Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Tämän takia Antti Tuisku pysyy hiljaa seksuaalisuudestaan

Vierailija
12.09.2017 |

Antti Tuisku ei ole kommentoinut asiaa ikinä. Laulaja kertoi Helsingin Sanomien haastattelussa saavansa seksuaalisuuttaan utelevia viestejä joka viikko.

− Miksi itse lähtisin kursivoimaan ja alleviivaamaan sitä? Kun yritän koko ajan omalla esimerkilläni levittää ihmisille ajatusta, ettei sillä ole mitään merkitystä. Minulle ei ainakaan ole. Minulle merkkaavat ihan muut asiat, Antti kertoo haastattelussa.

Antin mukaan jotkut ovat pitäneet hänen vaikenemistaan pelkuruutena. Laulaja muistuttaa, ettei ihmissuhteista ja muista läheisistä ihmisistä puhuminen vaikuta ainoastaan hänen elämäänsä.

− Minulla on lähipiiriä, joka ei oikeasti halua julkisuutta. Se on siis myös kunnioittamista. En halua, että muut joutuvat tähän minun työni takia. Tässä on tarpeeksi kestämistä minulle itsellenikin.

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä että avoimuus kannattaa. Oli kyse seksuaalisesta suuntautumisesta tai aviottomasta lapsesta tai jostain vakavasta rikoksesta niin kertominen vie suuren painolastin hartioilta.

Salaisuudet syövät voimavaroja. Kuluttavat sisintä ja stressi voi aiheuttaa vakavia fyysisiä sairauksia. Tunnusta niin helpottaa.

Pitääkö syyttömän tunnustaa jos ei ole "uskottava" tai "kun kaikki sanoo"?

Kummallinen veto? Ei kukaan odota "syyttömältä" tunnustamista. Ihmisen omatunto ohjaa oikealle tielle ja erottaa tunnistamaan oikean ja väärän.

Jokaisen kannattaa miettiä miten toimii varsinkin jos mielen päällä on turhia stressaavia asioita ja tekoja. Tiedän perheitä, joissa on vaiettu salaisuuksista iät ja ajat ja ne ovat olleet kaikille normaalielämän kiusana ja riesana. Ihminen ei pääse vapaaksi jos ei puhu. Puhuminen vapauttaa ja antaa uusia voimia kaikkeen hyvään. Luurangot kaapissa pitää romauttaa ryminällä ulos ja hengittää sen jälkeen vapaasti.

Satuin hiljattain katsomaan dokumentin tanskalaisesta pojasta , joka päätyi itsemurhaan kun ei uskaltanut avautua täysin perheelleen. Poika tunsi olevansa tyttö ja oli kehittänyt netin keskustelupalstoille "Michelle" nikin. Oli niin liikuttava dokkari, että itketti ja paljon.

Hautajaisissa soi Beatlesin Michelle ja läheiset kirjoittivat valkoiseen arkkuun ihania kirjoituksia ja poika oli puettu arkkuun Michelleksi ja meikattu naiseksi. Jotka sen ohjelman näkivät, ymmärtävät miksi avoimuus on tärkeää puolin ja toisin ja toisen ymmärtäminen ja tukeminen.

Vierailija
122/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on tiedetty jo pitkään, että on homo. Sateenkaariväkeä ottaa vaan päähän, kun julkisuuden henkilö ei halua toimia mainosmannekiinina, vaan pitää yksityiselämänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, ettei kerro.

Mua niin ällöttää Sillanpää nykyisin. Ennen siedin sitä mutta sen homojutut on kuvottavia. 

Ihan sama onko joku homo vai hetero kunhan ei ala kertomaan julkisuudessa ällöttäviä yksityiskohtia. 

Vierailija
124/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin kenelläkään ikinä on käynyt mielessä että Antti Tuisku olisi hetero. Tarviiko tuota kysellä.

Se sitten että kenen kanssa on sutinat, ei kuulu kenellekään...

Vielä 10 vuotta sitten ja allekin Antti-aiheiset keskustelupalstat oli täynnä tyttöjä, jotka kuittasivat homopuheet kateellisten panetteluna, mutta tietenkään enää kukaan ei myönnä ajatelleensa näin.

Niin no lapset on lapsia. Tarkoitin että aikuiset tuskin on niin sokeita. Varsinkaan toimittajat.

Lasten ei tarvi tällaisia asioita miettiä.

Kyllä mäkin muistan miten järkytyin kun kuulin että Village People on homobändi. Siitäkin olisi toimittajat voineet olla hiljaa :D

Vierailija
125/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taisi Antti paljastaa suuntautumisensa selittelyillään. Jos olisi hetero, niin miksi pitäisi piilotella ja miksi olisi ongelma lähipiirillekään? Olisi saanut vain, että on edelleen yksityisasia, ei muuta.

Vierailija
126/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä, ettei kerro.

Mua niin ällöttää Sillanpää nykyisin. Ennen siedin sitä mutta sen homojutut on kuvottavia. 

Ihan sama onko joku homo vai hetero kunhan ei ala kertomaan julkisuudessa ällöttäviä yksityiskohtia. 

Sillanpää taitaa olla ainoa homo joka näistä asioista on avautunut täällä, mutta lähes joka viikko joku hetero kohahduttaa lehdistöä avautumalla yksityiskohtaisesti makuuhuoneelämästään tai sen puutteesta ja harva näitä ihmisiä ällöää. Enemmän ne saa kehuja siitä, että tuo kipeät asiat julkisuuteen, jne.. Miksi se avautuminen on just Sillanpään kohdalla ällöttävää? 

Vierailija
127/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä, ettei kerro.

Sillanpää taitaa olla ainoa homo joka näistä asioista on avautunut täällä, mutta lähes joka viikko joku hetero kohahduttaa lehdistöä avautumalla yksityiskohtaisesti makuuhuoneelämästään tai sen puutteesta ja harva näitä ihmisiä ällöää. Enemmän ne saa kehuja siitä, että tuo kipeät asiat julkisuuteen, jne.. Miksi se avautuminen on just Sillanpään kohdalla ällöttävää? 

Ei se ole esim.  Cheyennen kohdalla yhtään hauskempaa.

Vierailija
128/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huonoja paparatseja Suomessa kun ei nyt tällaista saa selvitettyä.

suomessa lehdillä ja julkkiksilla on monesti keskenään sopimus siitä mitä julkaistaan.

Suomessa ei siis ole paparazeja jotka kaivaisivat tietoja julkkiksista tai ottaisivat kuvia heistä vaan kaikki tehdään yhteistyössä median kanssa.  Jos media alkaisi kirjoittelemaan juttuja artistista joka ei tätä halua niin pian tämä media ei saisi enää lainkaan juttuja sillä suurinosa artisteista löytyy muutaman firman palveluksesta.

Vierailija
129/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Antti kertoisi totuuden seksuaalisesta suuntautumisestaan, alkaisi villi arvailu siitä, kuka mahtaa olla hänen tyttö/poikaystävänsä. Kun hän ei kerro mitään, arvailu pysyy vain Antissa itsessään, ja te jättätte hänen kumppaninsa rauhaan.

Todellisudessa jos Antti kertoisi olevansa homo katoaisi moni teinityttö fani sekä samalla media ei olisi enää niin kiinnostunut Antista, kuin nyt on. Mainos tempaushan tämä koko Antin juttu oli tälläkin kertaa. Hän sai helposti näkyvyyttä vaikka ei todellisuudessa sanonut tai kertonut yhtään mitään.

Vierailija
130/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Antti kertoisi totuuden seksuaalisesta suuntautumisestaan, alkaisi villi arvailu siitä, kuka mahtaa olla hänen tyttö/poikaystävänsä. Kun hän ei kerro mitään, arvailu pysyy vain Antissa itsessään, ja te jättätte hänen kumppaninsa rauhaan.

Todellisudessa jos Antti kertoisi olevansa homo katoaisi moni teinityttö fani sekä samalla media ei olisi enää niin kiinnostunut Antista, kuin nyt on. Mainos tempaushan tämä koko Antin juttu oli tälläkin kertaa. Hän sai helposti näkyvyyttä vaikka ei todellisuudessa sanonut tai kertonut yhtään mitään.

ja sitten ihmettelee kuinka yksityisasiat on tällä hetkellä keskiössä vaikka siinä pitäis olla ilmeisesti musiikin ja tulevien keikkojen? On se outo heppu. Ja jotku pitää tätä kaveria vielä symppiksenä, rehellisenä ja aitona, joka haluaa vaan kunnioittaa lähipiiriään. Kaikki on kuitenkin tarkkaan harkittua markkinointia, jokaista sanaa myöten. 

Vierailija
131/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Antin avopuoliso on mun ymmärtääkseni yksi iso osasyy siihen, ettei Antti puhu yksityiselämästään. Kuten joku sanoi, ovat olleet jo pitkään yhdessä ja ihan hyvästä syystä eivät tee numeroa suhteestaan. Ja jos miettii ketä tahansa suomalaista artistia, niin kenen niistä parisuhde voi paremmin sen takia, että se on tuotu julkisuuteen?

Mitä pidempään Antti pystyy pitämään yksityiselämänsä pois otsikoista, sen parempi hänelle ja hänen puolisolleen.

Vierailija
132/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi hetero niin olisihan se puoliso levitelty pitkin seiskaa jo aikaa sitten. Mutta homot on suojeltuja.

Tai tyttöpuolinen lesbiaani.

Vierailija
133/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Antin avopuoliso on mun ymmärtääkseni yksi iso osasyy siihen, ettei Antti puhu yksityiselämästään. Kuten joku sanoi, ovat olleet jo pitkään yhdessä ja ihan hyvästä syystä eivät tee numeroa suhteestaan. Ja jos miettii ketä tahansa suomalaista artistia, niin kenen niistä parisuhde voi paremmin sen takia, että se on tuotu julkisuuteen?

Mitä pidempään Antti pystyy pitämään yksityiselämänsä pois otsikoista, sen parempi hänelle ja hänen puolisolleen.

Ei välttämättä. Se, että parisuhde pidetään pois otsikoista tarkoittaa myös sitä, että he joutuvat liikkumaan julkisilla paikoilla paljon erikseen. Eikä sekään välttämättä parisuhteen kannalta ole hyvä asia.

Vierailija
134/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi hetero niin olisihan se puoliso levitelty pitkin seiskaa jo aikaa sitten. Mutta homot on suojeltuja.

Tai tyttöpuolinen lesbiaani.

Onhan Sannin ja Evelinan lomakuvia ollut seiskassa, vaikkei kumpikaan ole suhteesta mitään puhunut ja haluavat ihan yhtälailla pitää yksityisasiat yksityisinä. Antin kohdalla tätä kunnioitetaan ihan eri tavalla.

Vierailija
135/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Sannin ja Evelinan lomakuvia ollut seiskassa, vaikkei kumpikaan ole suhteesta mitään puhunut ja haluavat ihan yhtälailla pitää yksityisasiat yksityisinä. Antin kohdalla tätä kunnioitetaan ihan eri tavalla.

Niinhän mä just sanoin. Tyttöjen kuvat on kyllä levitelty mutta Anttia ja muita homomiehiä kyllä suojellaan.

Vierailija
136/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mikä on ihmetyttänyt tässä on se miten juorulehdistö kunnioittaa niin paljon Anttia että ei asiasta julkaise mitään salakuvia tai juuri muutakaan. Varmasti niitä on joku tyrkyttänyt joskus. Monien muiden homojen ja heteroiden julkkisten suhteista on salakuvia, vaikka itse eivät suhteitaan halua sen enempää mediaan ja julkisuuteen kuin Anttikaan.

Vierailija
137/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huonoja paparatseja Suomessa kun ei nyt tällaista saa selvitettyä.

suomessa lehdillä ja julkkiksilla on monesti keskenään sopimus siitä mitä julkaistaan.

Suomessa ei siis ole paparazeja jotka kaivaisivat tietoja julkkiksista tai ottaisivat kuvia heistä vaan kaikki tehdään yhteistyössä median kanssa.  Jos media alkaisi kirjoittelemaan juttuja artistista joka ei tätä halua niin pian tämä media ei saisi enää lainkaan juttuja sillä suurinosa artisteista löytyy muutaman firman palveluksesta.

Seiskassa on paljon ihan yksityisten tyyppien lähettämiä salakuvia julkkikista, ja näiden pohjalta sitten uutisoidaan mahdollisista parisuhteesta/salasuhteista sun muista. En usko, että monikaan näistä julkkiksista on kuviaan julki halunnut. Esim Sanni ja Evelina ja vaikka Robin tyttöystävineen.

Vierailija
138/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta Seiskassakin on selkeästi havaittavissa se, että ne jotka itse lähtevät avautumaan milloin mistäkin, joutuvat myös useasti ns salakuvatuiksi.

Esim Saara Aaltoa seurataan koko ajan. Vaikka hänen elämässään ei varmaan ole sekuntiakaan, josta ei olisi itsekin jo avautunut kahdella kielellä.

Eli jonkinlainen "itsepä avauduit, nyt sinua sitten kanssa seurataan" -henki tuntuu olevan.

Vierailija
139/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta Seiskassakin on selkeästi havaittavissa se, että ne jotka itse lähtevät avautumaan milloin mistäkin, joutuvat myös useasti ns salakuvatuiksi.

Esim Saara Aaltoa seurataan koko ajan. Vaikka hänen elämässään ei varmaan ole sekuntiakaan, josta ei olisi itsekin jo avautunut kahdella kielellä.

Eli jonkinlainen "itsepä avauduit, nyt sinua sitten kanssa seurataan" -henki tuntuu olevan.

No ei päde kaikkien julkkisten kohdalla. Varovattomimmat on nyt tietysti eniten vaarassa päätyä sivuille ja sitten on tämä osuus joka itse haluaa lehteen avautumaan ja heille maksetaan siitä. Nykäset ja vastaavat. Jotenkin tuntuu kuitenkin, että muutamilla olisi jonkinlainen suoja ainakin tietynlaisien juttujen suhteen. Onhan se mahdollista, jos on hyvät välit lehden julkaisijaan.

Vierailija
140/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä sitä Saaraa seuraa ja missä? Oon nähnyt muutaman ohikulkijan ottaman kuvan Saarasta viime aikoina seiskassa, mut ei kai sitä varsinaisesti kukaan seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi