Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini mielestä minun pitäisi miettiä, kuinka paljon olen pilannut hänen elämäänsä

Vierailija
15.09.2017 |

Mistähän mä sitä voisin miettiä, ja millähän lailla olen sitä pilannut? Puhuin hänen kanssaan äsken puhelimessa, koska mulla oli hänelle "vähän" asiaa...eli siitä, miten paljon hän on haavoittanut minua, kun olin pieni, eikä ole ikinä pyytänyt anteeksi.
t.kivikissaäiti

Kommentit (410)

Vierailija
401/410 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se olikin hyvä vinkki, että äidilläni on narsistisia piirteitä, ja ehkä sen vinkin vuoksi en yritä enää hakata päätä seinään ja asua kotona, vaan pystyin siirtymään sivuun tuntematta itseäni täysin syylliseksi läjhtemiseeni, koska epäilen sen johtuvan siitä, että äidilläni on narsistisia piirteitä. Noin se vinkki auttoi oppia vanhemmuuteen. Mutta eihän se minulle niitä puuttuvia kykyjä tuo. Mutta se ehkä vähentää mahdollisten itsesyytösten määrää olla se, joka aina mokaa kaiken, koska on muka vain niin huono. Vaikka en tajua, missä mä muka olen huonompi kuin muut, silti vanhempana oleminen on mulle vaikeampaa näköjään.

ap

Vierailija
402/410 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/2976619/olkipa-hieno-tyttojen-ilta-eilen…

Miten tämä kirjoittaja saa myötätuntoa, ja mä en?!? Siis asioista, joista on loukkaantunut?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/410 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää ihminen oikeasti edes todellinen 😂 Miten tällainen ihminen voi edes olla???

Ilmoitin tuon aloituksen, että edes muut pysyisivät järjissään.

Vierailija
404/410 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te vihaatte mua, koska mun mielipahat ei ole kellekään minkään arvoisia, mutta tuollainen t-paidan kokoa koskeva ongelma saa sata tukipeukutusta, jotka mäkin oisin ansainnut mun mielipahoista!!!!!!!

ap

Vierailija
405/410 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte ihan ihme vihaaajia!!!

ap

Vierailija
406/410 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sain tällaisen vastauksen yhteen noista ketjuista, joita mode koko ajan poistaa: Hän ei syyttele muita ihmisiä omasta huonosta käytöksestään.

Siis etkö ymmärrä eroa lapsen ahdistuksesta vanhemman huonoon käytökseen, mihin EI VOI VASTATA mitenkään asillisesti menettämättä itsekunnioitustaan, koska et olisi koittanut puolustautua? Minä vain PUOLUSTAUDUN minua loukkaavalta käytökseltä, en minä tee muille pahaa jos he eivät satuta minua!!!! Ja vaikka se on jäänyt lapsuudesta päälle, niin MITÄÄN MUITA KEINOJA ei ole minulle koskaan annettu.

Olen aivan varma, että palstalla on ihmisiä, jotka syyttävät muita omasta huonosta käytöksestään, mutta eivät vain myönnä tätä tai ymmärrä tätä itse. Ovat siis sokeita itselleen, muuta eivät toisille. Se on ihmisen täysin luonnollinen puolustusmekanismi!

ap

Vierailija
407/410 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö ole aivan oikein käyttäytyä huonosti sellaisia kohtaan, jotka meitä loukkaavat ja satuttavat, jos nämä eivät muuten usko??

ap

Vierailija
408/410 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pistää välit kokonaan poikki äidin kanssa. Keskity jatkossa itseesi ja kuntoutumiseesi. Älä menneeseen. Tapahtunutta ei voi muuttaa, tulevaisuus voi silti olla hyvä vaikka menneisyys ei olisi.

Vierailija
409/410 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisesta syyttäminen on täysin tekopyhää, että kiusasinpa Maijaa ja oijoi, kun se käyttäytyy nyt huonosti ja syyttää minua siitä! Ei ole oikein!!!!!

ap

Vierailija
410/410 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun äitini on kiusannut minua ja minä sen takia käyttäydyn huonosti, koska kärsin, niin kyllä se on täysin minun äitini syy!!!!!

ap