotilaalta.

Oon usein kuullut naisen arvostelevan, miten toisen naisen paitakoko on muka liian pieni. Arvostelija on itse pienirintainen, ryhditön kyttyräselkä olkapäät edessä, joka nolostellen valitsee itselleen telttakokoja, kun ei osaa kantaa vartaloaan. Tai vaihtoehtoisesti sellainen seksiä kerran vuodessa tapaus, jonka mielestä muut naiset pukeutuu paljastavasti ja ovat tyrkyllä, kun taas hän on suuri älykkö eikä sen takia saa miestä.

Tuo on muuten totta, että miehet pahoittavat todella kovaa mielensä toisten miesten kommenteista. Hiukset, vyötärö ja sitten se alue, jota he tsekkailevat saunailloissa. Arvosteltu tottakai naureskelee saamalleen arvostelulle, mutta katsokaapa, miten käytös muuttuu. Ja miten pitkävihaisia he voivat loukkattuina olla!

Ap, sinä älä muuta käytöstäsi. Pysy S-koossa. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi