Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Tämän takia Antti Tuisku pysyy hiljaa seksuaalisuudestaan

Vierailija
12.09.2017 |

Antti Tuisku ei ole kommentoinut asiaa ikinä. Laulaja kertoi Helsingin Sanomien haastattelussa saavansa seksuaalisuuttaan utelevia viestejä joka viikko.

− Miksi itse lähtisin kursivoimaan ja alleviivaamaan sitä? Kun yritän koko ajan omalla esimerkilläni levittää ihmisille ajatusta, ettei sillä ole mitään merkitystä. Minulle ei ainakaan ole. Minulle merkkaavat ihan muut asiat, Antti kertoo haastattelussa.

Antin mukaan jotkut ovat pitäneet hänen vaikenemistaan pelkuruutena. Laulaja muistuttaa, ettei ihmissuhteista ja muista läheisistä ihmisistä puhuminen vaikuta ainoastaan hänen elämäänsä.

− Minulla on lähipiiriä, joka ei oikeasti halua julkisuutta. Se on siis myös kunnioittamista. En halua, että muut joutuvat tähän minun työni takia. Tässä on tarpeeksi kestämistä minulle itsellenikin.

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa rakastetaan asioiden salaamista lukijoilta. Tunkihan joku sanoman toimittaja sillanpäänkin takaisin kaappiin väkisin kun tuo olisi itse halunnut puhua miesystävistään jossain haastattelussa. 

Vierailija
182/182 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös hän seurustelekkin sen Kalle Lindrothin kanssa?

t. mamma

Kalle avioitui Hanna-rakkaansa kanssa viime kesänä. Parin häissä nähtiin useita julkkiksia

1.5.2017

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi