Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soteli esivalintakoe syksy 2017

Tulevasairaanhoitaja
14.09.2017 |

Helloo! Täällä 20v tyttö kyselee epätoivoisesti lukukaveria Tampereelta! Olisi tosi mukava kerrata aineistoa ja esim matematiikkaa yhdessä. Olen itse hakemassa nyt syksyllä sairaanhoitajaksi. Jos joku on kiinnostunut niin laittakaa alle ihmeessä yhteystiedot:)

Kommentit (140)

Vierailija
101/140 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vamkin pisterajat viime syksynä noin 25 pistettä, keväällä 30.9. Eli aika alhaisia 

Vierailija
102/140 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan tänään tai huomenna pe kutsut pääsykokeisiin valituille. Olis kiva jos tulis niin tietäisi pääsikö sinne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/140 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

101, Vamkin raja tänä vuonna sairaanhoitajaksi 6,4 :D

Vierailija
104/140 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

103, onko siis tullut Vamkin tulokset?

Vierailija
105/140 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kutsu Lahteen sosionomiks pisteillä 44,4. Onko kukaan saanut vielä turun amk:sta kutsua?

Vierailija
106/140 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Laurean pisterajat on julkaistu ja ainakin sosionomi verkko-opintoihin oli pisteraja yli 58, itse en päässyt sinne. Varmaan tosi moni on hakenut tuonne koska koko opintojen suorittaminen verkossa onnistuu työssäkäyviltäkin. Nyt odotan tietoa muista. Onko kukaan saanut valintakoekutsuja vielä?

Vierailija
107/140 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain kanssa Laureaan verkko-opintoihin ja jäi puuttumaan pari pistettä :( 

Vierailija
108/140 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys, mutta jos jäi parin pisteen päähän esivalinnassa ykkösvaihtoehdosta, mutta sai kakkosvaihtoehtoon valintakoekutsun (sama koulu), niin onko se niin et pääsykoetulosta ei huomioida siinä ykkösessä enää laisinkaan kun esivalintapisteet ei riittänyt?

Vierailija
109/140 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys, mutta jos jäi parin pisteen päähän esivalinnassa ykkösvaihtoehdosta, mutta sai kakkosvaihtoehtoon valintakoekutsun (sama koulu), niin onko se niin et pääsykoetulosta ei huomioida siinä ykkösessä enää laisinkaan kun esivalintapisteet ei riittänyt?

Hyvä kysymys, varsinkin kun esivalintakoepisteet nollautuvat valintakokeissa. Tietääkö joku?

Vierailija
110/140 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

104, Mulle tuli joo vamkista

Vierailija
111/140 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli kutsu Metropoliaan Kätilölinjalle - se oli 4. hakukohteeni ja sitä ennen oli mm. sosionomi-linja myös Metropoliassa, jonne esivalintakoepisteeni myös riittivät. Mikähän logiikka tässä nyt on?

Vierailija
112/140 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli kutsu Metropoliaan Kätilölinjalle - se oli 4. hakukohteeni ja sitä ennen oli mm. sosionomi-linja myös Metropoliassa, jonne esivalintakoepisteeni myös riittivät. Mikähän logiikka tässä nyt on?

Mistä löysit Metropolian pisterajat? Vai oliko siinä pääsykoekutsussa?

Vierailija
113/140 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käsittääkseni mahdollisuuksia ylempiin vaihtoehtoihin ei enää ole. En tosin aivan satavarma ole.

Vierailija
114/140 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy: http://www.metropolia.fi/fileadmin/user_upload/Hakutoimisto/Syksy_2017/…

Vierailija
115/140 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut vielä Diakista kutsua?

Vierailija
116/140 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kutsu pääsykokeeseen! Ei ole vissiin kovin kummoiset pyrkijät ollet, kun esivalinta meni niin persiilleen, 44,5 p 

Vierailija
117/140 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään hakenut tampereelle? itse sain 62,1 pistettä eikä oo vielä ainakaan kutsua kuulunut...

Vierailija
118/140 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy: http://www.metropolia.fi/fileadmin/user_upload/Hakutoimisto/Syksy_2017/…

Kiitos! Kutsua odottelen siis :)

Vierailija
119/140 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut saanu kutsuja metropolian pääsykokeisiin? Itselleni saapui tänään, kätilöksi hain! :) Oon ehkä kummallinen mut odotan innolla sitä haastattelua! Enemmän jännitän kirjallista koetta.

Vierailija
120/140 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan kans, paljonko sait pisteitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi