Miten paljon naisesi on lihonut silloin, kun kiinnostuksesi on lopahtanut lopullisesti?
5 kg? 10? 25?
Ja mikä oli lähtöpituus/-paino?
Itse olen nykyään n. 5-6 kg lihavampi kuin suhteen alussa 5 vuotta sitten ja normaalipainon ylärajalla, BMI jotain 23-24. Olenkohan ihan turn off?
Masentavaa, luin nimittäin tuota "mikset halua naistasi"-ketjua juuri.
Kommentit (17)
Synnytysten jälkeen oli varmaan 15 kg enemmän painoa ja se oli oikeastaan aika seksikästä ja mukavan pehmeää. Tosin hyvä vaan kuin sai paino alas niin jaksaa paremmin ja onhan se terveempää.
Mies
Ex oli ensin mallin mitoissa: 174cm ja 52kg. Muutamassa vuodessa suhteen aloituksen jälkeen lihoi 72-kiloiseksi. En vain viehättynyt hänestä enää.
Puoli kiloa. Heti näkyi vyyhti vyötäröllä.
Mies kun lihoi 1,258 kiloa niin se oli menoa. pihalle potkaisin mokoman ihrakasan!
Ihanne painoindeksi naiselle olisi jotain 25-27.
Mies
Mieheni on kyllä jumalainen adonis, mutta jos lihoisi michelinmieheksi, niin tikullakaan en enää koskisi.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on kyllä jumalainen adonis, mutta jos lihoisi michelinmieheksi, niin tikullakaan en enää koskisi.
Eikö hänen pääkoppansa ja sinun pääkoppasi muodosta teidän suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, juuri niin!
t. Adoniksen vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, juuri niin!
t. Adoniksen vaimo
No mitä väliä sillä kropalla sitten on?
Tällä kirjoituksella haetaan ilmeisesti nyt vaan sitä, että mollataan naisia, eikös?
Seurustelun alussa painoin 57kg (olen 165cm pitkä). Nyt olemme naimisissa, seurustelua takana lähes 10 vuotta ja yksi yhteinen lapsi. Painan 53kg ;)
Ku ois ees pullukka nainen, mulla ei oo kiloilla väliä kunhan ei ole sairaalloisen lihava.
T: Kilttimies
Vierailija kirjoitti:
Ku ois ees pullukka nainen, mulla ei oo kiloilla väliä kunhan ei ole sairaalloisen lihava.
Jos olisit vähemmän ilkeä niin olisit jo saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit vähemmän ilkeä niin olisit jo saanut.
En minä ole ilkeä, olen anti-ilkeä. En koskaan soita suutani ihmisille.
Noin sata kiloa.
Olisi pysynyt satakiloisena, mutta tuo kaksisataa kiloa oli vähän liikaa.
Niin olisiko tuo BMI 23-24 ihan nou nou? Ap
Kasvata itsetunto.