Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olkipa hieno tyttöjen ilta eilen :( Kaveri alkoi mollata painoani ja nyt tullut useita viestejä "et kai suuttunut?"

Vierailija
17.09.2017 |

No kyllä suutuin ! Ei tee mieli enää ottaa yhteyttä. Kyseessä ei siis mikään hyvä ystävä,emmekä olleet ennen lähteneet juhlimaan kahdestaan. Halusi lainata minulta yhtä paitaa ja alkoi sitten ihmetellä kokolappua "eikö S oo sulle liian pieni?" Mukava ilta tyssäsi sitten siihen. että tämä ihminen vakaasti päätti minun käyttävän liian pieniä vaatteita! Ja koetti antaa hyvää tarkoittavia neuvoja, etten tee itseäni naurettavaksi.
Juu, arvatkaa vain lähdimmekö baariin?! Ja tänä aamuna on tullut sitten tyyliin kymmenen viestiä " Ethän sä suuttunut ?"

Olen 168cm ja pitkä ja painan 68kg, käytän enimmäkseen S-koon paitoja, housut ovat kokoa M/L koska lantioni on niin leveä.

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Olisit vain sanonut että ei, ihan sopiva :) kaikesta sitä nykyään suututaankin.

Vierailija
2/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ette edes lähteneet ovesta ulos, vaan ystävä töksäytteli loukkauksia jo kotona vaatekaapin luona?

Minä olisin kyllä silti lähtenyt ulos,

jos en sen kaverin kanssa, niin yksinäni hauskaa pitämään ja seuraa etsimään.

Eivätkö muut naiset uskalla lähteä ulos ilman seuraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S koko on kyllä liian pieni noille mitoille jotka annoit.

t 172  58kg m koko  ja pienirintainen

Vierailija
4/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Olisit vain sanonut että ei, ihan sopiva :) kaikesta sitä nykyään suututaankin.

Tuskin jäi siihen että huomautti, vaan jäi jankkaamaan ja inttämään. Mä niin tiedän tuon ihmistyypin, on rasittava.

Vierailija
5/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kymppi pois.

Vierailija
6/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse myös juuri 172cm 58kg ja käytän todellakin xs ja s koon vaatteita. M aivan liian iso.

Vierailija
7/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaat sille "Suutuin."

8/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän 170 cm pituisena ja saman painoisena kuin ap, M-koon paitoja. Joku yksittäinen S-koko löytyy myös, mutta ovat reilua mitoitusta ja näin ollen käytännössä M-kokoa. Espritin vaatteista taas osa on XXXL-kokoa. Omituinen mitoitus noilla.

Itse olisin kyllä laukonut mielipiteeni tuon kaverin kommenteista jo tapahtumahetkellä, niin ei tarvitsisi sen kauemmin tuollaista kuunnella.

Vierailija
9/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti tarkoitti hyvää. Kireä vaate ei näytä hyvältä päällä, oli koko mikä vain... Siis jos on vähän ylimääräistä. Itse olen raskauden jälkeen 59 kg ja 164 cm ja pienirintainen, paitakoko silti M. Leveä lantio ja housut saa aina olla isommat.

Hän ajatteli parastasi. Avaa silmäsi.

Vierailija
10/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa, että suutuit. Ja syystä, koska tuttavasi on ilkeä ja ikävä ihminen.

Vierailija
11/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa todellakin lyhyesti, että suutuit. Sen jälkeen täysi hiljaisuus. Saat pukeutua vaikka xxs vaatteisiin, ei kuulu asia muille.

Vierailija
12/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Porvoossa ollaan herkempiä.

Typeryyttähän tuo nyt on molemmilta, jos kuvitellaan, että S koko on kaikkialla samankokoinen.

Vierailija
13/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, ap on normaalipainossa. Tuskin hänellä on "vähän ylimääräistä".

Vierailija
14/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti tarkoitti hyvää. Kireä vaate ei näytä hyvältä päällä, oli koko mikä vain... Siis jos on vähän ylimääräistä. Itse olen raskauden jälkeen 59 kg ja 164 cm ja pienirintainen, paitakoko silti M. Leveä lantio ja housut saa aina olla isommat.

Hän ajatteli parastasi. Avaa silmäsi.

Eikä ajatellut. Halusi loukata.

Vierailija
15/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen huomauttelija - on vain luonteeltaan ilkeä ihminen.

Nyt on sun tilaisuus vetää raja. Voit selittää kuin idiootille, että mikä sun vaatekoko on.

Muu ei auta kun haluaa vain loukata.

Vierailija
16/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175 cm ja 58 kg. Käytän L- kokoisia vaatteita ja 42 kokoa. Pienemmät ei sovi😞

Vierailija
17/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkin s-kokoa paita oli? Toisen malliston L on toisen malliston S... Itse olen 165 cm, painan 53 kg eikä mitään toivoa mahtua esim Zaran S-koon vaatteisiin.

Vierailija
18/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä olet noilla mitoille laiha läski. Lihaksikas ja urheilullinen painaa enemmän, mutta silti voi olla pienikokoinen.

Vierailija
19/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkin s-kokoa paita oli? Toisen malliston L on toisen malliston S... Itse olen 165 cm, painan 53 kg eikä mitään toivoa mahtua esim Zaran S-koon vaatteisiin.

Zara on espanjalainen ketju, joten siellä koot n. paria numeroa pienempiä kuin Pohjoismaissa.

Vierailija
20/135 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo, ap on normaalipainossa. Tuskin hänellä on "vähän ylimääräistä".

Pituus -110?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi