Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka syöt puoli kiloa kasviksia päivässä

Vierailija
12.09.2017 |

laita tähän päivän syömisesi.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviksia saa helpolla ruuan sekaan. Aikoinaan äiti teki kotona jauhelihapastakastikkeen pelkästä jauhelihasta suurustaen kastikkeen jauhoilla. Itse laitan sipulia, kesäkurpitsaa, paprikaa ja tomaattia jauhelihan ohella. Lautaselle tulee kasviksia tavallaan vahingossa. 

Vierailija
62/68 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasviksia saa helpolla ruuan sekaan. Aikoinaan äiti teki kotona jauhelihapastakastikkeen pelkästä jauhelihasta suurustaen kastikkeen jauhoilla. Itse laitan sipulia, kesäkurpitsaa, paprikaa ja tomaattia jauhelihan ohella. Lautaselle tulee kasviksia tavallaan vahingossa. 

Miksi kasvikset pitää syödä "vahingossa"? Onko ne niin vastenmielistä syötävää, että pitää piilotella ruuan sekaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpahan ketju, jengi kilpailee kuka syö eniten :D:D

Kilpaillaan myös siitä, kuka parhaiten osaa piilottaa ne kasvikset ruokaan, että niitä ei huomaa.

Hulluja nää suomalaiset :)

Vierailija
64/68 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupuurossa on marjoja tai hedelmää. Lounaalla on salaatti ja päivällisellä on aina väh 1 iso vihannes.

Kesällä tulee paljon tomaatteja, teen vihanneskastiketta ja pakastan sitä. 

otan sulamaan päivittäin ison neliön ja käytän sen.

Vierailija
65/68 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole mitään "päivän syömisiä" luetella, mutta minusta tuo 500 g kasviksia päivässä ei ole paljoa. Pari hedelmää, marjoja puuron tai jogurtin kanssa aamulla, salaattia ruualla, juureksia ja kasviksia ruuassa, tomaatti viipaloituna illalla leiville. Helposti tulee.

Vierailija
66/68 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin aamulla marjarahkaa (itsetehtyä), johon päälle leikkasin tuoretta ananasta. Lounaaksi söin isohkon salaatin, jossa oli kasviksia, linssejä, papuja ja pähkinöitä. Välipalaksi tulen syömään omenan, porkkanoita ja mansikoita. Iltaruuaksi meillä on tänään kasvispastaa. Mä aina ihmettelen, että miten joku edes pärjää alle 500g kasviksia. Mä kuolisin nälkään. 

Vierailija
67/68 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla smoothies, jossa iso banaani (120 gr), 2 isoa taatelia (25 gr), avokaado (150 gr)

Välipala iso omena (165 gr)

Lounas linssi-myskikurpitsa-sipuli-porkkanakeitto (vihannesten paino 200-300 gr)

Välipala jogurtti, jossa mustikoita 80 gr

Päivällinen keskikokoinen haudutettu bataatti (n 200 gr), haudutettu kukkakaali (100 gr), salaatti (kurkkua, tomaattia, paprikaa, salaattisekoitus n 100 gr) ja vegenakkeja. 

Kyllähän tuosta tulee helposti ja ylikin. 800 gr olisi se mihin hyvä tähdätä. 

Vierailija
68/68 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä söin aamulla marjarahkaa (itsetehtyä), johon päälle leikkasin tuoretta ananasta. Lounaaksi söin isohkon salaatin, jossa oli kasviksia, linssejä, papuja ja pähkinöitä. Välipalaksi tulen syömään omenan, porkkanoita ja mansikoita. Iltaruuaksi meillä on tänään kasvispastaa. Mä aina ihmettelen, että miten joku edes pärjää alle 500g kasviksia. Mä kuolisin nälkään. 

Mutta kehosi kyllä kärsii ravinnonpuutteesta, joten tulee se kuolema noinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä