Mitä teillä tapahtuu just nyt?
Meillä sauna lämpiää, mies auttaa teiniä viimeisissä jutuissa ennen kirjoituksia, kaksi nuorempaa ulkona. Minä otin valkkarilasillisen ja tulin koneelle kuuntelemaan hömppää ja nautiskelemaan.
Kommentit (113)
Tiskikone on päällä, mies puhuu puhelimessa ja tekee työhommia tietokoneella. Mä istun sohvan nurkassa ja palstailen ja syön karkkia. Kissa kuorsaa.
Käytiin aamupvällä miehen kanssa sienimetsässä. Sitten ruuanlaittoa viinilasi kädessä. Teinit kavereillaan ja ukkopaha päikkäreillä. Mä olin just mukavuusalueeni ulkopuolella ja askartelin 😊. Nyt vielä viiniä ja sohvaa.
Meillä on jäätävä riita menossa. Arktinen ilmapiiri. Mies käyttäytyi mua kohtaan typerästi aamulla ja syyllistyi älyttömään valheeseenkin, mistä minä suutuin ja annoin varmaan tulla terävällä kielelläni vähän yli tarpeenkin. Nyt mies loikoo sängyllä ja lukee kirjaa ja minä istun olohuoneessa ja katson telkkaria. Oon edelleen vihainen miehelle siitä aamuisesta tonttuilustaan ja valehtelustaan ja mies ilmeisesti vihainen minulle.
Istua kyyhötän poikamies asunnossani ja selaan nettiä. Kämppä siisti (kumma kyllä). Tunnin päästä ilta-ajolle autolla kaupungille.
Syötiin just miehen kanssa.makoillaan sohvalla,mies torkkuu.minä pyörin netissä ja odotan että sauna lämpiää.kissa kuorsaa vieressä785
Mietin miten koirasta saa tehtyä lämpimän taljan. Mies tilaa juuri matkaa Pariisiin, hyvä että käväisee jossain, huomiseksi kotiin. Kaikki kolme teiniämme grillaamassa, minä viimeistelen kalalautasta.
Minä istun vessassa paskalla, mies väsää smoothieta keittiössä ja purkaa muuttolaatikoita.
Makaan sängyssä ja katson Netflixiä, teini sohvalla tekemässä samaa, mies ja poika pojan turnauksessa. Juuri mitään hyödyllistä ei ole tullut kotona tänään tehtyä.
Riitelen miehen kanssa whatsapin yli ja kuuntelen vatsassa peuhaavaa esikoista. Tosi voittajafiilis :/
Olen koneella niin kuin jokainen muukin ilta. Koiran kanssa sitä ennen ulkona. Ärsyttää kun voisin samaan aikaan olla erään bändin keikalla, mutta ei tullut taaskaan yksin lähdettyä ja koiran hoito ja kulkemisongelmat siihen päälle. On kyllä rattoisaa taas. Kunnon vaatteitakin olisi kerrankin mitä päälleen laittaa. No, eipä niille tule tällä pelillä käyttöä.
Skumppaa venäläisistä kristallilaseista sohvalla. Katsellaan Herban ja kumppanien suihkurallia telkkarista.
Ehkä haemme kohta valkkaria viinikaapista.
Mies nukuttaa 3 vuotiasta yläkerrassa. 2kk vauva heräilee iltapäikkäreiltä, tuhinaa kuuluu. Kohta haen hänet pesulle ja imetykseen.
Mies kolvailee huoneessaan, vauva nukkuu pesässään olohuoneen pöydällä ja minä kuivattelen siinä vieressä just suihkusta tulleena.
Mietin elämää. Yksin kotona, muu perhe mökillä. Tää yksinolo tuli kuin tilauksesta. Eilisaamuna ystäväni 'heitti minut ulos elämästään'. Tekstiviestillä. Olen yrittänyt olla hänen tukenaan ja apunaan. Rauhallinen, seesteinen olo. Ystävä tarvitsee ammattiapua ja minä juuri tämän hiljaisen hetken.
Mies on nukuttamassa kahta vanhimmaista lasta. Rakensivat peitoista pesän lastenhuoneen lattialle ja lukevat siellä iltasatua. Minä imetän vauvaa ja katselen telkkaria.
Makaan sohvalla ja odottelen että pesukone lopettaa. Illalla sauna ja uinti.