Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu just nyt?

Vierailija
16.09.2017 |

Meillä sauna lämpiää, mies auttaa teiniä viimeisissä jutuissa ennen kirjoituksia, kaksi nuorempaa ulkona. Minä otin valkkarilasillisen ja tulin koneelle kuuntelemaan hömppää ja nautiskelemaan.

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla ja odottelen että pesukone lopettaa. Illalla sauna ja uinti.

Vierailija
62/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikone on päällä, mies puhuu puhelimessa ja tekee työhommia tietokoneella. Mä istun sohvan nurkassa ja palstailen ja syön karkkia. Kissa kuorsaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin aamupvällä miehen kanssa sienimetsässä. Sitten ruuanlaittoa viinilasi kädessä. Teinit kavereillaan ja ukkopaha päikkäreillä. Mä olin just mukavuusalueeni ulkopuolella ja askartelin 😊. Nyt vielä viiniä ja sohvaa.

Vierailija
64/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jäätävä riita menossa. Arktinen ilmapiiri. Mies käyttäytyi mua kohtaan typerästi aamulla ja syyllistyi älyttömään valheeseenkin, mistä minä suutuin ja annoin varmaan tulla terävällä kielelläni vähän yli tarpeenkin. Nyt mies loikoo sängyllä ja lukee kirjaa ja minä istun olohuoneessa ja katson telkkaria. Oon edelleen vihainen miehelle siitä aamuisesta tonttuilustaan ja valehtelustaan ja mies ilmeisesti vihainen minulle.

Vierailija
65/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istua kyyhötän poikamies asunnossani ja selaan nettiä. Kämppä siisti (kumma kyllä). Tunnin päästä ilta-ajolle autolla kaupungille.

Vierailija
66/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin just miehen kanssa.makoillaan sohvalla,mies torkkuu.minä pyörin netissä ja odotan että sauna lämpiää.kissa kuorsaa vieressä785

Vierailija
67/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miten koirasta saa tehtyä lämpimän taljan. Mies tilaa juuri matkaa Pariisiin, hyvä että käväisee jossain, huomiseksi kotiin. Kaikki kolme teiniämme grillaamassa, minä viimeistelen kalalautasta.

Vierailija
68/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun vessassa paskalla, mies väsää smoothieta keittiössä ja purkaa muuttolaatikoita.

Vierailija
69/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sängyssä ja katson Netflixiä, teini sohvalla tekemässä samaa, mies ja poika pojan turnauksessa. Juuri mitään hyödyllistä ei ole tullut kotona tänään tehtyä.

Vierailija
70/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitelen miehen kanssa whatsapin yli ja kuuntelen vatsassa peuhaavaa esikoista. Tosi voittajafiilis :/

Vierailija
71/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koneella niin kuin jokainen muukin ilta. Koiran kanssa sitä ennen ulkona. Ärsyttää kun voisin samaan aikaan olla  erään bändin keikalla, mutta  ei tullut taaskaan yksin lähdettyä ja koiran hoito ja kulkemisongelmat siihen päälle. On kyllä rattoisaa taas. Kunnon vaatteitakin olisi kerrankin mitä päälleen laittaa. No, eipä niille tule tällä pelillä käyttöä.

Vierailija
72/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skumppaa venäläisistä kristallilaseista sohvalla. Katsellaan Herban ja kumppanien suihkurallia telkkarista.

Ehkä haemme kohta valkkaria viinikaapista.

Vierailija
73/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että saan ladattua uuden pelin ja pääsen pelaamaan. 

Vierailija
74/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukuttaa 3 vuotiasta yläkerrassa. 2kk vauva heräilee iltapäikkäreiltä, tuhinaa kuuluu. Kohta haen hänet pesulle ja imetykseen.

Vierailija
75/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuu, kävin saunassa, nautin olusen ja saan pillua.

Vierailija
76/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kolvailee huoneessaan, vauva nukkuu pesässään olohuoneen pöydällä ja minä kuivattelen siinä vieressä just suihkusta tulleena.

Vierailija
77/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin elämää. Yksin kotona, muu perhe mökillä. Tää yksinolo tuli kuin tilauksesta. Eilisaamuna ystäväni 'heitti minut ulos elämästään'. Tekstiviestillä. Olen yrittänyt olla hänen tukenaan ja apunaan. Rauhallinen, seesteinen olo. Ystävä tarvitsee ammattiapua ja minä juuri tämän hiljaisen hetken.

Vierailija
78/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että vaimo tulee saunasta ja hyppää ratsaille.

Vierailija
79/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa uutta änäriä. Minä odottelen paria kaveria kylään.

Vierailija
80/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nukuttamassa kahta vanhimmaista lasta. Rakensivat peitoista pesän lastenhuoneen lattialle ja lukevat siellä iltasatua. Minä imetän vauvaa ja katselen telkkaria.