Mitä teillä tapahtuu just nyt?
Meillä sauna lämpiää, mies auttaa teiniä viimeisissä jutuissa ennen kirjoituksia, kaksi nuorempaa ulkona. Minä otin valkkarilasillisen ja tulin koneelle kuuntelemaan hömppää ja nautiskelemaan.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa sanoo.
No nyt sun on ihan pakko kertoa, me halutaan tietää.
Vanhempi tyttö (10) yksin junassa menossa mummilaan, nuorempi (7) syömässä sienipiirakkaa veljensä (11) kanssa, mä oon sohvalla peiton alla palsatailemassa ja "ottamassa torkkuja". Mies tekee tietsikalla hommia keittiössä
Lapsi 6 v meni leikkimään ulos naapurin lasten kanssa. Koirat makaa sohvalla. Laitoin just takkaan tulen ja katson jonkun dokumentin. Samalla syön katkarapusalaattia.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi tyttö (10) yksin junassa menossa mummilaan, nuorempi (7) syömässä sienipiirakkaa veljensä (11) kanssa, mä oon sohvalla peiton alla palsatailemassa ja "ottamassa torkkuja". Mies tekee tietsikalla hommia keittiössä
Kerro heti resepti sienipiirakkaan, joka maistuu noin nuorillekin!
Vierailija kirjoitti:
mies auttaa teiniä viimeisissä jutuissa ennen kirjoituksia
Awwwww
Vierailija kirjoitti:
Makaan alakerran sohvalla ja mua ketuttaa. Mies ylhäällä sohvalla ja kattoo telkkaa ja mököttää kun en jaksanut ja osanut kantaa yhtä ikean huonekalulaatikkoa yläkertaan. Suuttui ja kantoi itse.
Vieraitakin tulossa ja kakunleipominen kesken miehellä.
Pyykkikone ja tiskari päällä.
Teini pelaa omassa huoneessaan.
Veetuttaa kun aina ja kaikki vaan huutaa ja tiuskii mulle. Parhaani yritän.
Tää on ihan suolesta.
En ihmettele vaikka tiuskiikin. Kuulostaa siltä, että mies tekee kaiken teillä tai sitten tämä on Provo.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa sanoo.
Tämä sensuroidaan varmaan mutta lapset on mummolla hoidossa ja me nakuiltiin miehen kanssa olkkarin matolla ja nyt se nukahti sohvalle ja mä makaan nakuna toisella sohvalla ja syön sipsejä. Puen vasta kun pitää hakea lapset.
Vierailija kirjoitti:
Teemu kattoo telkkaa, Peetu nukkuu. Kaisa ja Laura leikkivät barbeilla. Joonas, Olavi ja Tuomas ovat pihalla leikkimässä. Konsta hakkaa halkoja ja Risto halusi auttaa. Kari lämmittää saunaa. Tuuli ja Teppo syöttävät kanoja. Eeva ja Mirja leipovat pullaa. Saara imuroi. Veera on huoneessaan, en tiedä mitä tekee. Matti, Olli, Virpi ja Taneli ovat uimahallissa. Minä makaan sohvalla ja surffaan aaveellä.
Monta lasta teillä on????😂
Vierailija kirjoitti:
Onpa nolo ketju.
Päinvastoin. Piti laittaa sauna päälle, kun kerta muillakin on. Paleltaa. Kuuntelen radiosuomipopinpäivää ja kauhistelen, miten huonoa nuorisomusiikki on nykyään. Liha-sieni-juurespata porisee.
Vierailija kirjoitti:
Teemu kattoo telkkaa, Peetu nukkuu. Kaisa ja Laura leikkivät barbeilla. Joonas, Olavi ja Tuomas ovat pihalla leikkimässä. Konsta hakkaa halkoja ja Risto halusi auttaa. Kari lämmittää saunaa. Tuuli ja Teppo syöttävät kanoja. Eeva ja Mirja leipovat pullaa. Saara imuroi. Veera on huoneessaan, en tiedä mitä tekee. Matti, Olli, Virpi ja Taneli ovat uimahallissa. Minä makaan sohvalla ja surffaan aaveellä.
Tässä tuli niin paljon porukkaa, että ainakin minä tajusin trölliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa sanoo.
Tämä sensuroidaan varmaan mutta lapset on mummolla hoidossa ja me nakuiltiin miehen kanssa olkkarin matolla ja nyt se nukahti sohvalle ja mä makaan nakuna toisella sohvalla ja syön sipsejä. Puen vasta kun pitää hakea lapset.
Tosi hooceetä!
Sähkömies asentaa rempatulle kuistille sähköjä, mies puhuu pihalla yritykseensä liittyvää puhelua, kuopus leikittää kissaa, esikoinen askartelee kaverinsa kanssa huoneessaan ja minä odottelen palatsille että kaffet tippuu.
5v pelaa Mariota sohvalla. 7v kurkkii vieressä ja neuvoo. Mies ja minä tavattiin just sängyllä. Selaillaan vaan nettiä.
Tekis mieli kokeilla päikkäreitä mut ku noi alkaa kuitenki kohta huutaa. Jos nukahdan, mies on äkeissään kun nousi aikaisemmin. Se haluais varmaan kans nukkua. Kehtaanko nukahtaa?
Vanhimmainen 18v ja nuorin 13v ovat kaupassa, keskimmäinen 15v kuuntelee levyjä ja on koneella. Itse istun sohvannurkassa ja palstailen, telkkarissa pyörii joku kanava taustahälynä.
Täsä mietin että jaksaisko kohta nousta ylös ja vetäisikö jotain mömmöä tähän krapulaan.
5v pelaa Mariota sohvalla. 7v kurkkii vieressä ja neuvoo. Mies ja minä tavattiin just sängyllä. Selaillaan vaan nettiä.
Tekis mieli kokeilla päikkäreitä mut ku noi alkaa kuitenki kohta huutaa. Jos nukahdan, mies on äkeissään kun nousi aikaisemmin. Se haluais varmaan kans nukkua. Kehtaanko nukahtaa?
Kävin just röökillä ulkona ja sen jälkeen paskalla. Nyt koitan katsoa Netflixiä muttei siellä oikein ole mitään. Alan varmaan dokaamaan ja itken itseni uneen myöhemmin.
Siivoan tyttären keräämiä suppilovahveroita, mies käymässä kaupoilla ja veneellä.
Ei tapahdu mitään. Istun sohvalla ja jahkailen muutamaan vaikeaan tehtävään ryhtymistä ja lykkään niitä mm. palstailemalla.