Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini mielestä minun pitäisi miettiä, kuinka paljon olen pilannut hänen elämäänsä

Vierailija
15.09.2017 |

Mistähän mä sitä voisin miettiä, ja millähän lailla olen sitä pilannut? Puhuin hänen kanssaan äsken puhelimessa, koska mulla oli hänelle "vähän" asiaa...eli siitä, miten paljon hän on haavoittanut minua, kun olin pieni, eikä ole ikinä pyytänyt anteeksi.
t.kivikissaäiti

Kommentit (410)

Vierailija
1/410 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että äiti taitaa olla pikkaisen harhainen, jos luulee mun pilanneen hänen elämäänsä. Ihmettelen vain todella paljon, mitkä ovat äidilleni minun pilaamistoimintani kriteerit?

ap

Vierailija
2/410 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko tuo vain kaasuvalottajan (ehkä tiedostamatonkin) tapa koittaa saada minut tuntemaan syyllisyyttä asioista, jotta en syyttäisi häntä siitä, mitä hän on tehnyt väärin, ja jonka olisin valmis antamaan anteeksi, jos se myönnettäisiin?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/410 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos olet äidillesi samanlainen kuin täällä palstalla, niin voit aloittaa miettimisen siitä.

Vierailija
4/410 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pilasit kun ylipäänsä synnyit etkä totellut häntä.

Vierailija
5/410 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitäisi siis tuntea syyllisyyttä siitä, että reagoin lapsena aika pahastikin siihen, että minua haavoitettiin? Itkin, huusin ja karjuin takaisin, syyllisyyttä siitä, koska minua satutettiin, ja reagoin? Sekö pilasi äitini elämän? Tuskin hän sitä tarkoittaa, en vain ymmärrä, mitä? Olin laudaturin ylioppilas ja niin edelleen. Miten mä pilasin äidin elämää, niin että siitä voitaisiin syyttää minua ja laittaa vastuuseen ja korjaamaan asia? Koska mä haluan korjata asian, jos olen tehnyt jotain väärin, mutta on aika vitun vaikeaa nähdä, missä on se korjattava asia. Näkeekö joku muu sen minusta?

ap

Vierailija
6/410 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii-in, tavallaan, mä myönnän tuon. Mutta ei voi totella paskaa, joka ei toimi omaksi parhaaksesi, vaan sinua haavoittaen. Ja syntymiseeni mulla ei ollut osaa eikä arpaa. :)

ap

Vierailija
7/410 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii-in, tavallaan, mä myönnän tuon. Mutta ei voi totella paskaa, joka ei toimi omaksi parhaaksesi, vaan sinua haavoittaen. Ja syntymiseeni mulla ei ollut osaa eikä arpaa. :)

ap

Niin, eihän se sinun vikasi ole, mutta äitisi voi silti kokea että se pilasi hänen elämänsä.

Vierailija
8/410 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hirveää, jos oma lapsi olisi häiriintynyt kuten äitihullu. Lapsena jo raivoava ja ilkeä. Viiskymppisenä edelleen haukkuu ja raivoaa.

Ei tule kenenkään kanssa toimeen. Ei tee mitään kenenkään vuoksi. Ei välitä lapsistaan.

Vierailija
9/410 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pitäisi siis tuntea syyllisyyttä siitä, että reagoin lapsena aika pahastikin siihen, että minua haavoitettiin? Itkin, huusin ja karjuin takaisin, syyllisyyttä siitä, koska minua satutettiin, ja reagoin? Sekö pilasi äitini elämän? Tuskin hän sitä tarkoittaa, en vain ymmärrä, mitä? Olin laudaturin ylioppilas ja niin edelleen. Miten mä pilasin äidin elämää, niin että siitä voitaisiin syyttää minua ja laittaa vastuuseen ja korjaamaan asia? Koska mä haluan korjata asian, jos olen tehnyt jotain väärin, mutta on aika vitun vaikeaa nähdä, missä on se korjattava asia. Näkeekö joku muu sen minusta?

ap

Onhan sulla selkeästi pahemmanlaatuinen luonnehäiriö.

Vierailija
10/410 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos olet äidillesi samanlainen kuin täällä palstalla, niin voit aloittaa miettimisen siitä.

Mutta ensinnäkään, sillä ei voi pilata kenenkään elämää, koska olemme jokainen vastuussa siitä, miten annamme itseämme kohdella. Varsinkin aikuisina, varsinkin jälkikasvumme kanssa. Eli äiti olisi voinut täysin hyvin katkaista välitä, jos näin olisi asia, ja mä kyllä ymmärsin hänen tarkoittaneen aikaani lapsuudessa, eihän tuossa olisi muuten mitään järkeä, kts. ensimmäinn ja toinen lauseeni. En minäkään ymmärrä, miten lapseni voisivat pilata minun elämäni vaikka rääkyisivät täysi-ikäisinä miten tahansa minun haavoittaneen heitä. Jos se haavoittaisi minua niin miten se olisi lasteni syy?

ap

Vierailija
11/410 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähellä äitihullun ikää. Silti myötätunto on täysin tämän äidin puolella. Varmaan ainoa ratkaisu olisi katkaista yhteys. Ei kukaan jaksa tollaista. Eikä tarvitse kokoajan sietää haukkumista ja jankkausta

Vierailija
12/410 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eihän ole, et sä pysty sellaista palstalla määrittelemään, tietenkään, idiootti. Patoutunut viha ei ole luonnehäiriö.

ap

Vierailija
13/410 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ensinnäkään, sillä ei voi pilata kenenkään elämää, koska olemme jokainen vastuussa siitä, miten annamme itseämme kohdella. Varsinkin aikuisina, varsinkin jälkikasvumme kanssa. Eli äiti olisi voinut täysin hyvin katkaista välitä, jos näin olisi asia, ja mä kyllä ymmärsin hänen tarkoittaneen aikaani lapsuudessa, eihän tuossa olisi muuten mitään järkeä, kts. ensimmäinn ja toinen lauseeni. En minäkään ymmärrä, miten lapseni voisivat pilata minun elämäni vaikka rääkyisivät täysi-ikäisinä miten tahansa minun haavoittaneen heitä. Jos se haavoittaisi minua niin miten se olisi lasteni syy?

ap

Muistele mitä olet täällä kirjoittanut epäviihdyttävistä lapsistasi

Vierailija
14/410 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähellä äitihullun ikää. Silti myötätunto on täysin tämän äidin puolella. Varmaan ainoa ratkaisu olisi katkaista yhteys. Ei kukaan jaksa tollaista. Eikä tarvitse kokoajan sietää haukkumista ja jankkausta

Myöntäisitkö sitä ennen haavoittaneesi lastasi jos olisit huutanut ja raivonnut hänelle, että ystävättäresi loukkaantui, vaikka ystävättäresi ei loukkaantunutkaan,,kun lapsesi sanoi kylässä, että mennään jo kotiin, mulla on tylsää? Huutoai ja raivosi olisi ollut kohtuutonta, koska se perustui sellaiseen, mitä ei todellisuudessa tapahtunut, syytit lastasi silti muiden loukkaamisesta ja annoit hänen tuntea olevansa piece of shit ja se haavoitti häntä, niin korjaisitko asian ennen välirikkoa, vai antaisitko omahyväisesti toisen haavojen olla?

ap

Vierailija
15/410 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Muistele mitä olet täällä kirjoittanut epäviihdyttävistä lapsistasi

En ole sanonut sitä heille, ja pyytäisin anteeksi, jos se näkyy silti ja on satuttanut heitä.

ap

Vierailija
16/410 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eihän ole, et sä pysty sellaista palstalla määrittelemään, tietenkään, idiootti. Patoutunut viha ei ole luonnehäiriö.

ap

Kyllä sinulla on ihan puhdas persoonallisuushäiriö. Nimitä sitä ihan miksi tahansa.

Vierailija
17/410 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin, eihän se sinun vikasi ole, mutta äitisi voi silti kokea että se pilasi hänen elämänsä.

Juu, mutta miksi hän syyttää siitä minua?????! Millä oikeudella? Vastaa!!!! Mieti kusipää VÄHÄN, mille sellainen tuntuu, kun en ole syypää.

ap

Vierailija
18/410 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turpakiinni

Vierailija
19/410 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Juu, mutta miksi hän syyttää siitä minua?????! Millä oikeudella? Vastaa!!!! Mieti kusipää VÄHÄN, mille sellainen tuntuu, kun en ole syypää.

ap

Sinä olet syypää. Kaikki sinun kirjoituksiasi lukeneet tietävät sen.

Vierailija
20/410 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Kyllä sinulla on ihan puhdas persoonallisuushäiriö. Nimitä sitä ihan miksi tahansa.

No ei kyllä ole, et sinä voi sellaista sanoa, koska et ole mikään diagnoosia asettava lääkäri. Ihan oikeasti, et ole. Sinä itse annat ihan persoonallisuushäiriöisen kuvan itsestäsi väittämällä, että sulla on oikeus tuollaisiin väittämiin. Vaikka olisinkin, niin et voisi sanoa että tietäisit asian. Eikä mulla ole, minua vain on haavoitettu ihan liikaa, olen näin hirveän vihainen ennen kuin siitä selviän.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän