Soteli esivalintakoe syksy 2017
Helloo! Täällä 20v tyttö kyselee epätoivoisesti lukukaveria Tampereelta! Olisi tosi mukava kerrata aineistoa ja esim matematiikkaa yhdessä. Olen itse hakemassa nyt syksyllä sairaanhoitajaksi. Jos joku on kiinnostunut niin laittakaa alle ihmeessä yhteystiedot:)
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli kutsu Metropoliaan Kätilölinjalle - se oli 4. hakukohteeni ja sitä ennen oli mm. sosionomi-linja myös Metropoliassa, jonne esivalintakoepisteeni myös riittivät. Mikähän logiikka tässä nyt on?
Ne on eri valintaryhmissä (1 ja 4) eli molempiin pitäis kyllä tulla erikseen kutsu jos pisteet riittää. Kestääköhän sillä toisella kutsulla vaan tulla vähän kauemmin?
Hain ykkösvaihtoehtona Jamkiin Kätilöks ja kutsuhan sieltä tuli tänä aamuna!
Onko kellekkään tullu vielä Lohjan Laureasta kutsuja?
Xamk sosionomin monimuotoon tuli kutsu tänään. Vissiin muillakin mennyt pikkusen pieleen, kun alle 40 pisteillä pääsin. Olin jo käytännössä unohtanut koko homman, kun pisteet oli ihan naurettavan surkeat.
Mulle tuli Lohjan Laureasta Sh-linjalle kutsu eilen, mutta ihmettelen että Metropolian Sosionomi-linjalle ei tullut, vaikka pisteet riitti. Diak Sosionomi tuli myös. Muita joilla Metronomian kutsu uupuu?
Tsemppiä kaikille kokeeseen valituille!
Mä hain ainoastaan Lohjalle sh ja sain 50 pistettä muttei oo mitään kuulunu...
Onko kukaan saanut kareliaan pääsykoekutsua?
Mulle oliki kutsu tullu mut oli mennyt roskapostiin...
Varsinaisessa valintakokeessa SOTELI-esivalintakoepisteet eivät vaikuta enää, eli kaikki valitut aloittavat nollasta. Voit siis tulla valituksi 1. vaihtoehtoosi, mikäli saat pääsykokeissa tarpeeksi pisteitä ja jos hakukohteet kuuluvat samaan valintaryhmään (esim. sosionomi päiväopinnot ja sosionomi monimuoto-opinnot).
Itse olen asian käsittänyt näin.
Tsemppiä kaikille pääsykokeisiin!
Leanna kirjoitti:
Varsinaisessa valintakokeessa SOTELI-esivalintakoepisteet eivät vaikuta enää, eli kaikki valitut aloittavat nollasta. Voit siis tulla valituksi 1. vaihtoehtoosi, mikäli saat pääsykokeissa tarpeeksi pisteitä ja jos hakukohteet kuuluvat samaan valintaryhmään (esim. sosionomi päiväopinnot ja sosionomi monimuoto-opinnot).
Itse olen asian käsittänyt näin.
Tsemppiä kaikille pääsykokeisiin!
Mä oon käsittäny niin että jos esivalintakoepisteet riittääkin vaikkapa vasta kolmanteen vaihtoehtoon niin sulla ei oo mahiksia päästä kun vaan enää niihin mitkä on sun vaihtoehtoina sen jälkeen (4-6) koska se amk mihin sait pääsykoekutsun muuttuu sun ensisijaseks hakukohteeks ja sit sulla on vielä mahis päästä niihin alla oleviin vaihtoehtoihin.
Voin olla kans täysin väärässä ton suhteen... tuntuu vaan jotenkin hassulta jos hakee vaikka Metropoliaan ja (Turun)Salon amkiin sairaanhoitajaks ja sit jos vetää tosi alhaset pisteet esivalintakokeesta (vaikka jos motia on tosi vähän) ja pääsee silti Salon kokeeseen, nii yhtäkkiä onki mahis päästä Metropoliaan missä sinne päässeet henkilöt on lukenu esivalintakokeeseen paljon enemmä ja isommalla tarmolla.
Ootteleeko joku muukin JAMKiin sairaanhoitajaksi hakenut tuloksia? 😳
Vierailija kirjoitti:
Ootteleeko joku muukin JAMKiin sairaanhoitajaksi hakenut tuloksia? 😳
Pääsykoekutsua vai? Mulle tuli ainakin perjantaina. Vai mitä tuloksia tarkotat?
Onko tullut Metropoliaan sosionomin opintoihin pääsykoekutsua jo?
Jeejee! Eilen oli tullu opintopolkuun tulokset! Pääsin bioanalyytikoks metropoliaan. Muita?
Mä oon 4. varasijalla sosionomin monimuotokoulutukseen Mikkeliin.
Onkohan noita paikkoja jääny kuinka paljon ottamatta vastaan?
DIAK sosionomi monimuodosta tuli kutsu.