HS: Tämän takia Antti Tuisku pysyy hiljaa seksuaalisuudestaan
Antti Tuisku ei ole kommentoinut asiaa ikinä. Laulaja kertoi Helsingin Sanomien haastattelussa saavansa seksuaalisuuttaan utelevia viestejä joka viikko.
− Miksi itse lähtisin kursivoimaan ja alleviivaamaan sitä? Kun yritän koko ajan omalla esimerkilläni levittää ihmisille ajatusta, ettei sillä ole mitään merkitystä. Minulle ei ainakaan ole. Minulle merkkaavat ihan muut asiat, Antti kertoo haastattelussa.
Antin mukaan jotkut ovat pitäneet hänen vaikenemistaan pelkuruutena. Laulaja muistuttaa, ettei ihmissuhteista ja muista läheisistä ihmisistä puhuminen vaikuta ainoastaan hänen elämäänsä.
− Minulla on lähipiiriä, joka ei oikeasti halua julkisuutta. Se on siis myös kunnioittamista. En halua, että muut joutuvat tähän minun työni takia. Tässä on tarpeeksi kestämistä minulle itsellenikin.
Kommentit (178)
Kaiken sen perusteella mitä olen kuullut tyypistä Rovaniemellä asuessani uskon, että on bi. Näissä jutuissa Antti oli nähty sekä miesten, että naisten kanssa ei pelkästään kaverimielessä. Itse en ole koskaan nähnyt kyseistä ihmistä vaan perustan oletukseni paikallisten kertomaan. Lisäksi olen kuullut, että Antti on ollut itsekin koulukiusaaja vaikka artikkelissa mainitaan, että ainoastaan häntä on kiusattu.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä nyt oikeasti muka jotain väliä? Jos pidät ko. artistin musasta, tuskin hänen seksuaalisuudellaan on mitään väliä. Jos taas et, niin sama juttu. Ja eikö se nyt ole tullut rivien välistä selväksi, että hän tuskin on ihan perushetero.
t. Mies.
Voin kuunnella jotain biisiä, mutta en pystyis olemaan fani, jos toinen feikkais ja esittäis jotain muuta kuin on. Onhan hän kuitenkin puhunut mm.siitä, kuinka tyttöystävä jäi Rovaniemelle ym.
Antti Tuiskun en kommentoi biisissä lauletaan ootko homo vai hetero-en kommentoi. Varmaan juuri viitaten siihen että sitä kysellään mutta anatunde ei kommentoi
Oman seksuaalisen suuntautumisen voi kyllä paljastaa ilman että paljastaa ketään läheisiä ihmisiä millään tavoin. Ei sillä että mua Antti Tuiskun seksuaalisuus mitenkään kiinnostaisi. Tuo Tuiskun perustelu ei vain kuulosta uskottavalta.
Todennäköisesti levy-yhtiö on käskenyt olla puhumatta asiasta.
Aikoinaan levy-yhtiö käski Jari Sillanpäätä olla puhumatta asiasta, vaikka tämä olisi halunnut puhua siitä.
No en minäkään antin kumppanina kyllä haluaisi julkisuuteen, aika noloa olisi.
Niin, hän onkin rohkea kaikessa muussa mutta ei sitten ihan kaikessa. Uusi levykin on niin rohkea, että.
Hesarin perheväkivaltajutussa hän sanoi että nainen pahoinpiteli häntä suhteessa.
Joten vähän vaikea sulattaa näitä kommentteja.
Ymmärrettävää, ei moni muukaan asioistaan huutele. Sitä en sitten ymmärrä miksei media tuo parisuhdekuvioita oma-alotteisesti esiin, kuten monien muiden kohdalla.
Pahoin pelkään ettei tuo ole antin omaa suojelunhalua vaan levy-yhtiön markkinointikikka markkinoidulle "hahmolle" jota vihjaillaan 100% teholla johonkin suuntaan mutta jätetään kuitenkin asia jatkuvasti "salaisuudeksi" jotta kansa arvailee.
Eli harvinaisen hölmö syy tuollekin salaisuudelle.
"Ei sillä ole mitään merkitystä." Täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Hesarin perheväkivaltajutussa hän sanoi että nainen pahoinpiteli häntä suhteessa.
Joten vähän vaikea sulattaa näitä kommentteja.
Ei kyllä puhunut tekijän sukupuolesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Pahoin pelkään ettei tuo ole antin omaa suojelunhalua vaan levy-yhtiön markkinointikikka markkinoidulle "hahmolle" jota vihjaillaan 100% teholla johonkin suuntaan mutta jätetään kuitenkin asia jatkuvasti "salaisuudeksi" jotta kansa arvailee.
Eli harvinaisen hölmö syy tuollekin salaisuudelle.
Hyvin mahdollista, se ainakin voisi selittää miksi media on lähtenyt tähän mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka heteroseksuaali kertoo haastattelussa ettei halua käsitellä seksuaalisuuttaan julkisuudessa? :D
Miksi seksuaalisuutta pitäisi käsitellä julkisuudessa? Sehän on vahvasti yksityinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka heteroseksuaali kertoo haastattelussa ettei halua käsitellä seksuaalisuuttaan julkisuudessa? :D
Miksi seksuaalisuutta pitäisi käsitellä julkisuudessa? Sehän on vahvasti yksityinen asia.
Nykyään tiivitaaveille ja sateenkaarilaisille se oma seksuaalisuus on koko persoonallisuus. Ei ole enää "hei olen Mirkku, taidealan opiskelija, tykkään lukemisesta ja kahviloista, lempibändini on ultra bra" vaan olen superhomoqueerfurry, kumarra edessäni senkin bigot.
On ajat vähän muuttuneet huoh..
HUUHAA HUTTUNEN