Mitä teillä tapahtuu just nyt?
Meillä sauna lämpiää, mies auttaa teiniä viimeisissä jutuissa ennen kirjoituksia, kaksi nuorempaa ulkona. Minä otin valkkarilasillisen ja tulin koneelle kuuntelemaan hömppää ja nautiskelemaan.
Kommentit (113)
Join punkun loput ja korkkasin miniskumpan. Mietin että tuleeko tästä elämästä yhtään mitään.
Klo 20.50 la
Mies täyttää tiskikonetta. 7-vuotias pelaa kännykällä. 6-vuotias tuli oksennustautiin ja vuoden ikäinen nukkuu.
Saunaoluet jääkaapissa, mutta jää sauna käymättä oksutaudin ja kuumeen vuoksi muillakin.
Muuten rauhallista.
Lapset nukkuu, juon punkkua ja mies laittaa tiskejä koneeseen. Kohta katellaan hetki telkkaria ja mennään nukkumaan, lapset herää kuitenkin aikaisin aamulla niin ei jaksa kumpikaan valvoa. Ihanaa olla vaan.
Tyttäret on saunassa. Poika tuli juuri lätkää pelaamasta ja katsoo Possea. Mies pelailee padilla mun vieressä tässä sohvalla. Samalla kuivailee banaaniviipaleita kuivurissa.
Fiilistelen täällä pimeässä syysillassa. Olen usein ihmisten ilmoilla, niin nyt tämä av saa korvata sosiaalisen elämän. Lapset tais just nukahtaa vierekkäin alakerrassa. Poltan takkaa ja kynttilöitä punkkulasin kanssa ja lajittelen pieneksi menneitä lasten vaatteita jakoon.. kohta laitan kaiuttimista jotain hyvää musaa. Mies lähti käymään jossain hoitamassa asioita, tulee piakkoin takaisin ja sitten keksitään jotain kivaa yhdessä.
Makoilen sohvalla MacBook sylissä. Poikaystävä on pelannut koneellaan, laittanut illallista ja tekee mulle nyt makeaa drinkkiä jälkkäriksi. Kynttilöitä vois sytyttää lisää.
Nuorimmainen nukkuu, esikoinen 17v tekee palapeliä, keskimmäinen 10v tekee jotain huoneessaan. Mies röhnöttää sammuneena sohvalla. Kissa saunoo, koira nukkuu. Normaali lauantai.
Jotensakin ihana ketju. Tuli hyvä mieli fiilistelyjä lukiessa. Tsemppiä kaikille, joilla päivä olis voinut mennä paremminkin.
Meillä ei tapahdu tällä hetkellä yhtään mitään. Eläimet nukkuvat rauhallisina ja tyytyväisinä kukin tahollaan. Minä täällä kynttilän valossa istuskelen iltaa itsekseni, teevesi on lämpiämässä. Kohta suljen koneen ja siirryn sohvannurkkaan nauttimaan teekupposen kaiken hiljaisuuden ja hämäryyden keskelle. Saatan lukea kirjaa.
Makoilen sohvalla MacBook sylissä. Poikaystävä on pelannut koneellaan, laittanut illallista ja tekee mulle nyt makeaa drinkkiä jälkkäriksi. Kynttilöitä vois sytyttää lisää.
Mies on laittamassa lasta nukkumaan, enää iltamaito ja lapsi sänkyyn, itse makoilen sängyssä ja katselen toisella silmällä telkkaria.
Koko ketjun luettuani en voi sanoo muuta kun ihanaa lauantai-iltaa ja nautinnollista loppuelämää kaikille!
Jokaisen tarina kuulosti ihan hyvältä lauantain tarinalta..;)
Me löhötään koiran kanssa sohvalla, ihana rentoutua kun on mennyt koko päivä kotitöitä tehdessä. Mies tuli saunasta ja katsotaan illan leffa neloselta. Kohta teen jotain iltapalaa.
Istun vaan ja mietin miten onnekas olen. Olen saanut kaiken mitä elämältä koskaan halusin. Nautin tästä nyt, koska huominen voi muuttaa kaiken.
Mies on veljensä polttareissa. Yksi lapsista kaverillaan yökylässä. Minä ja 2 lasta löhötään sohvalla herkkujen kanssa ja katsotaan MTV 3 ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Koko ketjun luettuani en voi sanoo muuta kun ihanaa lauantai-iltaa ja nautinnollista loppuelämää kaikille!
Jokaisen tarina kuulosti ihan hyvältä lauantain tarinalta..;)
No eikö vaan? Tässä sen just huomaa, et se normielämä on usein parasta ilman mitään tarpeettomia silotteluja tai kiillotuksia. Itsekin mielenkiinnolla luin.
Ollaan tässä siivottu ja järkkäilty asuntoa myyntiä varten. Aukaistiin viinipullo kun lapsi nukahti ja kohta leffaa ja lemmiskelyä, en tiedä vielä missä järjestyksessä :D
Ukko nukkuu ryypättyään viimeiset kaksi vuorokautta, minä juon lonkeroa ja lämmitän leivinuunia :D
Makoilen sängyssä ja katson telkkaria. Vois mennä tekemään poppareita.