Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Tämän takia Antti Tuisku pysyy hiljaa seksuaalisuudestaan

Vierailija
12.09.2017 |

Antti Tuisku ei ole kommentoinut asiaa ikinä. Laulaja kertoi Helsingin Sanomien haastattelussa saavansa seksuaalisuuttaan utelevia viestejä joka viikko.

− Miksi itse lähtisin kursivoimaan ja alleviivaamaan sitä? Kun yritän koko ajan omalla esimerkilläni levittää ihmisille ajatusta, ettei sillä ole mitään merkitystä. Minulle ei ainakaan ole. Minulle merkkaavat ihan muut asiat, Antti kertoo haastattelussa.

Antin mukaan jotkut ovat pitäneet hänen vaikenemistaan pelkuruutena. Laulaja muistuttaa, ettei ihmissuhteista ja muista läheisistä ihmisistä puhuminen vaikuta ainoastaan hänen elämäänsä.

− Minulla on lähipiiriä, joka ei oikeasti halua julkisuutta. Se on siis myös kunnioittamista. En halua, että muut joutuvat tähän minun työni takia. Tässä on tarpeeksi kestämistä minulle itsellenikin.

Kommentit (178)

Vierailija
61/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te vaan ette tajua, kuinka hauskaa nykyaikana on olla kaappihetero.

Vierailija
62/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antilla oli hyvät perustelut omiin ajatuksiinsa lehdessä, luin jutun. Ei mitään väliä mitä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Antti kertoisi totuuden seksuaalisesta suuntautumisestaan, alkaisi villi arvailu siitä, kuka mahtaa olla hänen tyttö/poikaystävänsä. Kun hän ei kerro mitään, arvailu pysyy vain Antissa itsessään, ja te jättätte hänen kumppaninsa rauhaan.

Vierailija
64/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keskustelut saavat minut näkemään punaista aina vain enemmän. Onko jokainen tätäkin asiaa kauhisteleva av-mamma sitten julkistanut oman suuntautumisensa niin että se on kaikkien tiedossa ? Oikeasti ihmisen seksuaalisuus on hyvin henkilökohtainen ja paljon monimutkaisempi asia kuin mitä saattaa aluksi näyttää. En ymmärrä sitä, miten jonkun täysin vieraan omaan elämään mitenkään liittymättömän ihmisen suuntautuminen voi liikuttaa niin paljon, jos asian takana ei oikeasti ole mitään muuta kuin uteliaisuus, ihmetys jne. Itse en jaksa juuri miettiä muiden omaan elämääni täysin liittymättömien ihmisen seksuaalisuutta, koska asia ei yksinkertaisesti kuulu minulle mitenkään. Omassakin on hyvin paljon miettimistä, enkä edes pysty määrittelemään itseänikään. En ota asiasta stressiä, mutta samalla tajuan myös, että en ole oikea henkilö määrittelemään tosienkaan taipumuksia. Oma suuntautumiseni on siis määrittelemätön.

Vierailija
65/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Antti kertoisi totuuden seksuaalisesta suuntautumisestaan, alkaisi villi arvailu siitä, kuka mahtaa olla hänen tyttö/poikaystävänsä. Kun hän ei kerro mitään, arvailu pysyy vain Antissa itsessään, ja te jättätte hänen kumppaninsa rauhaan.

Tuskin alkaisi. Ei ketään kiinnosta kenen taviksen kans kukakin laulaja seurustelee. Ja jos yhtään olet seurannut näitä keskusteluja Antista, niin ei se arvailu ole pitkään aikaan ollut sitä että on mietitty onko se homo vai hetero. Nimiäkin on tullut ilmoille, osa väärin, mutta myös oikein. Ja sitä todennäköisesti jatkuu niin kauan kun Antti on "kaapissa". Antti ei ole ensimmäinen julkkis joka ei puhu yksityiselämästään, mutta harva sitä nyt ihan näin hanakasti peitteleekään. 

Vierailija
66/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on yhtä tylsä ja turha kuin Vartiaisen Jenni

Ja sinun mielestäsi julkkis, joka haluaa suojella omaisiaan ja läheisiään, on "tylsä ja turha"? Eivät Antin ja Jennin perheet halua julkisuutta, ja nämä kaksi ovat heille luvanneet etteivät ala toisten asioita retostelemaan lööpeissä (vrt Janna ym lööppih*rot). Kunnioitan Anttia ja Jenniä todella paljon.

Vierailija
67/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi Tuiskulta kysellään tuota, kun on niin päivänselvä tapaus.

Olen ilmeisesti vähän yksinkertainen, mutta minusta Tuisku ei ole mikään itsestäänselvä tapaus.

Entä jos onkin hetero ja vain leikittelee tällä asialla. Pysyypä paremmin puheenaiheena.

Kyllä se on homo. Antti oli vasta lomalla Espanjassa naispuolisen ystävänsä kanssa ja snäppien perusteella nukkuivat mm. samassa sängyssä. Kuinka moni tyttöystävä katsoisi tuollaista lomailua hyvällä. Ja on ennenkin ollut naispuolisten ystävien kanssa läheisissä väleissä snäpeissä.

Ei sitten sun aivokääpiömäiseen mieleesi juolahtanut, että kyseessä olisi ollut juuri se Antin tyttöystävä ja asuinkumppani??

Vierailija
68/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan sen oikeasti tietää että kyseessä ei ole hetero, joten mitä sitä sitten kaivelemaan väkisin. Antilta fiksuja sanoja ja voisi moni muukin ottaa mallia tästä. Pidettäköön yksityiselämä pois julkisuudesta. Jotenkin käy aina sääliksi kaikkia niiden läheisiä jotka latovat elämänsä joka minuutin julkisuuteen.

Vierailija
69/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu vastaus Tuiskulta. Saara Aallon urakin tukehtui joihinkin pieniin gaybaareihin. Leimaantui kun toi homouden heti esiin ja jäi marginaaliin kättelyssä. Huono veto marginalisoida itsensä noin. Muutenkin ärsyttää seksuaalisen suuntautumisen toitotus, Tuisku on todella raikas tuulahdus, uudemman polven homoja. Asia on tiedossa, mutta ei sitä tarvi jatkuvasti rummuttaa ja paraatia pitää sateenkaarilippua heiluttaa.

Vierailija
70/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin alkaisi. Ei ketään kiinnosta kenen taviksen kans kukakin laulaja seurustelee. Ja jos yhtään olet seurannut näitä keskusteluja Antista, niin ei se arvailu ole pitkään aikaan ollut sitä että on mietitty onko se homo vai hetero. Nimiäkin on tullut ilmoille, osa väärin, mutta myös oikein. Ja sitä todennäköisesti jatkuu niin kauan kun Antti on "kaapissa". Antti ei ole ensimmäinen julkkis joka ei puhu yksityiselämästään, mutta harva sitä nyt ihan näin hanakasti peitteleekään. 

Ehkä niitä ei kiinnosta jotka eivät tunne, mutta heitä kiinnostaa jotka tietävät kyseisen henkilön. Jos esimerkiksi minä olisin Antin kumppani ja se tulisi julki, en varmasti saisi olla rauhassa kotikaupungissani. En myöskään haluaisi muodostua yhtäkkiä toisten silmissä Antti Tuiskun kumppaniksi. Se on väistämätöntä ja tämän haluaa Antti läheisineen välttää.

Vierailija
71/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Antti :)

Vierailija
72/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä keskustelut saavat minut näkemään punaista aina vain enemmän. Onko jokainen tätäkin asiaa kauhisteleva av-mamma sitten julkistanut oman suuntautumisensa niin että se on kaikkien tiedossa ? Oikeasti ihmisen seksuaalisuus on hyvin henkilökohtainen ja paljon monimutkaisempi asia kuin mitä saattaa aluksi näyttää. En ymmärrä sitä, miten jonkun täysin vieraan omaan elämään mitenkään liittymättömän ihmisen suuntautuminen voi liikuttaa niin paljon, jos asian takana ei oikeasti ole mitään muuta kuin uteliaisuus, ihmetys jne. Itse en jaksa juuri miettiä muiden omaan elämääni täysin liittymättömien ihmisen seksuaalisuutta, koska asia ei yksinkertaisesti kuulu minulle mitenkään. Omassakin on hyvin paljon miettimistä, enkä edes pysty määrittelemään itseänikään. En ota asiasta stressiä, mutta samalla tajuan myös, että en ole oikea henkilö määrittelemään tosienkaan taipumuksia. Oma suuntautumiseni on siis määrittelemätön.

Eipä sitä naimisissa olevan äidin varmaan tarvitse tuoda erikseen julki. Ja jos musta leviteltäisiin itsepintaisia lesbohuhuja, varmaan ne jossain kohtaa tulisi kiellettyä, varsinkin jos asiaa kysyttäisiin suoraan, ihan jo rakkaudesta kumppania kohtaan, kun en haluaisi leimautua kulissiliitossa eläväksi.

Vierailija
73/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niitä ei kiinnosta jotka eivät tunne, mutta heitä kiinnostaa jotka tietävät kyseisen henkilön. Jos esimerkiksi minä olisin Antin kumppani ja se tulisi julki, en varmasti saisi olla rauhassa kotikaupungissani. En myöskään haluaisi muodostua yhtäkkiä toisten silmissä Antti Tuiskun kumppaniksi. Se on väistämätöntä ja tämän haluaa Antti läheisineen välttää.

Kumma, että kaikki muut julkkisten kumppanit tiedostaa tämän riskin mennessään julkisuuden henkilön kanssa suhteeseen, muttei juuri Antti Tuiskun kumppani, joka on niin yksityinen, ettei edes sukupuolta voida mainita.

Vierailija
74/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmeisesti vähän yksinkertainen, mutta minusta Tuisku ei ole mikään itsestäänselvä tapaus.

Entä jos onkin hetero ja vain leikittelee tällä asialla. Pysyypä paremmin puheenaiheena.

Kyllä se on homo. Antti oli vasta lomalla Espanjassa naispuolisen ystävänsä kanssa ja snäppien perusteella nukkuivat mm. samassa sängyssä. Kuinka moni tyttöystävä katsoisi tuollaista lomailua hyvällä. Ja on ennenkin ollut naispuolisten ystävien kanssa läheisissä väleissä snäpeissä.

Ei sitten sun aivokääpiömäiseen mieleesi juolahtanut, että kyseessä olisi ollut juuri se Antin tyttöystävä ja asuinkumppani??

Eli hän tekisi tämän tason numeron kumppanin sukupuolen peittelystä ja sitten poseeraisi tämän kanssa sängyssä?

Vierailija
75/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antilla on paljon naispuolisia ystäviä. Ei se sitä oikeeta kumppaniansa näytä missään Snäpissä. Korkeintaan taustalla ollut mutta sitä kukaan tietämätön tajua.

Vierailija
76/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun Antti ja Sanni oli Vain Elämäässä, niin olikohan se Antin veto Sannin biisistä vai toisinpäin, niin kun ne siinä ulkona sitten hehkutteli toisiaan, niin Antti ihan selkeästi tsekkas Sannia päästä varpaisiin. En sitten tiedä onko homo vai bi, mutta se jäi mieleen kun Ana ihan selkeästi katsoi Sannia sillä silmällä. 

Vierailija
77/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on päivänselvää, että Antti Tuisku näyttää pikkuiselta puutarhatontulta.

Vierailija
78/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antin puoliso saa ihan varmasti olla rauhassa kotikaupungissaan, varmasti siellä kaikki tietää että he ovat pari ja asuvat yhdessä, eikä se paikkakuntalaisia kiinnosta pätkän vertaa. Eihän sen tarvitsisi puolisoaan tuoda julkisuuteen, ei kaikki muutkaan sitä tee, joiden puoliso ei ole julkisuudessa muutenkaan. En vaan ymmärrä miksi tätä homo/heterojuttua vatvotaan Antin puolelta jatkuvasti. Antaisi olla, jos ei kerta siitä oikeasti halua puhua. Mutta ei, hän tuo sitä kaikin tavoin puheenaiheeksi haastatteluissaan ja biiseissään. 

Vierailija
79/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on Antilta just oikea veto ja lisäksi sitä tasavertaisuutta. Se ei ole mitään seksuaalisen suuntautumisen tasavertaistamista että jatkuvasti alleviivataan sitä mitä on. Se taas on, ettei lähdetä korostamaan.

Antti voi aivan hyvin olla bi tai jopa hulvattoman hauska hetero. Mitä sitten ja miksi pitäisi sanoa ääneen vaan toisten uteliaisuuden vuoksi?

Mä olen perus isotissinen blondi jota pidetään "miesten mieleisenä" ja 100% heterona. Olen aina ollut vain miesten kanssa kuten nytkin jo monta vuotta.

Kukaan maailmassa ei tiedä että olen oikeasti bi jolla on roisejakin fantasioita erästäkin poikamaista naista kohtaan.

Se on mun asiani.

Vierailija
80/178 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta en vaan ymmärrä Antin logiikkaa. Ei halua korostaa seksuaalisuuttaan, mutta silti tieten tahtoen vaihtoi musiikkityylinsä tuollaiseen provosoivaan homopoppiin, jossa on vihjailevia sanoituksia.

Itse olisin tehnyt tasan toisin päin. Maininnut jossain sivulauseessa, että joo, olen homo, mutten olisi antanut sen näkyä siinä mitä teen työkseni tai rakentanut muutenkaan identiteettiäni pelkän homouden varaan. Vähän niin kuin uimari Ari-Pekka Liukkonen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi