Mitä teillä tapahtuu just nyt?
Meillä sauna lämpiää, mies auttaa teiniä viimeisissä jutuissa ennen kirjoituksia, kaksi nuorempaa ulkona. Minä otin valkkarilasillisen ja tulin koneelle kuuntelemaan hömppää ja nautiskelemaan.
Kommentit (113)
Tulin äsken töistä ja lähdettiin miehen ja meidän kaverin kanssa ajelemaan johonkin viidenkymmenen kilometrin päähän huoltsikalle kahville, kun nuo ukot testaa samalla tänään asennettuja poppiksia. Eli vähän teinimeininkiä tällee yli kolmekymppisiltä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on koirien kanssa metsälenkillä, teini lueskelee kirjoituksiin ja minä alan juuri tehdä kasvissosekeittoa ja paistan samalla teinille pari ylppäritsemppipullaa pakkasesta.
Oi että jes, mahtavaa!😊
Mökillä. Mies nukkuu, koska aikainen töihin meno. Aikasemmin saunottiin, katsottiin netflix-leffa ja juotiin iltateet. Nyt
selailen sängyssä nettiä ja odottelen, että takan pellin voisi laittaa kiinni. Taidan vielä käydä huussissakin.
Pitkä työpäivä takana, istun sohvalla ja juon tuon yhen siiderin ennen ku meen suihkuun. Mies pelaa ja puhuu kavereillensa headsetin kautta. Ihanaa päästä nukkumaan pian <3
Oon touhunnut taaperomme kanssa päivän. Vähän siivoillut ja kokkaillut. Miehellä on töissä ja kotona nyt muita kiireitä. Sain taaperon nukkumaan ennen ysiä. Nyt juon oluen ja katson telkkaria. Mietin omia asioitani, muunmuassa kuinka hermostuttaa kun huomenna tapaan ihastukseni toistamiseen. Ihastus on vahvaa molemmin puoleista. Mietin kuinka minä perheellinen nuori nainen tämmöiseen lähdin..kaikki kotona kuiten ihan ok
Vierailija kirjoitti:
Oon touhunnut taaperomme kanssa päivän. Vähän siivoillut ja kokkaillut. Miehellä on töissä ja kotona nyt muita kiireitä. Sain taaperon nukkumaan ennen ysiä. Nyt juon oluen ja katson telkkaria. Mietin omia asioitani, muunmuassa kuinka hermostuttaa kun huomenna tapaan ihastukseni toistamiseen. Ihastus on vahvaa molemmin puoleista. Mietin kuinka minä perheellinen nuori nainen tämmöiseen lähdin..kaikki kotona kuiten ihan ok
Sitä sietääkin miettiä. Yök.
Vierailija kirjoitti:
pannulla muhii vähänniinkun chilicon carne, tosin tässä on sieniä, mustapapuja ja härkistä. Lisäksi ruusukaalia ja jasmiiniriisiä. juuri otin lasin punkkua. kotona on seurana koira, mies on pelissä ja teini kaverillaan yötä. Oikein lepposaa.
Chili SIN carne, tuo nimitys on oikea, kun on lihattomasta ruoata kyse.
Mies pelaa, koira nukkuu eteisessä ja vauva mun vieressä, ite tässä sängyllä vaan makoilen.
Katsotaan tytön kanssa Lina Wertmüllerista kertovaa dokkaria, tai oikeastaan tyttö katsoo :D itse tietokoneella, mies lukee Suomen Kuvalehteä tuossa vieressä ja nuorempi selaa matkoja Italiaan tuosta sokumentista inspiroituneena :) äsken syötiin ja nyt napostellaan, koska mies toi kaupasta da capoja ♥️