Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä mies joka ei vaan tunnu oikealta. Kokemuksia?

Vierailija
16.09.2017 |

Mainio mies. Uskollinen, rakastava, osaa monenlaista ja seksissä todella hyvä.
Mutta kun muuten on tosi vaikeaa tää eikä kolahda. Siis omalta osalta.
Siis tykkään olla hänen kanssaan, missään ei ole MITÄÄN VIKAA, mutta jotain puuttuu.
Tässä olisi mies joka olisi ns järkevä valinta.
Ollaan siis molemmat 35 ja yksi liitto takana.
Oletteko jatkaneet suhdetta vai lopettaneet ns ilman syytä:
Voiko oppia ajan kanssa rakastamaan ns täysillä.
Äh en tiedä mitä tehdä.

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, minäkin jotakin vastaan... Tuntenut erään ihkun miehen ja ohimennen jutskaillut. Alkoi tulla tunteita ja tämä ihminen rohkaistui kertomaan halustaan edetä. Minä sitten panikoiduin ja karkasin. Eron jälkeen ollut ilman suhdetta vuosikaupalla, keskittänyt huomioni päänkasaukseen ja lapsenkasvatukseen. Nyt sitten kärvistellään...

Hyvä mies se on, pari lasta saanut aikuisiksi, ihan hemmetin älykäs ja sen sellaista. En tiedä. Always look at the bright side of life?

Sunnuntaijatkoja, ainakin syystuuli ja päivänpaiste hellii jos ei kukaan muu;)[/

Mulle kävi noin viimeksi. Tapasin ihanan miehen, seurusteltiin. Hän hakusi edetä ja Mä panikoiduin ja ero tuli.

Rakastan häntä edelleen ja kaduttaa joka päivä

Vierailija
22/110 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Kouluttautunut, vakituisessa hyväpalkkaisessa työsuhteessa oleva urheilullinen mies, joka olisi halunnut parisuhteeseen kanssani. Miehessä ei ollut mitään vikaa, hän oli sosiaalinen, huomioonottava ja mukava. Ongelma oli seksuaalinen vetovoima; tämä mies oli niin friend-zone kuin vain voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kolahti kolmen kuukauden tapailun jälkeen mies, josta aluksi ajattelin että en tule ikinä kiinnostumaan romanttisesti. Tosin seksiäkin oli vasta sitten, kun kolahti. Ja se olikin sitten menoa, koska se seksi oli (ja on yhä) taivaallista!

Miksi menette sänkyyn miehen kanssa, joka ei kolahda? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt.

Koska en fyysisesti halua miestä, joka ei kolahda. Kosketus tm on vain vastenmielistä, en kiihotu vaan ennemminkin toistapäin. Selventääkö?

Vierailija
24/110 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Minä oon kuulemma tuo "hyvä mies joka ei tunnu oikealta". En tiedä miksi en herätä seksuaalista vetovoimaa

Vierailija
25/110 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Kouluttautunut, vakituisessa hyväpalkkaisessa työsuhteessa oleva urheilullinen mies, joka olisi halunnut parisuhteeseen kanssani. Miehessä ei ollut mitään vikaa, hän oli sosiaalinen, huomioonottava ja mukava. Ongelma oli seksuaalinen vetovoima; tämä mies oli niin friend-zone kuin vain voi.

Miksi mies oli niin friend-zone? Eikö ollut tarpeeksi jännittävä rikollinen tai koulukiusaaja? Pitäisikö olla pelimies jolla 300 naista kaadettuna?

Vierailija
26/110 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei taida olla tarpeeksi jännä. Aika surullista, että nelikymppinen nainen vieläkin etsii jotain perhoset mahassa kokemusta :/

Minä olin yli viisikymppinen kun tapasin nyksäni, enkä olisi tyytynyt vähempään kuin perhoset mahassa kokemuksiin. Miksi olisi pitänyt? Ja joo, on tosi "jännä" mies; kiltein, huomaavaisin ja epäitsekkäin ihminen, jonka koskaan olen tavannut.

Vierailija
27/110 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tähän siis kokemuksia kaipaisin ?

Ap

Samaa mieltä kuin edelliset: älä tuhlaa miehen ja omaa aikaa enää enempää. Omakin kokemus on, olen jopa kahteen kertaan yrittänyt seurustella miesten kanssa, jotka olivat mukavia ja kaikin puolin hyviä miehiä, toinen heistä hyvä sängyssäkin. Mutta kun tunne puuttui, niin tapaamiset muuttuivat yhä väkinäisemmiksi ja aloin vältellä ennen kaikkea seksiä. Jos ei muuten onnistunut niin kehitin riidan, ettei tarvitsisi mennä sänkyyn. Ensimmäinen suhde kesti 1.5 vuotta, toisessa tajusin luovuttaa vajaan vuoden jälkeen, kun tajusin että ihan samasta asiasta on kyse; mukava mies mutta ei sellainen jota haluaisin seksi- tai parisuhdekumppanina.

Vierailija
28/110 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tuhlaa ja kuluta enää hänen aikaansa.

Hyvä neuvo - koska et osaa arvostaa hyvää miestä, lemppaa hänet ja anna muille.  Hyvistä suomalaisista miehistä on pulaa.  Näin saat aikaa itsellesi etsiessäsi  baareista "ihannemiestäsi". Ehkä löydät jännittävän miehen juoppoporukasta, vaimonhakkaajan? vieraissajuoksijan?  - Siinäpä jännitystä elonpolulle.

Voi luoja !   Mikä teitä ihmisiä vaivaa !!! 

Vierailija
29/110 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samanlainen tilanne kuin ap:llä... olen tavannut kaikin puolin kunnollisia ja hyviä miehiä, mutta en vaan syty heistä. Olen varmaan klassinen nainen ainakin palstamiesten mielestä, sillä haluaisin "jännämiehen". Olen umpikujassa kun riskiä en viitsi tässä elämänvaiheessa ottaa, kun omat asiani olisivat tasaisesti ja saatu mallilleen. Lähipiirini ei myöskään sulattaisi renttua miestä. Niin, olen poikkeus tuttavapiirissäni, sillä kaikilla muilla tuntemillani naisilla on juuri nuo oikein hyvät ja kunnolliset aviomiehet, ja ovat niihin tyytyväisiä. Kukaan ei siis ymmärrä ongelmaani. Miksei minulle riitä tavallinen mies? En keksi tähän itse vastausta. Ainoa mikä minut erottaa noista tuntemistani naisista on se, että heillä on ollut hyvä isäsuhde, itselläni ei. Voisiko tämä jotenkin vaikuttaa miesmakuni kehittymiseen tällaiseksi? 

Vierailija
30/110 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisit hänen kanssaan mieluummin kuin olisit olematta?

Vierailija
31/110 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että moni menee yksiin sen ensimmäisen hyvän miehen löydettyään, ilman ihmeempiä suuria tunteita ja ajattelematta sen kummemmin onko juuri hän se oikea. Ympäristön paine on vieläkin niin kova. Sitten petetään mieheltä salassa.

Vierailija
32/110 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi pitää asiat ja keskustelut viedä aina ääripäihin. Alkaa heti meuhkata siitä kuinka haluaa jonkun juopon, naistenhakkaajaan tms. Eihän tässä nyt siitä ole kysymys ollenkaan että sellainen mies olisi parempi vaihtoehto tai että sellainen mies toisi perhosia vatsaan. Ei todellakaan. Taidatte olla hieman yksinkertaisia ihmisiä.

On olemassa helvetisti hyviä miehiä joista osa kolahtaa ja osa ei.

Yleensä sen tietää kun sellaisen kohtaa mutta joskus menneisyyden traumat estää tuntemasta jotain sellaista jota oikeasti voisi tuntea. Tai sitä ei tunne heti. Siksi asioita pohditaan ja mietitään eikä luovuteta heti että " siinäpä oli tylsä mies".

En vaan käsitä miksi asioista ei voi jutella normaalisti.

Vierailija
33/110 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi teitä rassuja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tuhlaa ja kuluta enää hänen aikaansa.

Hyvä neuvo - koska et osaa arvostaa hyvää miestä, lemppaa hänet ja anna muille.  Hyvistä suomalaisista miehistä on pulaa.  Näin saat aikaa itsellesi etsiessäsi  baareista "ihannemiestäsi". Ehkä löydät jännittävän miehen juoppoporukasta, vaimonhakkaajan? vieraissajuoksijan?  - Siinäpä jännitystä elonpolulle.

Voi luoja !   Mikä teitä ihmisiä vaivaa !!! 

Mikä ihme vaivaa ihmistä, joka kuvittelee ilmeisen tosissaan, että naiset hakevat jotain juoppoa, pettäjää tai hakkaajaa? Kerroin edellä yrittäneeni kaksi kertaa rakastua ihan tavalliseen mukavaan mieheen onnistumatta siinä. Ei silti olisi tullut pieneen mieleenikään etsiä jotain "jännämiestä". Mutta en myöskään näe syytä jäädä seksittömään (koska halua ei kertakaikkiaan ole, jos mies ei ole sellainen joka sytyttäisi seksuaalisesti) suhteeseen. Ennen nykyistä suhdettani olin seitsemän vuotta sinkkuna ja hyvä niin, koska jos olisin tyytynyt johonkin vähempään, en olisi koskaan tavannut nykyistä miestäni, joka vei jalat alta ja perhoset lentelivät vatsassa. Ja on maailman kiltein, kunnollisin, huomaavaisin, välittävin mies. Ei todellakaan juo tai hakkaa tai anna pienintäkään merkkiä siitä, että pitäisi epäillä hänen pettävänkään.

Lapsellisia nuo väitteet, että miehen pitää olla "jännä". Ihminen, joka tuollaisia tosissaan toistelee, on jäänyt kehityksessään yläasteikään.

Vierailija
34/110 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mennyt aina suhteesta toiseen? Kuinka kauan olet ollut yksin? Etenetkö suhteissa nopesti sänkyyn asti ilman tunnetta oikeasta?

Vierailija
35/110 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nro 33 ja aamen hallelujah!

Vierailija
36/110 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jatkaisi. Suurin osa miehistä on ihan kunnollisia, mutta jokin syyhän siihen tarvitaan, että muodostaa parisuhteen. "Ihan kiva" ei ole riittävä syy.

Jos molemmat haluavat järkiavioliittoa, niin siinä oppii rakastamaan. Rakkaushan on toisen kunnioittamista ja toiselle hyvää tahtomista. Mutta jos haluaa miehen, joka ei olevain "joku", niin se rakastaminen ei riitä.

Vierailija
37/110 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mahdollisimman pian. Tuhlaat myös hänen aikaansa löytää onni.

Vierailija
38/110 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene suhteesta toiseen nopeasti. Olen ollut yksin ennen tätä miestä reilusti yli vuoden kun käsittelin eroa edellisestä.

Siihen en todell halunnut ketään. Kun koin olevani eheytynyt itseni kanssa aloin katsella maailmaa sillä silmin että mies voisi taas tulla elämään. Aloin käymään treffeillä ja sieltä löytyi sitten tämä mies.

Ap

Vierailija
39/110 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alapää litisee ihan mainiosti. Kuten jo aiemmin kerroin, seksi toimii erittäin hyvin ja koen että välillämme on tunteita.

Ap

Vierailija
40/110 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ei jatka eikä sitten parempaakaan löydä? :( jos ei koskaan löydä sellaista, joka kaikin tavoin olisi se oikea? Kaduttaako sitten ettei ottanut sitä vähiten huonoa vaihtoehtoa? Yksinkään en pärjäisi..

-ei ap, mutta samaa miettinyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi