Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu just nyt?

Vierailija
16.09.2017 |

Meillä sauna lämpiää, mies auttaa teiniä viimeisissä jutuissa ennen kirjoituksia, kaksi nuorempaa ulkona. Minä otin valkkarilasillisen ja tulin koneelle kuuntelemaan hömppää ja nautiskelemaan.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä, mä tulin just töistä ja oon paskalla. Ei muita jäseniä perheessä.

Vierailija
2/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on yläkerrassa koneella, mies sienessä, koira ulkona ja itse pönötän alakerrassa palstailemassa:) Letkeä lauantai siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna lämpenee täälläkin. Vaikka kävin aamulla uimassa, niin palelee vieläkin. Voi toki johtua siitä, että ennen sitä sienimetsässä. Sienet juuri sain säilöttyä, siideri ja hömppää. Hyvää lauantaipäivää kaikille palstailijoille.

Vierailija
4/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tultiin ulkoa ja nyt odotellaan että vesi lähtee kiehumaan, saa sitten nakata spagetit kiehumaan.

Vierailija
5/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen laittoi äsken netissä täysin suoran "haluaisitko harrastaa seksiä kanssani"-viestin mutta hänellä ei ole kuvaa esillä. Kysyin äsken kuvaa ja innolla odotan minkälainen suohirviö sieltä paljastuu. Nimittäin yhtälö suora seksiehdotus+viehättävä ulkonäkö ei ole mahdollinen.

Vierailija
6/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kotona asuva (erillisessä pienessä talossa) aikuinen poikamme leikkaa ruohoa. Mies menee perässä trimmerin kanssa ja ottaa puiden ja puskien aluset. Minä alan nyt nuijimaan ulkofilettä ja teen wienerleikkeet, sekä perunamuusia. Jälkkäriksi teen suklaatiramisukakun. Pitäisi myös tehdä huomiseksi joku kakku, kun tulee vieraita.

Vierailija
7/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vanhinta lasta leikkii nerf -pyssyillä. Yksi lapsista on puistossa kaverin kanssa, ja nuorin nukkuu päiväunia tässä sohvalla mun kans. Mies on töissä. Tiskikone ja pyykkikone päällä. Mä mietin oisko tääl netis mitään kivaa lukemista..

Vierailija
8/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero vetelee vielä sikeitä, minä makoilen vieressä. Kukkanen rapistelee oksiaan yöpöydällä (sellainen kun Raitamatti) ja isäntä pystyttää pihalla aitaa kaverinsa kanssa. Ruuanlaittoa suunnittelin seuraavaksi, kunhan tämä pieni tästä vierestä heräilee ensin.

Vierailija
9/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku nainen laittoi äsken netissä täysin suoran "haluaisitko harrastaa seksiä kanssani"-viestin mutta hänellä ei ole kuvaa esillä. Kysyin äsken kuvaa ja innolla odotan minkälainen suohirviö sieltä paljastuu. Nimittäin yhtälö suora seksiehdotus+viehättävä ulkonäkö ei ole mahdollinen.

No hyh. Oles nyt varovainen:)

Vierailija
10/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan alakerran sohvalla ja mua ketuttaa. Mies ylhäällä sohvalla ja kattoo telkkaa ja mököttää kun en jaksanut ja osanut kantaa yhtä ikean huonekalulaatikkoa yläkertaan. Suuttui ja kantoi itse.

Vieraitakin tulossa ja kakunleipominen kesken miehellä.

Pyykkikone ja tiskari päällä.

Teini pelaa omassa huoneessaan.

Veetuttaa kun aina ja kaikki vaan huutaa ja tiuskii mulle. Parhaani yritän.

Tää on ihan suolesta.

Vierailija
11/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu, mä makaan lattialla maton päällä ja vauvapalstailen. Kuuntelen tiskikoneen hurinaa ja suunnittelen siivouksen aloittamista. Ei lapsia.

Vierailija
12/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi lapsista (teini)on yläkerrassa koneella, nuorempi tytär (tosin teini jo hänkin) on tallilla. Mies makaa sohvalla ja katsoo urheilua. Minä istun vierashuoneessa ja itken (ja palstailen).

Vierailija
13/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti rumpuilemaan ja teini mopoilemaan. Jäin hamsterin kanssa kotiin, katson vanhoja got-jaksoja sivusilmällä. Suklaalevy huutaa mua tuolta kaapista.

Vierailija
14/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-v on lähdössä poikaystävän luo ja sieltä ystävän 18-v bileisiin. 15-v on huoneessaan, veikkaan että katsoo Netflixiä. Mies grillaa ulkona. Toinen koira nukkuu sohvalla ja toinen tuli just haukottelemaan viereeni ja huitoo tassulla rapsutuksia. Minä lähden hinnoittelemaan kirpparikamoja ja sitten koirien kanssa mersään lenkille. Jos löytäsi vaikka sieniä.

Vierailija
15/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua mitä mies ja lapset tuolla hommailee, olen löhönnyt koko päivän sängyssä. 

Vierailija
16/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu kattoo telkkaa, Peetu nukkuu. Kaisa ja Laura leikkivät barbeilla. Joonas, Olavi ja Tuomas ovat pihalla leikkimässä. Konsta hakkaa halkoja ja Risto halusi auttaa. Kari lämmittää saunaa. Tuuli ja Teppo syöttävät kanoja. Eeva ja Mirja leipovat pullaa. Saara imuroi. Veera on huoneessaan, en tiedä mitä tekee. Matti, Olli, Virpi ja Taneli ovat uimahallissa. Minä makaan sohvalla ja surffaan aaveellä.

Vierailija
17/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa sanoo.

Vierailija
18/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaan alakerran sohvalla ja mua ketuttaa. Mies ylhäällä sohvalla ja kattoo telkkaa ja mököttää kun en jaksanut ja osanut kantaa yhtä ikean huonekalulaatikkoa yläkertaan. Suuttui ja kantoi itse.

Vieraitakin tulossa ja kakunleipominen kesken miehellä.

Pyykkikone ja tiskari päällä.

Teini pelaa omassa huoneessaan.

Veetuttaa kun aina ja kaikki vaan huutaa ja tiuskii mulle. Parhaani yritän.

Tää on ihan suolesta.

Kuulostaa ihanalta elämältä.

Vierailija
19/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on synttäripäivä, joskin vietän sen olosuhteiden pakosta yksin. Ostin Alkosta viikolla vähän herkkuja: korkkasin äsken ilmastoitumaan pullon Châteauneuf-du-Pape Vieux Lazaret Rouge 2013. Saunankin ajattelin lämmittää tuossa illemmalla. Saunan jälkeen maistuu lasillinen Glenmorangie Grand Vintage 1990 eli siis parasta vuosikertaa. ;) Hieman on vielä iltaohjelma avoinna, mutta varmaan katson Breaking Badin viimeisen kauden jaksoja Netflixistä. 

Vierailija
20/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla lekotellaan, kuunnellaan musiikkia ja juodaan kahvit konjakin kera.

Raksuja syödään pussista.

Kohta ruvetaan tekemään lähtöä lätkämatsiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän