Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu just nyt?

Vierailija
16.09.2017 |

Meillä sauna lämpiää, mies auttaa teiniä viimeisissä jutuissa ennen kirjoituksia, kaksi nuorempaa ulkona. Minä otin valkkarilasillisen ja tulin koneelle kuuntelemaan hömppää ja nautiskelemaan.

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon juuri aamukahvia ja mietin, tilaisinko pizzan vai menisinkö päiväunille.

Vierailija
42/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla läppäri sylissä ja viltti päällä. Pikkasen krapulaa pukkaa. Mies kuorsaa makkarissa. Koirat nukkuu. Jonku ajan päästä lähtään hakemaan pizzaa. Paska kun ei voi kotiinkuljetuksena tilata, kun asutaan 22km päässä pizzeriasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teemu kattoo telkkaa, Peetu nukkuu. Kaisa ja Laura leikkivät barbeilla. Joonas, Olavi ja Tuomas ovat pihalla leikkimässä. Konsta hakkaa halkoja ja Risto halusi auttaa. Kari lämmittää saunaa. Tuuli ja Teppo syöttävät kanoja. Eeva ja Mirja leipovat pullaa. Saara imuroi. Veera on huoneessaan, en tiedä mitä tekee. Matti, Olli, Virpi ja Taneli ovat uimahallissa. Minä makaan sohvalla ja surffaan aaveellä.

Monta lasta teillä on????😂

Konsta on mun ukko, Kari on sen isä eli appiukko, Eeva on mun anoppi, Taneli on mun veli, Saara on kodinhoitaja.

Meidän lapsia on Peetu, Kaisa, Laura, Joonas, Olavi, Tuomas, Risto, Tuuli, Teppo, Mirja, Veera, Matti, Olli ja Virpi.

Juu ollaan lestoja ja olen raskaana ja laiskottelen :)

Vierailija
44/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin lenkiltä koiran kans ja laitoin kaffen kiehumaan. Poika 14v istuu keittiössä ja pelaa läppärillä ja juttelee skypessä kavereille, poika 12 v oon nukahtanut minun sänkyyn. Koira nyt kuorsaa tuossa toisella sohvalla. Itse istun toisella sohvalla ja haen kohta kahvia. Pitäisi lähteä lidlistä ostaan lauantai -mässyä.

Vierailija
45/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa rentoudutaan sohvalla vielä vähän aikaa, ja kohta lähden mieheni luokse. Ei siis asuta yhdessä, niin yökyläilyä luvassa.

Vierailija
46/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pannulla muhii vähänniinkun chilicon carne, tosin tässä on sieniä, mustapapuja ja härkistä. Lisäksi ruusukaalia ja jasmiiniriisiä. juuri otin lasin punkkua. kotona on seurana koira, mies on pelissä ja teini kaverillaan yötä. Oikein lepposaa.

Vierailija
47/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia. Kohta meikkaan, koska tulee vieraita.

Vierailija
48/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitän iltapäiväkahvia ja katan pöytää: aamulla leipomaani tiikerikakkua ja pakasteesrs pullia. Kylään tulee anoppi ja appiukko sekä täti.

Kun vieraat ovat lähteneet ( viipyvät vain tunnin) laitan ulkosaunsn lämpiämään ja sitten miehen kanssa mennään saunaan.

Sitten saunassa esileikit ja jatkot yläkerrassa.

Illalla löhderään vielä pikkulenkille ulos katsomaan tähtitaivadts

Vierailija
49/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sängyssä peiton alla, väsyttää, on nälkä ja vituttaa. Ja pakosta kuuntelen TAAS tuota saatanan huminaa ja ulinaa. Meillä on todella keksitty järjen riemuvoitto, kun rempatun saunan ilmanvaihto ei kuulemma toimi: huippuimuri huutaa varmaan täysillä. Ja tätä jatkuu taas iltayhdeksään. Ei voi avata ikkunaa, heittää selko selälleen, eikä ovea meinaa saada auki rappukäytävään, niin helvetillinen veto täällä. PRKL!!

Vierailija
50/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies töissä, mä tulin just töistä ja oon paskalla. Ei muita jäseniä perheessä.

Onko sulla tapana chattailla paskoessa? :O

Vierailija
51/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt; mä istun sohvalla ja kirjoitan tätä viestiä, eli palstailen. Kissa nukkuu vieressä. Ukko laittoi kahvin tippumaan ja lösähti sohvalle katsomaan aika-ajoja.

Vierailija
52/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti äsken Kalpa-TPS lätkämatsiin.

Minä poltan roskia leivinuunissa, kuuntelen radiota, palstailen ja pyykkikone pyörii.

Kohta alan imuroida ja pyyhin lattiat, että saadaan loputkin matot lattialle niiden pesun jälkeen.

Ulkoiluakin jossain muodossa haluan päivään sisältyvän. Ehkä metsään kävelemään :)

Mukavaa viikonvaihdetta palstailijoille 🐦

Vierailija
53/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meillä kirjoitti:

Keitän iltapäiväkahvia ja katan pöytää: aamulla leipomaani tiikerikakkua ja pakasteesrs pullia. Kylään tulee anoppi ja appiukko sekä täti.

Kun vieraat ovat lähteneet ( viipyvät vain tunnin) laitan ulkosaunsn lämpiämään ja sitten miehen kanssa mennään saunaan.

Sitten saunassa esileikit ja jatkot yläkerrassa.

Illalla löhderään vielä pikkulenkille ulos katsomaan tähtitaivadts

Oot sammunu jo ennen saunaa.

Vierailija
54/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen  on sukuloimassa, minä juon olutta ja soitan kitaraa. Ihanaa olla joskus yksinkin ja tehdä mitä huvittaa. Suosittelen sitä jokaiselle akkujen lataamiseen.

Vierailija
55/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun koneella ja selaan pelkkä pyyhe päällä vauvaa. Mies on työreissussa Lontoossa ja tulee kotiin vasta maanantaina. Koira istuu vieressä ja nuolee mun varpaita. Pitäisi pukea päälle, haen kohta autolla työkaverin tänne ja käydään samalla matkalla hakemassa alkosta viiniä. Sen mies on myös työreissussa. Aateltiin tissutella ja laittaa ruokaa ja käydä saunassa ja jos vanhat merkit pitää paikkaansa niin ollaan varmaan loppuillasta ihan naamat ja sammutaan sohvalle. Sitä ennen kuunnellaan tottakai täysillä musaa ja tassitaan ja ehkä lauletaan singstaria :D

Vierailija
56/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tekee ruokaa, isäni imuroi, veljeni tekee koulutehtäviä ja toinen veljeni lukee pääsykokeisiin. Itse pidän taukoa ylppäreihin lukemisesta :)

Vierailija
57/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun altaalla, +27. Koska ei ole perhettä niin saan matkustella. Kai...

Vierailija
58/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutaan sohvan eri päissä eikä puhuta toisillemme. Vittu mikä lauantai.

Vierailija
59/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun koneella ja selaan pelkkä pyyhe päällä vauvaa. Mies on työreissussa Lontoossa ja tulee kotiin vasta maanantaina. Koira istuu vieressä ja nuolee mun varpaita. Pitäisi pukea päälle, haen kohta autolla työkaverin tänne ja käydään samalla matkalla hakemassa alkosta viiniä. Sen mies on myös työreissussa. Aateltiin tissutella ja laittaa ruokaa ja käydä saunassa ja jos vanhat merkit pitää paikkaansa niin ollaan varmaan loppuillasta ihan naamat ja sammutaan sohvalle. Sitä ennen kuunnellaan tottakai täysillä musaa ja tassitaan ja ehkä lauletaan singstaria :D

Tää oli tosi ihana, osaan eläytyä ja kuvitella. Pitäkää hauskaa, tytöt!

M48

Vierailija
60/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on koirien kanssa metsälenkillä, teini lueskelee kirjoituksiin ja minä alan juuri tehdä kasvissosekeittoa ja paistan samalla teinille pari ylppäritsemppipullaa pakkasesta.