Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tori.fi myyjät katso myymiensä tuotteiden tämänhetkistä myyntihintaa uutena?

Vierailija
12.09.2017 |

Naurattaa, että jotkut yrittävät myydä esim. nuhjuisia merkkilenkkareitaan samoissa hinnoissa kuin mitä saa monista nettikaupoista tällä hetkellä.

Esim. Reebokin nuhjuiset lenkkarit tori.fissä 60 e ja ehkä päälle vielä toimituskulutkin, kun nettikaupasta saa täysin samat, mutta uutena ilman toimituskuluja 59 e.

Miksi ihmiset haluavat nuhjuista kengistään takaisin saman hinnan minkä maksoivat itse niistä uusina? Ei vaan voi käsittää.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä myyjiä kyllä riittää.

Vierailija
2/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.

Mutta joo, on kyllä ärsyttävää selata kymmeniä kuluneita ja ylihinnoiteltuja rojuja etsiessään jotain järkevää ja sopuhintaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan saa kengänpohjissa talloontuneet purkat ym paskat. "Kuin uudet, kerran jalassa käyneet"

Vierailija
4/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja turha on enää yrittää myydä vaikka Robbie Williamsin keikkalippua joka oli 10.8.2017.

Vierailija
5/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaisi katsoa Robbie Williamsia vaikka huomenna edes ilmaiseksi?

Vierailija
6/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaisi katsoa Robbie Williamsia vaikka huomenna edes ilmaiseksi?

Tarviiko nyt tohon alkaa? Jokainen tykkää siitä mistä tykkää eikö ole vain hyvä, että jokaisella löytyy jotakin? 

Vierailija
7/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin Stockmannin alesta 33 euron pilkkahintaan lenkkarit. Olivat kuitenkin liian pienet, joten kun hinta oli noin halpa, en jaksanut palauttaa vaan uskoin, että saan ne kyllä myytyä pois. Laitoin ne sitten toriin ja hinnaksi 45 e (maksoin itse postikulut). Mutta kengät tosiaan olivat täysin uudet, vain kerran kokeiltu. Selasin kymmenistä eri nettikaupoista kyseisten kenkien sillä hetkellä ollutta myyntihintaa eikä missään myyty kyseisiä kenkiä alle 80 eurolla.

Eli tosiaan järki käteen. Jos haluatte saada tavaranne myydyksi, niin kahlaatte nettikauppoja läpi ja katsotte, mitä hintoja kyseisestä tavarasta pyydetään uutena. Kun laitatte hinnan edes hieman alhaisemmaksi kuin halvin hinta, niin varmasti menee kaupaksi!

Tietysti jos ainoa syy myymiselle on tehdä voittoa, niin siitä vaan kokeilemaan. Itselleni ei ole tärkeää voitto vaan se, että saan turhat tavarat pois nurkista pyörimästä.

Vierailija
8/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin Stockmannin alesta 33 euron pilkkahintaan lenkkarit. Olivat kuitenkin liian pienet, joten kun hinta oli noin halpa, en jaksanut palauttaa vaan uskoin, että saan ne kyllä myytyä pois. Laitoin ne sitten toriin ja hinnaksi 45 e (maksoin itse postikulut). Mutta kengät tosiaan olivat täysin uudet, vain kerran kokeiltu. Selasin kymmenistä eri nettikaupoista kyseisten kenkien sillä hetkellä ollutta myyntihintaa eikä missään myyty kyseisiä kenkiä alle 80 eurolla.

Eli tosiaan järki käteen. Jos haluatte saada tavaranne myydyksi, niin kahlaatte nettikauppoja läpi ja katsotte, mitä hintoja kyseisestä tavarasta pyydetään uutena. Kun laitatte hinnan edes hieman alhaisemmaksi kuin halvin hinta, niin varmasti menee kaupaksi!

Tietysti jos ainoa syy myymiselle on tehdä voittoa, niin siitä vaan kokeilemaan. Itselleni ei ole tärkeää voitto vaan se, että saan turhat tavarat pois nurkista pyörimästä.

Ja sain siis kengät myydyksi alle viikossa. :)

Vierailija
9/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä ei ole voitto mutta silti myit lenkkarisi pois aika suurellakin voitolla?

Vierailija
10/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä ei ole voitto mutta silti myit lenkkarisi pois aika suurellakin voitolla?

Pulitin toimituskuluista 12 euroa, joten kenkien hinnaksi tuli juuri se 33 euroa, minkä niistä maksoinkin. :)

Vierailija
11/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta. Löysin huutonetistä aivan ihanan käyttämättömän huivin, joka sopii väreiltään täydellisesti uuden syystakkini kanssa. Myyjä pyysi huivistaan 16 euroa + pk. 3 euroa = 19 euroa. Onneksi googlasin kyseisen huivin. Löysin Zalandolta saman huivin alennuksesta hintaan 10 euroa ja toimituskuluthan tuolla on aina nolla.Tilasin kyllä samalla uuden takkiin sopivan laukun, nilkkurit ja miehelle neuleen.  Voitin kuitenkin huivikaupassa 9 euroa!

Vierailija
12/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös hän sanonut itse maksaneensa postikulut? Kannattaa katsoa postin hinnastoa, niin ymmärtää vähän, ettei se postittaminen ole kovin halpaa.

Vierailija
13/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo osti halpahallista ale lenkkarit 3 eurolla,normi hinta jotain 30 tienoilla.

Vierailija
14/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin lastenvaunut, huonekalut ym. isommat ostokset.  Vaunut maksavat uutena 1600 e. Joku myy kyseisiä kolme vuotta sitten ostettuja hyväkuntoisia vaunuja, joista pudottanut hintaa huikeat 300 euroa. Sitten ihan ohimennen luetellaan viat: puremajälkiä pehmusteissa, pientä likaa kuomussa, saa varmaan pesemällä pois ( joo saa varmaan jos et ole sitä viitsinyt ennen myymistäkään tehdä!?), vähän kulumaa rungon vasemmalla puolella (syntynyt autoon pakattaessa, katso kuva)...

Mun mielestä se on sama kuin autojenkin kanssa, hinta putoaa jo silloin kun ne vaunut on kärrätty ekan kerran liikkeestä.

Helpommalta tuntuu ostaa ihan uudet hyvät vaunut kuin yrittää arvailla vaunujen oikeaa arvoa ja saada sitä osumaan yksiin myyjän näkemyksen kanssa! Ei viitsi huvikseen ajella katsastamaan kymmeniä käytettyjä ja neuvotella sitten hinnasta.

Vierailija
15/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 e postikuluja? Ilmaiseksi olisit palauttanut liikkeeseen. Maksaako kenkien postitus noin paljon suomen sisällä? Olen briteistä tilannut joskus yksityismyyjältä kengät ja lähetys maksoi ehkä 10 puntaa.

Vierailija
16/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisen ahneus on mystinen juttu. Kerran pistin ostoilmoituksen torille lautasista, joita ei enää valmisteta. Eräs rouva tarjosi omia lautasiaan - eri sarjaa tosin, vielä tuotannossa olevaa, ja kalliimmalla kuin ko. lautasten normaalihinta kaupassa. Mutta näinhän se on, oma roju tuntuu aina niin hirmu arvokkaalta, käytettynäkin...

Vierailija
17/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12 e postikuluja? Ilmaiseksi olisit palauttanut liikkeeseen. Maksaako kenkien postitus noin paljon suomen sisällä? Olen briteistä tilannut joskus yksityismyyjältä kengät ja lähetys maksoi ehkä 10 puntaa.

Niin, maksoin 12 euroa, mutta en minä sitä rahaa menettänyt, kun sisällytin tuon summan myymäni tuotteen hintaan. En siis menettänyt koko myyntitouhussa rahallisesti yhtään mitään. Ostaja oli oikein tyytyväinen kenkiin ja sai ne hyvään hintaan. Kaupoista tuli hyvä mieli molemmille. :)

Vierailija
18/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on taas lähipäivinä ihmetyttänyt joidenkin tinkaamisen ylilyönnit. Myyn mielestäni hyvin "realistisilla" hinnoilla. Esim. Uusi tuote laput kiinni, hinta kaupassa 150 €, linkki kauppaan ilmoituksessa, hintana 40 € ja saan viestiä, mikä olisi tingattu hinta. Ymmärtäisin tuollaiset kyselyt, jos hinta olisi ollut 140. No, onneksi kaikki eivät ole tinkaajamaanikoita ja tuokin tuote löysi uuden kodin alle tunnissa. Tinkaajalle teki mieli vastata, että tingattu hinta juuri hänelle on 400000000 €.

Vierailija
19/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on taas lähipäivinä ihmetyttänyt joidenkin tinkaamisen ylilyönnit. Myyn mielestäni hyvin "realistisilla" hinnoilla. Esim. Uusi tuote laput kiinni, hinta kaupassa 150 €, linkki kauppaan ilmoituksessa, hintana 40 € ja saan viestiä, mikä olisi tingattu hinta. Ymmärtäisin tuollaiset kyselyt, jos hinta olisi ollut 140. No, onneksi kaikki eivät ole tinkaajamaanikoita ja tuokin tuote löysi uuden kodin alle tunnissa. Tinkaajalle teki mieli vastata, että tingattu hinta juuri hänelle on 400000000 €.

Anonyymisti ihmiset osaavat olla todella röyhkeitä. Toista se on kun pitäisi kasvotusten toimia samoin. Olipa kyse sitten tori.fi:stä tai vauvapalstasta...

Vierailija
20/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät mahtuu pakettiautomaatin s-koon lokeroon, 5,90€.