Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Tämän takia Antti Tuisku pysyy hiljaa seksuaalisuudestaan

Vierailija
12.09.2017 |

Antti Tuisku ei ole kommentoinut asiaa ikinä. Laulaja kertoi Helsingin Sanomien haastattelussa saavansa seksuaalisuuttaan utelevia viestejä joka viikko.

− Miksi itse lähtisin kursivoimaan ja alleviivaamaan sitä? Kun yritän koko ajan omalla esimerkilläni levittää ihmisille ajatusta, ettei sillä ole mitään merkitystä. Minulle ei ainakaan ole. Minulle merkkaavat ihan muut asiat, Antti kertoo haastattelussa.

Antin mukaan jotkut ovat pitäneet hänen vaikenemistaan pelkuruutena. Laulaja muistuttaa, ettei ihmissuhteista ja muista läheisistä ihmisistä puhuminen vaikuta ainoastaan hänen elämäänsä.

− Minulla on lähipiiriä, joka ei oikeasti halua julkisuutta. Se on siis myös kunnioittamista. En halua, että muut joutuvat tähän minun työni takia. Tässä on tarpeeksi kestämistä minulle itsellenikin.

Kommentit (178)

Vierailija
101/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin katsomaan, montaki sivua Tuiskun haastattelu on tuottanut tänne kestoaiheesta . Veikkasin 300: a. Vasta 7 ! 😆😊😆😊😆

Vierailija
102/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että avoimuus kannattaa. Oli kyse seksuaalisesta suuntautumisesta tai aviottomasta lapsesta tai jostain vakavasta rikoksesta niin kertominen vie suuren painolastin hartioilta.

Salaisuudet syövät voimavaroja. Kuluttavat sisintä ja stressi voi aiheuttaa vakavia fyysisiä sairauksia. Tunnusta niin helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettätuotanoinaaniin kirjoitti:

Silloin kun Antti ja Sanni oli Vain Elämäässä, niin olikohan se Antin veto Sannin biisistä vai toisinpäin, niin kun ne siinä ulkona sitten hehkutteli toisiaan, niin Antti ihan selkeästi tsekkas Sannia päästä varpaisiin. En sitten tiedä onko homo vai bi, mutta se jäi mieleen kun Ana ihan selkeästi katsoi Sannia sillä silmällä. 

En tuollaista huomannut, mutta sen kyllä näin kun Jenni Vartiainen esitti dueton Antin Peto-showssa hänen kanssaan sekä suulle suutelemisen biisin lopuksi. Ovat myös suudelleet bileissä useasti kielareita (yhdessä oli Seiskassa kuvakin). 

Vierailija
104/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän joku edes miettii tuollaista Antin ollessa kyseessä?

Vierailija
105/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huonoja paparatseja Suomessa kun ei nyt tällaista saa selvitettyä.

Ei ole Teemunkaan naisseuralaiset jääneet haaviin.

Vierailija
106/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä että avoimuus kannattaa. Oli kyse seksuaalisesta suuntautumisesta tai aviottomasta lapsesta tai jostain vakavasta rikoksesta niin kertominen vie suuren painolastin hartioilta.

Salaisuudet syövät voimavaroja. Kuluttavat sisintä ja stressi voi aiheuttaa vakavia fyysisiä sairauksia. Tunnusta niin helpottaa.

Pitääkö syyttömän tunnustaa jos ei ole "uskottava" tai "kun kaikki sanoo"?

Vierailija
107/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selänteen? Eiks se oo aviossa?

Vierailija
108/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on? Ei heterotkaan puhu välttämättä hirveästi seksuaalisuudestaan, miksi pitäisikään? Antaa ihmisten olla rauhassa.

Antti on joka tapauksessa symppis.

Vierailija
109/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestä Antti on ns. sukupuoleton. Niitä on jo paljon ja ihmiskunnan evoluutiossa heidän määrä kokoajan kasvaa!

Suomessa ja muissakin ns. hyvinvointivaltioissa syntyvyys on pitkään ollut laskussa,  enää ns. kolmansissa maissa tehdään lapsia.

Itse "iästä" johtuen luonnollisesti hetero, mutta olen ylpeä Antti Tuiskusta. Juuri noin tulee elää, privaatti erillään julkisuudesta. Antti tekee upeaa musiikkia ja showta...

Antti on todella lahjakas, jos hän olisi syntynyt ison-meren toiselle puolelle, niin olisi yksi viihdemaailman valovoimaisimmasta tähdistä!

Ps. Meillä Antin musaa kuuntelee 6v tyttö, keski-ikäinen isä ja äiti.

Vierailija
110/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selänteen? Eiks se oo aviossa?

On. Eli ei tämä sitten ole mahdollista.

Vierailija
111/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö syyttömän tunnustaa jos ei ole "uskottava" tai "kun kaikki sanoo"?

Kummallinen veto? Ei kukaan odota "syyttömältä" tunnustamista. Ihmisen omatunto ohjaa oikealle tielle ja erottaa tunnistamaan oikean ja väärän.

Vierailija
112/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi Tuiskulta kysellään tuota, kun on niin päivänselvä tapaus.

Se on päivänselvää, että Antti Tuisku näyttää pikkuiselta puutarhatontulta.

Yli 170-senttinen tyyppi :D

Vierailija
113/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Respect Antti! Sillä ei ole väliä. Hienoa kun joku elää oikeasti noin.

Vierailija
114/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Respect Antti! Sillä ei ole väliä. Hienoa kun joku elää oikeasti noin.

Eli kieltää kysyttäessä siviilisäätynsä?

Vierailija
115/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoikaa itse omaa seksualisuuttanne siinä.

Idiootit.

Vihaksi ihan pistää. Again.

Vierailija
116/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin kenelläkään ikinä on käynyt mielessä että Antti Tuisku olisi hetero. Tarviiko tuota kysellä.

Se sitten että kenen kanssa on sutinat, ei kuulu kenellekään...

Vierailija
117/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi Tuiskulta kysellään tuota, kun on niin päivänselvä tapaus.

Se on päivänselvää, että Antti Tuisku näyttää pikkuiselta puutarhatontulta.

Yli 170-senttinen tyyppi :D

Ei paljon ja siinähän sitä :D

Vierailija
118/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka heteroseksuaali kertoo haastattelussa ettei halua käsitellä seksuaalisuuttaan julkisuudessa? :D

Ja keneltä sitä edes kysytään?

Vierailija
119/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan hiljaa vain kun puhe turhaa on kirjoitti:

Kommentoikaa itse omaa seksualisuuttanne siinä.

Idiootit.

Vihaksi ihan pistää. Again.

Antti eilen keskittyin kahteen otteeseen nimenomaan tähän asiaan. Pui sitä ensin hesarin jutussa ja sitten valitti kuinka hänen uransa tärkeimmällä viikolla fokus on kääntynyt väärään asiaan. 

Vierailija
120/178 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin kenelläkään ikinä on käynyt mielessä että Antti Tuisku olisi hetero. Tarviiko tuota kysellä.

Se sitten että kenen kanssa on sutinat, ei kuulu kenellekään...

Vielä 10 vuotta sitten ja allekin Antti-aiheiset keskustelupalstat oli täynnä tyttöjä, jotka kuittasivat homopuheet kateellisten panetteluna, mutta tietenkään enää kukaan ei myönnä ajatelleensa näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän