Työkaveri ei kuuntele naisia
Kommentit (13)
Seksismiä? Tai vallankäyttöä? Itse otin asian puheeksi miehen kanssa joka teki samaa, sen jälkeen hän on ollut mukava. Kannattaa sanoa hänelle suoraan että sinulle tulee hänestä negatiivinen kuva kun hän puhuu naisten ohi.
Olin palaverissa, aloitti uus mies tiimissä. Kun oli asiaa, ja puhuin tärkeitä juttuja, mihin vastattiin, kaikki puhe "osotettiin" miehelle, miestä katottiin, muhun päin ei vilkaistu yhtä ainutta kertaa. :DD Laskin, että tasan 0 kertaa katsottiin muhun päin kun mulle "vastattiin", tms. Kun mainitsin iloisesti että oon ollut samalla alalla kun mies aiemmin, mua katsottiin vihaisena, ikäänkuin en olisi saanut puhua. Työkaverit 60 v naisia, itse 30 v nainen ja mies 40 v, eri alalta.
En ole aiemmin törmännyt vastaavaan "sukupuoliroolittuneisuuteen".
Vierailija kirjoitti:
Olin palaverissa, aloitti uus mies tiimissä. Kun oli asiaa, ja puhuin tärkeitä juttuja, mihin vastattiin, kaikki puhe "osotettiin" miehelle, miestä katottiin, muhun päin ei vilkaistu yhtä ainutta kertaa. :DD Laskin, että tasan 0 kertaa katsottiin muhun päin kun mulle "vastattiin", tms. Kun mainitsin iloisesti että oon ollut samalla alalla kun mies aiemmin, mua katsottiin vihaisena, ikäänkuin en olisi saanut puhua. Työkaverit 60 v naisia, itse 30 v nainen ja mies 40 v, eri alalta.
En ole aiemmin törmännyt vastaavaan "sukupuoliroolittuneisuuteen".
Teillä on kaikki naisia? Paitsi tuo yksi mies? Kaikki tuijottivat miestä? Onko se nyt miehen syy. Outoa on.
Ei, ei ollut miesten syy, vaan niiden naisten jotka niin tekivät... On hyvin outoa.. Mutta veikkaan että taustalla oli se, että mun haluttiin ns. olla "alempana" ja että mies ei saisi osoittaa mitään tykkäämistä ainakaan mua kohtaan, vaan kunnioitusta vain heitä kohtaan ja että hän ymmärtäisi että he ovat omalla puolellaan ja itse omallani.
se on hyvä taito.
onnellisen avioliitonkin salaisuus on se, että mies kykenee olemaan kuuntelematta nalkutusta
Vierailija kirjoitti:
se on hyvä taito.
onnellisen avioliitonkin salaisuus on se, että mies kykenee olemaan kuuntelematta nalkutusta
Mutta jos ei kuuntele ohjeita
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei ollut miesten syy, vaan niiden naisten jotka niin tekivät... On hyvin outoa.. Mutta veikkaan että taustalla oli se, että mun haluttiin ns. olla "alempana" ja että mies ei saisi osoittaa mitään tykkäämistä ainakaan mua kohtaan, vaan kunnioitusta vain heitä kohtaan ja että hän ymmärtäisi että he ovat omalla puolellaan ja itse omallani.
Mitä ihmettä? Joku kanalauman kriisi? Kuulostaa entistä oudommalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on hyvä taito.
mikä sinä luulet olevasi ketään ohjeistamaan?
Alhaalta tuleva kimeä ääni voi sekoittua esim. lokin kirkuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on hyvä taito.
mikä sinä luulet olevasi ketään ohjeistamaan?
Työpaikalla on sääntöjä mitä kuuluu noudattaa
Tehokas työntekijä luultavasti. Ei hukkaa aikaa itkujen kuunteluun.