Soteli esivalintakoe syksy 2017
Helloo! Täällä 20v tyttö kyselee epätoivoisesti lukukaveria Tampereelta! Olisi tosi mukava kerrata aineistoa ja esim matematiikkaa yhdessä. Olen itse hakemassa nyt syksyllä sairaanhoitajaksi. Jos joku on kiinnostunut niin laittakaa alle ihmeessä yhteystiedot:)
Kommentit (140)
Tuleekohan tänään tai huomenna pe kutsut pääsykokeisiin valituille. Olis kiva jos tulis niin tietäisi pääsikö sinne
101, Vamkin raja tänä vuonna sairaanhoitajaksi 6,4 :D
103, onko siis tullut Vamkin tulokset?
Tuli kutsu Lahteen sosionomiks pisteillä 44,4. Onko kukaan saanut vielä turun amk:sta kutsua?
Ainakin Laurean pisterajat on julkaistu ja ainakin sosionomi verkko-opintoihin oli pisteraja yli 58, itse en päässyt sinne. Varmaan tosi moni on hakenut tuonne koska koko opintojen suorittaminen verkossa onnistuu työssäkäyviltäkin. Nyt odotan tietoa muista. Onko kukaan saanut valintakoekutsuja vielä?
Itse hain kanssa Laureaan verkko-opintoihin ja jäi puuttumaan pari pistettä :(
Tyhmä kysymys, mutta jos jäi parin pisteen päähän esivalinnassa ykkösvaihtoehdosta, mutta sai kakkosvaihtoehtoon valintakoekutsun (sama koulu), niin onko se niin et pääsykoetulosta ei huomioida siinä ykkösessä enää laisinkaan kun esivalintapisteet ei riittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys, mutta jos jäi parin pisteen päähän esivalinnassa ykkösvaihtoehdosta, mutta sai kakkosvaihtoehtoon valintakoekutsun (sama koulu), niin onko se niin et pääsykoetulosta ei huomioida siinä ykkösessä enää laisinkaan kun esivalintapisteet ei riittänyt?
Hyvä kysymys, varsinkin kun esivalintakoepisteet nollautuvat valintakokeissa. Tietääkö joku?
Nyt tuli kutsu Metropoliaan Kätilölinjalle - se oli 4. hakukohteeni ja sitä ennen oli mm. sosionomi-linja myös Metropoliassa, jonne esivalintakoepisteeni myös riittivät. Mikähän logiikka tässä nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli kutsu Metropoliaan Kätilölinjalle - se oli 4. hakukohteeni ja sitä ennen oli mm. sosionomi-linja myös Metropoliassa, jonne esivalintakoepisteeni myös riittivät. Mikähän logiikka tässä nyt on?
Mistä löysit Metropolian pisterajat? Vai oliko siinä pääsykoekutsussa?
Vierailija kirjoitti:
Mun käsittääkseni mahdollisuuksia ylempiin vaihtoehtoihin ei enää ole. En tosin aivan satavarma ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy: http://www.metropolia.fi/fileadmin/user_upload/Hakutoimisto/Syksy_2017/…
Onko kukaan saanut vielä Diakista kutsua?
Tuli kutsu pääsykokeeseen! Ei ole vissiin kovin kummoiset pyrkijät ollet, kun esivalinta meni niin persiilleen, 44,5 p
Onko ketään hakenut tampereelle? itse sain 62,1 pistettä eikä oo vielä ainakaan kutsua kuulunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy: http://www.metropolia.fi/fileadmin/user_upload/Hakutoimisto/Syksy_2017/…
Kiitos! Kutsua odottelen siis :)
Muut saanu kutsuja metropolian pääsykokeisiin? Itselleni saapui tänään, kätilöksi hain! :) Oon ehkä kummallinen mut odotan innolla sitä haastattelua! Enemmän jännitän kirjallista koetta.
Täällä odotellaan kans, paljonko sait pisteitä?
Vamkin pisterajat viime syksynä noin 25 pistettä, keväällä 30.9. Eli aika alhaisia